Skocz do zawartości

słonik40

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    3 682
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana słonik40 w dniu 5 Października

Użytkownicy przyznają słonik40 punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    g30 530i xdrive
    iX1 30 produkcja podobno luty

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia słonik40

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

25

Reputacja

  1. Ja cenię sobie dużo bardziej możliwośc personalizacji bo to ja wiem co jest dla mnie lepsze a nie ktoś inny. Jak ktoś jest zagubionym dzieckiem we mgle to faktycznie i lepiej niech decydują za niego inni.
  2. W pełni się z tobą zgadzam. Dokładnie tak jest jak napisałeś ale chciałem być dla kolegi łagodny i nie znęcać się nad niezbyt trafionym wyborem. Otóż zanim kupiłem eqe mój analityczny umysł dosyć mocno to przeanalizował i z pełną odpowiedzialnością powiem ci że mój eqe suv na najbardziej uczęszczanych przeze mnie trasach Warszawa-Gdańsk czy też narty w Austrii będzie zdecydowanie szybszy i tańszy niż tesla model s. Zadziała tutaj to o czym piszesz, świetnie przemyślana sieć ionity a dzięki karcie BMW charging dużo taniej. Otóż między Warszawą a Gdańskiem mam po drodze 3 TRZY lokalizację z ładowarkami ionity umieszczonymi na stacjach benzynowych przy samej autostradzie. Podczas gdy supercharger jest tylko jedna lokalizacja kilka kilometrów od autostrady pod Ciechocinkiem. To samo dotyczy się wyjazdu przez a2 na Berlin oraz Niemcy. Dzięki temu zanim ty swoją tesla dokulasz sie do jedynego superchargera w Ciechocinku ja już będę miał full baterię. Oczywiście możesz ładować się też na ionity i przy cenie 3,5 za kWh jednocześnie płakać 👍🏼 Odnosnie menu, masz racje BMW ma po prostu więcej opcji. Najwyraźniej w tesli nawet na tym podziadowali. Masz tu rozwinięcie menu opcji którą zaznaczyłeś. Możesz tam sobie dokładnie spersonalizować co ma robić auto i kiedy przy przekraczaniu prędkości. Najwyraźniej twój umysł nie jest w stanie ogarnąć tego że po,i,o że jest coś wymagane przez prawo można użytkownikowi pozwalać te ustawienia nieco personalizować.
  3. Rozdwojenie jaźni to widzę u kolegi. Jeszcze niedawno pisałeś posiadając tm3 LR ze jednak w trasie elektryk jest męczący, zamówiłeś nawet x5 po czym jak ci auto nie przyszło i pojawiła się promka na tms to poleciałeś kupic samochód który ma raptem kilkadziesiąt kilometrów zasięgu więcej według wltp a w realu będzie dużo mniej i nagle ci się robi niesamowity zasięg i to z trumną na dachu. Na szczęście oprócz takich bajkopisarzy jak ty są np testy bjorna pokazujące realną różnicę w czasie przejazdu 1000km i między takim eqe a tms jest raptem godzina różnicy (całe 10 procent), )jak widać podobnie jak z wymiarami tms w stosunku do eqe z matematyka u kolegi troszkę na bakier.
  4. Jeden lubi ryby, drugi grzyby a to że jazda samochodem spalinowym po polskich czy niemieckich autostradach daje dużo większą przyjemnośc i swobodę jest niepodważalnym faktem chyba że się jest właścicielem tesli bo wtedy zmienia się stan umysłu 😀
  5. Ja za to używam odpowiedniego narzędzia do określonej roboty. Jak będę wybierał się gdzieś dalej, powyżej 250km to zamienię się na “odpowiednie” auto i nie będę się oszukiwał że jest ok jak nie jest 👍🏼
  6. Nie no pewnie, to tesla więc lata nad tirami 👍🏼 Poza tym widzisz różnicę między suvem a naleśnikiem?
  7. BMW montuje opcję podgrzewanych foteli już od jakiś 30 lat za to w tesli żeby dodać matę grzewczą za 2 dolce od chińczyka wywalili LiDAR, czujniki parkowania, czujnik deszczu, ekran centralny, o i wszystkie przyciski. Wole mieć już te pozostałe gadżety zamiast maty grzewcze których nawet w eqe nie używam, znaczy włączają się same bo jest jakieś inteligentne ustawianie włączone na podstawie miejsca postoju i poprzednich długości pobytu ale gdybym nie miał podgrzewania to bym na pewno nie płakał a zdecydowanie wolałby m czujniki parkowania w to miejsce. odnośnie dźwięków na przekroczenie prędkości w BMW można ustawić o ile można przekroczyć zanim zacznie krzyczeć 😀 w tesli za 5 lat to pewnie dodadzą i ogłoszą jako nowość technologiczna
  8. @Kriss33u ciebie w rwd średnie 17 a u mnie od samego początku jak ponizej.. samochód nigdy nie podgrzewany z gniazdka przed odjazdem,. Większa masa w BMW, AWd, lepsze 0-100 no i tunel środkowy. Gdzie jest ta przewaga tesli pytam się?
  9. @Kriss33 tesla model y rwd dostępna od ręki 198k - 27k dopłaty = 170k, rav4 według strony toyoty, rok modelowy 23: Od 155k, rok modelowy 24 od 175k. Kilka lat temu za 150k wyjeżdżało się rav4 w najbogatszej wersji… jeździłem zarówno m4, jak i taycanem turbo. Wykonanie/smaczki w środku na podobnym poziomie. Pod względem jazdy mocno różne auta. Taycan dużo lepiej przyspiesza ale pomimo że bajecznie się prowadzi czuć masę w zakrętach. M4 (jeździłem wersja rwd) dużo bardziej zwiewne, zdecydowanie bardziej czuć preferencje tyłu co jest bardziej angażujące i daje banana na twarzy. Najlepiej mieć oba, bez dwóch zdań. Sam się zastanawiam czy nie dokupić jakiegoś hot hatcha czy jakaś biedniejsza wersję boxstera.
  10. https://www.tesla.com/pl_PL/my/order/XP7Y224_1cd563b6f12e05b6bff4d275147530b1?titleStatus=new na pewno dobra wiadomością jest to że tesla urealniła ceny adekwatnie do jakości i tego co oferuje. Po odliczeniu dotacji bazowy model y kosztuje na dziś dzień tyle co bazowa Toyota rav4. Nabici w tesle płaczą nad stratą, kupujący lecą w zębach do salonów wietrząc okazje.
  11. porównanie tm3 do m3/m4 to jest nieśmieszny żart. Jeździłem obydwoma autami i te auta dzieli przepaść na korzyść emek od BMW. Ponadto Przed zakupem eqe patrzylem na plaida który był w tej samej cenie, auto jest koszmarnie wykończone , zawijające się jakby wygryzione uszczelki, odpadające plastiki, jednym słowem dramat. Siedziałem w obu autach/ oglądałem/dotykalem. Porównajmy parowóz z tym cudem technologii: plaid: Tesla Model S Plaid z Track Pack przejechała słynny tor w 7:25,2 Biedny Bjorn przejechał pół Europy żeby sprawdzić co plaid potrafi na nurburging. Efekt można zobaczyć tutaj https://youtu.be/gAWBSohAmrc?si=TBcOPl8i7rchiQ4X (Tesla a raczej jej bateria zdechła, auto wróciło na lawecie.😀👍🏼) Nurburging, niemal 2 razy słabsze parowozy motoryzacji: https://www.motor1.com/news/684415/bmw-m4-cs-nurburgring-record-teaser/
  12. @adamjttk wielokrotnie powtarzałem że ix1 kupiłem tylko i wyłącznie ze względu na koszty, nie wstydzie się tego i nie opowiadam ludziom farmazonów tak jak ty że niby jakieś cudo techniki kupiłem. Ot torba na zakupy do kręcenia się wokół komina. Niemniej w dalszym ciągu ten golas jak dla mnie bije twoje tesle na głowę pod względem komfortu i przyjemności z jazdy.
  13. Napiszę ci tak. Wsiadając z eqe do gołej ix1 czuję dużo mniejszy downgrade jak wsiadając do tesli. W tesli czuję się niemal jak w jakimś tarpanie. Wszechotaczajaca mnie cerata, zamykanie się drzwi jak puszki coli, porozmawiać się nie da bo głosy brzmią jak w jakimś wiadrze a do tego głośno w środku. Drzesz łacha a tymczasem sam nie masz tak podstawowych rzeczy jak czujników parkowania, headup, wyświetlacza centralnego, czujnikow martwego pola, oświetlenia zewnętrznego boków pojazdu, klimatycznego oświetlenia w środku i wiele wiele innych. Coś tam rzucili w postaci odpowiednika boomboksa z rynku podobno wykradzionego w nocy z topowej firmy audio, tablet z tanim tandetnym ekranem plus tanie maty ogrzewające siedzenia do dostania za kilka dolców na aliexres aby Kowalski trzymający auto na dworzu poczuł chociaż trochę odrobinę ciepła siadając w zimie na ceracie. Nic to nie ma wspólnego z zaglądaniem do portfela ale krytykując BMW po prostu się ośmieszasz biorąc pod uwagę jakiej jakości samochody trzymasz w garażu. oczywiście sam mając tak wybrakowane auto wiesz lepiej co komu bardziej się przydaje, które elementy wyposażenia są bardziej przydatne a które to niepotrzebny bajer czy jak to tam nazywasz cygański blichtr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.