Skocz do zawartości

Aaronier0O

Zarejestrowani
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Aaronier0O

  • Urodziny 15.03.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 -> E60 -> W212
  • Lokalizacja
    Ciechocinek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Aaronier0O

  1. Cześć, już nieaktualne, kupiłem samochód 🙂
  2. Tak z ciekawości, na jaką informację z ASO czekasz?
  3. Zwarcie lub brak masy. W mojej pierwszej E60 tak się stało po upaleniu masy.
  4. Panel do wymiany - miałem podobny problem w swojej pierwszej E60.
  5. Mało opisałeś.. Drżenie w dyferencjale i falujące obroty mogą być spowodowane kilkoma różnymi czynnikami - np. uszkodzony układ napędowy, problemy z przekładnią automatyczną, niesprawne wtryskiwacze paliwa, nieszczelność w układzie dolotowym powietrza czy problemy z układem wydechowym.
  6. Mam na sprzedanie ramkę nawiewu, radia, klimatyzacji do BMW E60/E61. Zostało mi po aucie, miałem wymienić u siebie, jednakże nie zdążyłem 🙂 Link do aukcji: https://allegrolokalnie.pl/oferta/ramka-radia-nawiewu-klimatyzacji-bmw-e60-e61
  7. Sprzedam dwa litry oleju przekładniowego do automatycznej skrzyni ZF 6HP 8HP. Olej jest nowy i oryginalny, zostało mi po wymianie, a auto już sprzedane 🙂 Link do aukcji: https://allegrolokalnie.pl/oferta/olej-do-automatycznej-skrzyni-biegow-zf-6hp-8hp
  8. Gwizd zazwyczaj sugeruje nieszczelność, skoro zmieniałeś kilka rzeczy to bym patrzył w pobliżu tamtych elementów, może przy wymianie coś innego zostało naruszone.
  9. Ja bym celował w skrzynkę o tych samych numerach. Ewentualnie dopytaj jakiegoś ogarniętego skrzyniarza o to.
  10. Akurat ja diesla w ostateczności bym kupił, mało już jeżdżę i żal mi męczyć taki silnik, dlatego też swoje E60 przepchnąłem. Ogólnie te benzyniaki w BMW po 2008 to jakieś parodie silników pod względem awaryjności. Chyba zacznę szukać Mercedesa 😂
  11. Co rozumiesz przez drogi? Bo to dość subiektywne. Pomimo tego silnika to jest dobrze wyposażony i to mnie kusi. Ma zrobiony rozrząd 40 tys. temu + wymienione wtryski około 20 tys. temu. Kojarzę, że ten motor N43 ma właśnie problemy z wtryskami, ale czy coś poza tym?
  12. Z racji, że znalazłem taki temat to nie zakładam nowego. Znajomy sprzedaje swoje E92 z 2010 z silnikiem N43 w wersji 143KM w manualu i zastanawiam się nad nim. Chciałbym poznać opinię o tym silniku i jego dynamice (lub jej braku).
  13. Poszukałem trochę o tym co napisałeś i faktycznie, u nas zmiany softu nie realizują, tylko za granicą..
  14. Dzięki za rozwianie wątpliwości, chociaż teraz jak sprawdziłem na tej stronie co podesłałeś to komunikat jest taki: Z ciekawości zadzwonię jutro do ASO Bmw i zapytam o to auto bo dostrzegam sprzeczność między raportem z ASO z komunikatem z tej strony 🙂 Jako ciekawostkę dopowiem, że poza przeprojektowaniem chłodniczki i zaworu EGR to ASO przeprogramowuje komputer w aucie, że gdy wykryje nieszczelność to odcina moc (bodajże turbo) aby zmniejszyć dopływ powietrza i auto wpada w tryb awaryjny aby chociaż gdzieś dojechać. Wyczytałem to na zagranicznym forum.
  15. Cześć wszystkim, noszę się z zamiarem zakupu F30 z silnikiem N47T. Sprawdzam właśnie jeden z egzemplarzy który mnie zaciekawił i w historii ASO jest wpis w bezpłatnych naprawach pogrwarancyjnych: Mam w związku z tym kilka pytań: 1. Rozumiem, że nikt z właścicieli nigdy nie był na takiej akcji? 2. To jest ta słynna akcja przez którą mógł spłonąć pojazd? 3. Jeżeli to była ta słynna akcja z zapaleniem się auta to czy pojechanie na serwis eliminuje problem bezpowrotnie? Z góry dzięki za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.