Skocz do zawartości

Exxxodvs

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2001 BMW E46 Touring 320D 136km

Osiągnięcia Exxxodvs

  1. Napiszę dla potomnych, chociaż wątpię że ktoś będzie miał podobną sytuację. Ktoś coś już kiedyś przy pompie majstrował (być może jakaś amatorska regeneracja u sąsiada Mirka w garażu) i kable od pompy wtryskowej były połączone szybko złączkami. Prawdopodobnie przy którymś z kolei walnięciu w próg zwalniający jeden z kabli w szybko złączce się poluźnił (lub pewnie był niedokręcony) i z niej wypadł - nie było połączenia. Kabel jeszcze raz naciąłem do świeżego drutu i porządnie wcisnąłem w szybko złączkę i teraz samochód hula jak wcześniej (a może nawet i lepiej, bo sporo rzeczy poprawiłem oraz wypaliłem nagar w kolektorze wydechowym oraz dodatkowo go uszczelniłem). Pozdrawiam serdecznie, ja już mam powoli dosyć tej beemki - nie wyglądała na taką co przeszła przez ręce druciarza. :'D
  2. Witam, jakiś czas temu zadziało się tak że moja beta straciła moc. Ledwo da się ruszyć z jedynki bez gazowania, nie rozpędza się praktycznie wcale, gigantyczne spalanie w porównaniu do tego z przed awarii. Po odpaleniu auta obroty przez pierwsze sekundy zaczynają falować i nie reaguje na gaz, tak jakby samochód nie mógł złapać powietrza. Z wydechu pyrka sobie na biało-szaro i na ciemno po dodaniu gazu. Silnik mocno klekocze i drze jape po dodaniu gazu. W inpie miałem wcześniej błędy: - 5 Nadelbewegungsfuehler, - 66 Steuergeraet DDE, - 8 Gluehanlage, Auto rozebrałem, dałem nowe uszczelki turbo-kolektor wydechowy i kolektor-głowica, wymieniłem świece żarowe, kolektor wypaliłem z nagaru oraz poprawiłem zaślepkę EGR w kolektorze. Pod pokrywą zaworów razem ze znajomym mechanikiem (co prawda nie samochodowym, a samolotowym) nie doszukaliśmy się niczego podejrzanego, wałki w bardzo dobrym stanie, łańcuch rozrządu również ładny i napięty. Wtryski przeczysciłem z zewnątrz i dałem nowe podkładki, co mnie zastanawia to to, że pierwszy wtrysk (licząc od rozrządu) siedzi nieco wyżej od reszty, do tego jedna z jego szpilek na które się go przykręca jest wymieniona na zwykłą, inną szpilkę, ale ma tuleję z gumową podkładką - tak już było jak kupiłem samochód. Aktualnie w inpie pojawia się błąd tylko "66 Steuergeraet DDE". Nie chcę obstawiać pompy wtryskowej vp44, na razie obstawiam wtryskiwacze. Jestem na rezerwie w baku i chcę wymienić filtr paliwa, zalać liqui molly do czyszczenia wtrysków i trochę go przycisnąć, chociaż wątpię czy coś to da. Prawdopodobnie zamówię zestaw wtryskiwaczy z opcją zwrotu w razie jakby nie było poprawy. Co o tym myślicie? Dodam, że stało się to chwilę po zachaczeniu o próg zwalniający. Pozdrawiam:')
  3. Cześć, jestem w posiadaniu e46 Touring z oryginalnym nagłośnieniem Harman/Kardon. Szukam gotowego zestawu do przednich drzwi, aby wymienić te oryginalne, bo często na niskich i buczących tonach i basis te moje tak jakby "trzeszczą", jakby nie były nawet dobrze zamocowane, ale już boczek rozbierałem. Nie jestem audiofilem, chciałbym zestaw plug & play, ewentualnie z minimalną ingerencją jeśli chodzi o przeróbki (nie mam problemu z lutowaniem). Na jedne drzwi mam 3 głośniki, dwa w boczku i jeden wysokotonowy - potrzebuję tylko tych w boczku. Jutro postaram się dodać zdjęcia, bo piszę post na szybko dopóki pamiętam. :))
  4. Witam, po zaszorowaniu o śpiącego policjanta po jakimś czasie zlokalizowałem wyciek oleju. Chciałbym zapytać czy dobrze myślę, że jest to wyciek z uszczelniacza wału? Chciałbym zapytać ewentualnie o koszty takiej naprawy oraz czy dałbym radę to zrobić u siebie na kanale wraz z pomocą doświadczonego mechanika. Jeśli nie jest to to co myślę to proszę o pomoc w zlokalizowaniu wycieku i rady co z tym zrobić. Z góry dzięki i pozdrawiam.:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.