Skocz do zawartości

ZaCiastQ

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW SERIA 5 E39 SEDAN 2.2 520I 170KM 2001r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ZaCiastQ

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. ZaCiastQ

    Tempomat e39

    Tak R6 na 2 vanosach, to by sie zgadzało. Nie wiem jednak jak sprawdzić numer sterownika benzynowego . Czyli kupuje przewod miedzy przyciskami i ten 4pin do multifunkcji, dodatkowo 4m 0.35 mm dziele na 2m 1m 1m i podlaczam jak w linku nr2 po zdjęciach?
  2. ZaCiastQ

    Tempomat e39

    Jak sie okazało wtyczki nie ma, co dalej :D ? tutaj foty PS: w tescie zegarow mam ikonke tempomatu ktora swieci to oznacza ze mam te funkcje ? :?:
  3. ZaCiastQ

    Tempomat e39

    jesli nie będzie zasilania może to być wina taśmy kierownicy ?
  4. ZaCiastQ

    Tempomat e39

    https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fsprzedajemy.pl%2Fkierownica-skorzana-bmw-e46-m-pakiet-multifunkcja-szczecin-2-6bea9f-nr64970903&psig=AOvVaw2auH52qTqGXfI6rR9pACun&ust=1648848044500000&source=images&cd=vfe&ved=0CAsQjRxqFwoTCJCj6eGj8fYCFQAAAAAdAAAAABAG
  5. ZaCiastQ

    Tempomat e39

    tak wszystko działa kwestia ze multifunkcja jakby odłączona czyli poradnik od e46 podejdzie 1:1 do mnie ?
  6. ZaCiastQ

    Tempomat e39

    Witam mam kierownice trójramienna makiet, podświetlenie nie świeci, więc z góry jest coś słabo podłączone, w teście zegarów jest kontrolka tempomatu. Ma ktoś jakiś dobry poradnik do e39 polift żeby to ogarnąć? Z góry bardzo dziękuje
  7. oring zmienilem na vitonowy niestety okazalo sie ze powod wycieku na obudowe jest inny.. chlodnica do wymiany widze pekniecie przy samym kolanku, i siega az wglab chlodnicy nie wiadomo gdzie sie konczy wiec spawac tego nie da rady... :mad2:
  8. Własnie tez tak zamierzam zrobic ale jak zauwazylem ten oring bylo juz po 17 wiec nie bylo gdzie dokupic :D dzięki jutro dam znać
  9. witam Wszystkich i wiosne, wraz z nia zauważyłem wyciek płynu chłodzącego, pojawił się z dnia na dzien gorny prawy wezyk chlodnicy, a dokladnie plastikowy krociec 90st. wydaje sie byc nieszczelny bo po nacisnieciu wezyka slysze przeciskajace sie powietrze w okolicach polaczenia z chlodnica. czesc ta jest dostepna tylko z calym wezykiem . silnik m54 2.2L sedan. zamieszczam link do krocca i zadaje pytanie czy da sie to jakos uszczelnic? czy konieczna jest wymiana na nowy mimo ze nie jest pekniety ? https://www.autodoc.pl/trucktec-automotive/7870830
  10. ZaCiastQ

    Olej e39

    Witam mam E39 520i 2.2L 170 KM silnik m54 2001r. Niedługo czas na zmiane oleju(na wiosne) teraz jeżdzony jest 10w40 Vavoline LongLIfe, wiele forum mówi o 5w40 ale nie jestem przekonany żeby zmieniać lepkość. Macie jakieś sugestie? co do rodzaju tego oleju oraz moze ktoś podpowie jak pozbyć się wpierdzielania oleju przez ten silnik, po 7tys. zjadł mi prawie litr :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.