Skocz do zawartości

Catasv2

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46. 2.0d 136km

Osiągnięcia Catasv2

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Tylko u mnie jest inaczej i przyjżalem się głębiej temu jak to się objawia i jednak na zimnym przy 1 odpalaniu w ciepłe dni (lato) mam to samo czasami jest czasami nie ma, odpalam obroty idą 900 i odrazu spadają do 500 jakby auto miało zgasnąć ale je podnosi (równa) spowrotem do 900 i chodzi równo, mam to już kilka lat i nic się z tym nie dzieje, dodam że nie zawsze tak jest dzieje się to losowo mega dziwne czasami mimo że zimny to nie opuści obrotów i nie zatelepie a czasami właśnie tak się robi jak wyżej pisze, zaczęło się chyba od tego jak zmieniłem końcówki wtryskiwaczy to tak zaczęła palić dziwnie może wpadniecie na coś
  2. Błędów brak, wszystko w normie, zjawisko występuje już dość długo nikt z forum nie spotkał się z tym?
  3. Witam jak w temacie po przeszukaniu forum nigdzie nie znalazłem wzmianki o tym. Podczas odpalania na zimnym gdy normalnie po odpaleniu obroty powinny być jakieś 900 wchodzi na te 900 po odpaleniu i opuszcza je do 500 jakoś tak jakby miała zgasnąć ale zatrzęsie się dziwnie/szarpnie i wracają do 900 i już jest okej, na ciepłym silniku tak się nie dzieje, dodam że w lato, ciepłe dni tak nie ma dopiero w tedy jak temperatury spadają i robi się chłodniej czy ktoś się z tym już spotkał?
  4. Dzięki Maniek za chęci problem dzisiaj się rozwiązał puszczał intercoler (do wymiany) w miejscu łączenia rury do niego od strony turbo, komputer nie wykazywał błędów ani zaniżonych wartości ale za to brakiem mocy w dolnych obrotach także rozwiązane po takim czasie.. nikt tego nie zauważył a nie pogarszało się z biegiem czasu.
  5. niestety tak jak mówię pierwsza odpowiedź na temat dostałem jakoś po tygodniu parę dni sprawdzałem forum ale nic nie było potem zapomniałem także sorki, Nie kopci, wszystko wyczyszczone ciśnienie dobre, błędów brak, filtry olej zmienione nie mam pojęcia co dolega dolot cały wydaje się być ok
  6. Witam po dodaniu tego tematu którego jestem autorem długo czekałem na jakąś odpowiedź której parę dni nie było więc pod presją naprawy zapomniałem o forum i o koncie po przerwie chciałbym odświeżyć temat i dojść co jest nie tak bo do tej pory się nie udało Intercoler wyczyszczony, węże sprawdzone oleje filtry zmienione przy wymianie turbo Od 2 tys zaczyna przyspieszać ale nie ma wygniatania dopiero od 3k kopnięcie jest..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.