Tak mam 19' 235 przód i 255 tył. Dwa komplety tych rozmiarów, lato i zima, oba runflat.
Wzięte z premedytacją aby nie mieć powtórki z Cupry, gdzie szmaty pIRELLI P0 (faktyczne zero) się rozsypały na aucie, z czego jedna na autostradzie. Z 4 fabrycznych opon została 1 po 5 latach a 2 dokupione też poszły w pi...du.
I taki stup jest wygodny w adaptacyjnym i mniej się obawiam dziur i innych niespodzianek. Jazda jest dość komfortowa, a spokój głowy bezcenny.
Nie chciałem kombinować z rozmiarem kół, i chciałem aby oba sezony miały tyle samo mięsa gumowego na sobie, stąd 2X19'.
Taka ciekawostka. W Seatach ze zwykłym lub usztywnionym standardowym zawiasem 18' już powodowało duży dyskomfort, tak Cupra z adaptacyjnym na 19' była bardzo wygodna. Zmiana programu na sport/cupra powodowało to samo co w bmw przejście na sport/sport plus - z komfortu robi się sztywno lub wręcz gokart.
W 340 brakuje mi tylko wskazania temperatury oleju. Ale może jeszcze musze przeszukać menu...