Skocz do zawartości

k_piw

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    435i

Osiągnięcia k_piw

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witajcie! Posiadam 435i (silnik N55) ze zwykłym wydechem M Performance. Do codziennej jazdy jest mega super! Ale jak przychodzi klimat to jak dla mnie brakuje mu wulgarności. Dlatego chciałbym zaadoptować wydech aktywny z 2 klapami M Performance z pakietu Power&Sound MPPSK który standardowo proponowany był do 440I (silnik B58) Standardowo w 435i oraz 440i jest przy tłumiku końcowym kabel z wtyczką połączony z przepustnicą umieszczoną w jednej końcówce wydechu. Jest ona zamknięta przy rozruchu zimnego silnika przez około 1 min następnie się samoczynnie otwiera - wg mnie chodzi o szybsze nagrzanie katalizatora. Tryb w jakim jesteśmy (comfort/sport/sport+) nie ma wpływu na tą przepustnicę. https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=3R51-EUR-10-2013-F32-BMW-435iX&diagId=18_0978 https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=4P31-EUR-05-2015-F32-BMW-440iX&diagId=18_1174 Natomiast w momencie zastosowania tłumika MPPSK pojawia się dodatkowy kabel który podłącza się pod wspomnianą wyżej wtyczkę a następnie do 2 przepustnic po każdej ze stron wydechu. I teraz pytanie jak to się dzieje że po podłączeniu tego rozdzielacza w magiczny sposób ten sam kabel dostaje mocy sterowania klapami przy przełączaniu trybów jazdy (comfort/sport/sport+)??? https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=4P31-EUR-05-2015-F32-BMW-440iX&diagId=03_0220
  2. Hej Burza! Dziękujemy ogromnie! Z ISTA to jakoś wyciągnąłeś? Tam są napisane takie informacje?
  3. Hej PROCJA. I jak się sprawa zakończyła? rozwiązałeś problem? Wygląda, że mam ten sam błąd. Pozdrawiam
  4. Cześć wszystkim Też mam to stukanie przy adaptacyjnym zawieszeniu M. Słychać je przy drobnych nierównościach jadąc np. po szutrze. Byłem na stacji diagnostycznej i amortyzatory tłumią lepiej jak nowe a na wahaczach i innych elementach zawieszenia luzów nie ma. odgłosy są z przodu z prawej i z lewej strony. diagnośta twierdzi że to coś w amortyzatorach prawdopodobnie ale nie jest tego pewien. Udało się Wam rozwiązać problem tych stuków?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.