Skocz do zawartości

Wojti92

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e60 530XD 2006r

Osiągnięcia Wojti92

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zamieszczam jeszcze korekty wtryskiwaczy na zimnym silniku po ok 12 godzinnym postoju https://youtu.be/SJJWtzrDGXI https://youtu.be/PNyvQlLJbv0
  2. Niekoniecznie,zależne jest to od stopnia przepuszczania uszczelnienia . Jak sprawdzałeś świece żarowe,mam nadzieję,że nie z akumulatora Oczywiście, że nie z aku bo są 5v Odpiąłem czujnik temp. Cieczy żeby zrobiło się - 40 i wykręcałalem każdą
  3. Sprawdzałem. Bo nawet znajomy miał taki przypadek. A jeśli chodzi o resztę to sprawdzone luzy, osiowego brak
  4. Zapomniałem dodać, że problem tego dymienia nasilił się jak zrobiło się chlodniej. Jak było ciepłej to nie zaobserwowalem tego a jestem dość wyczulony. Może akurat tak się zgrało coś w czasie nie wiem ale jest to dziwne.
  5. A jak mierzyłeś ciśnienie na ciepłym czy zimnym? Dziwne, że masz 15 bar na jednym cyl. A korekta nie przekracza 1. Miałem podobny problem tylko nie w bmw i tam też kompresja kulala. Tylko, że po sprawdzeniu korekt na zimnym zaraz po odpaleniu na 2 cyl. Dochodziło do - 4. Za to na rozgrzanym - 2 po zamianie wtrysk miejscami korekta nie podążyła za wtryskiem, więc mierzyłem kompresję i właśnie najbardziej kulał ten 2 cylinder a żeby tego było mało różnica pomiedzy cylindrami wynosiła ponad 2bary. Był to silnik JTD
  6. Jak zimne to nie widać nic. Dopiero jak jest rozgrzany to coś tam paruje
  7. Kurde ale po ok 10tys bo tak zmieniam nie musiałbym dolac? Ściągany nie jeden raz są śladowe ilości. Nie mam zdjęcia ale według mnie w normie coś tam zawsze będzie raz jest go więcej raz mniej. Wymianialem jakiś czas temu wszystkie uszczelnienia dolotu wyciągałem intercooler do mycia i praktycznie nie było w nim oleju.
  8. Tak u mnie korekty nie przekraczają 1 czy to na +czy też -. Ale tak jak pisałem wtryski były u speca dla świętego spokoju.
  9. Witam forumowiczów. Zwracam się z prośbą. Mianowicie. Mam problem ze swoją e60 3.0d Silnik 231KM Przy obecnych temperaturach po odpaleniu przydymia na niebiesko. Wrzucam filmik https://youtu.be/5NL0P7tcoTQ Duzo rzeczy posprawdzanych pozmieniany ale poprawy brak. Wiem, że jest dużo tematów o takiej tematyce ale już chyba większość rzeczy posprawdzałem.. Po skrócie. -świece żarowe zmienione 6 szt -sterownik świec nowy -kabel plusowy sterownika nowy. Wszystkie świece grzeją sprawdzałem każda z osobna czy się rozpala. Korekty wtryskow były ok, ale dla świętego spokoju wyciaglem. Po sprawdzeniu jeden dawał na przelew zmieniony zaworek. Reszta jak to Pan powiedział z regeneracji była trochę przytarta porozbierane dane na maszynę i przydzielone każdemu nowe kody IMA. Ja po zamontowaniu zakodowalem nowe kody ISTĄ. -filtr paliwa nowy. -zawór regulacji ciśnienia szyny CR nowy. -zawór w pompie CR nowy. -egr aktywny nowy razem z przetwornikiem ciśnienia.pozakładane nowe wezyki -dpf aktywny wymyty ciśnieniowo nowy czujnik cis. Zwrotnego Oleju nie ubywa, płynu chłodniczego również. Wczoraj wymieniłem odme na oryginalna jest bez separatora.Poki co poprawy brak chyba, że pasuje zrobić trochę km.. Zapomnialem jeszcze dodać iż sprawdzałem ciśnienie sprezania na każdym cylindrze po równiutko 26bar, nabite w podobnych czasach. Ciśnienie mierzyłem na zimnym silniku. Jakby ktoś miał jakiś pomysł to będę wdzięczny z każdej sugestii rady. Pozdrawiam.
  10. Witaj kolego Ponawiales pomiar kompresji na ciepłym silniku? U mnie sytuacja dokładnie identyczna po 26barow na każdym z 6cyl. Tylko że silnik jaki posiadam to 3.0d 231KM. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.