Skocz do zawartości

Bokciu

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 N46 2006

Osiągnięcia Bokciu

  1. Świece wymieniane dwa lata temu, ale sprawdzę. Dolot OK, wszystko szczelne, lewe powietrze wyeliminowane. Filtr powietrza nowy. Z tego co się orientuję, paliwowy jest w baku, więc wymiana raczej odpada. Na kompie były sprawdzane błędy, których brak. Adaptacja vanosa przeprowadzona. Obroty jałowe zostały lekko podniesione. Zastanawiam się czy jest sens czyścić elektorozawory vanosa plus wymiana uszczelek. Ewentualnie może zaktualizować soft. Może czujnik wału, ale gdy zgaśnie, zapala bez problemu. Sam już nie wiem co robić, bo nie chciałbym jak niektórzy tutaj, wymienić połowy samochodu niepotrzebnie. Zastanawia mnie, że czasem obniża obroty prawidłowo, czyli spadają na około tysiąc na ułamek sekundy, po czym obniżają się do tych właściwych. Ale bywa to bardzo rzadko. W 90% za każdym razem lecą zbyt nisko po czym się odbijają do około 900-1000 i dopiero stabilizują. Ogólnie olałbym sprawę, gdyby nie to sporadyczne gaśnięcie w najmniej oczekiwanym momencie. Zaznaczam, że zawsze jeżdżę na załączonej klimatyzacji - cały rok.
  2. jałowymi oraz sporadycznym gaśnięciem. Proszę napiszcie, Ci którzy problem rozwiązali, co było u Was przyczyną. Od prawie roku borykam się z tą samą usterką. Obroty czasem potrafią spaść na tyle nisko, że na skrzyżowaniu zgaśnie. Z góry dziękuję.
  3. Mam dokładnie tak samo. Udało się rozwiązać problem?
  4. Udało się rozwiązać problem? U mnie to samo.
  5. A Tobie się udało? U mnie to samo.
  6. I jak? Udało się rozwiązać problem? Pytam bo mam tak samo już od prawie roku.
  7. Od pewnego czas nie działa u mnie w E91, otwieranie szyby w klapie bagażnika. Stało się to nagle, bez wcześniejszych oznak jakikolwiek problemów. Wiem, że powodem może być uszkodzony mikrostyk, ewentualnie wiązka w klapie. Natomiast zanim zacznę cokolwiek robić, chciałem zapytać, czy istnieje bezpiecznik stricte odpowiedzialny za tę szybę. Sprawdzałem rozpiskę, która jest zamieszczona w schowku i trudno się z niej rozeznać, gdyż jest ona tylko obrazkowa, a nie chce mi się sprawdzać każdego z osobna. Próbowałem już na wszystkie sposoby rozebrać mikrostyk w celu wyczyszczenia, ale za cholerę się nie da. Już cały pokiereszowany z każdej strony od śrubokrętów, plastikowych łyżek i innych przyborów. Za żadne skarby nie chce zejść ta osłonka, trzyma jak przyklejona. Swoją drogą chyba najprościej byłoby zaprogramować kluczyk na tę funkcję. Możecie polecić kogoś ze Śląska, kto potrafiłby to zrobić?
  8. [quote="KEMN1" Ja wolałem alpinę bez napisów: naprawa plików jpg Gdzie kupiłeś i za ile? Jak ze spasowaniem? Chciałem splittery, zamówiłem z FTB Tuning i odesłałem - wykonanie fatalne i spasowanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.