Skocz do zawartości

Bartek1976

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E61 525D 2005, BMW f11 535xd 2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bartek1976

  1. Dystanse założone , prześwit między zaciskiem a felgą teraz jest idealny. Po założeniu dystansów 5mm zostało jeszcze ok. 1 cm kołnierza otworu centrującego , mam nadzieję że będzie ok 👍
  2. Tutaj akurat nie ma problemu, jest dużo miejsca, tak jak pokazałem na zdjęciu, zacisk trze na styku felgi z piastą. W piątek mają przyjść dystanse 5mm, mam nadzieję że będzie ok. Martwi mnie trochę to że wszystkie dystanse 5mm są bez kołnierza.
  3. U mnie akurat oryginalnie jest 348x36, felga 19 , nie oryginał o szerokości 9 cali. Na starych klockach było wszystko ok. Na zdjęciu jest ślad po zacisku. Jest to naprawdę minimalna odległość.
  4. Jakiś czas temu, mając zimowe felgi założyłem nowe tarcze plus klocki na przód. Komplet oem, jednakowy jak poprzednio. Dzisiaj po założeniu kół letnich, zacisk zaczął delikatnie obcierać o felgę ( zestaw ten jest używany od 3 sezonów ale na starych klockach i nie było problemów) . Domyślam się że przy nowych klockach zacisk wyszedł trochę na zewnątrz. Chciałem zniwelować tą różnicę dystansem 5mm ale wszystkie są bez kołnierza centrującego, czy będzie to dobry wybór ? Słyszałem też że można podszlifować zacisk, czy to jest bezpieczne ? Proszę o radę.
  5. Jak silniczek chodzi a element się nie wysuwa z reguły psuje się zębatka, można kupić zestawy naprawcze. Nie wiem jak z wymianą ale pewnie to typowa usterka skoro części są dostępne . W internecie dostępne są filmiki.
  6. Bimmerpark Gdańsk , 1200 zł, doba na sprawdzenie, jak coś nie pasuje to zwrot kosztów.
  7. No i wszedł Stage 2. Parametry skrzyni przy przebiegu ponad 300 tyś. bardzo dobre. Różnica kolosalna, nawet nie sądziłem że taka może być. Naprawdę warto było to zrobić 👍.
  8. A czy znacie kogoś zaufanego z pomorskiego kto wykona modyfikacje Xhp . Pierwsza firma nie chciała się podjąć tego przy tym przebiegu a w drugiej powiedzieli że wykonają ,sami przygotowują soft pod skrzynie, ale kwota 1800 zł wydaje mi się trochę wysoka, mogę się mylić🤪.
  9. Poczytalem trochę na forach i wszyscy naprawdę zachwalają wgranie Xhp, nie było negatywnych opini. Nie jestem znawcą w tym temacie więc trzeba będzie poszukać kogoś kto to dobrze zrobi a z tym to już pewnie będzie problem🤪
  10. Mam pytanie do osób które robiły Xhp w skrzyni 8hp, czy przebieg ma jakieś znaczenie? Chciałem zrobić sobie Xhp ale osoba która się tym zajmuje odradzała mi ponieważ samochód ma ok.300 tys. przebiegu, nawet jak parametry wyjdą dobrze to nie warto ryzykować. Skrzynia chodzi według mnie dobrze. Co o tym myślicie, czy warto ryzykować ?
  11. Dołączę się do tematu, też właśnie jestem przed wymianą tarcz i klocków w 535 xd, będę chciał zmieniać na oem, ale może polecacie coś innego w tym przedziale cenowym ? Głównie jazda autostradą, czasami miasto. Czy ten zestaw o którym piszecie (composite+klocki?) zmieni coś i będzie widać różnicę między nim a oem? Czy może coś innego ?
  12. Ja jestem po wymianie wału i panewek, było lekkie stukanie ale panewka nie obróciła się. Wał wizualnie nie wyglądał źle ale posiadał mikropęknięcia i był krzywy.Wal oryginał plus panewki, osiowanie i pełno innych drobnych rzeczy, koszt 25k. Może sprawdź czy masz opiłki w filtrze, u mnie zaczęły pojawiać się chwile przed stukaniem panewki.
  13. U mnie niedawno poszly panewki główne, po sprawdzeniu wału okazało się że był krzywy i mikropęknięcia . Przebieg 310, f10 535 xd, w tym samym czasie miał jeszcze 3 z tym samym problemem. Wydaje mi się że to jest loteria, ale koszt naprawy nie mały jeśli chce się to zrobić dobrze. Jest wiele ogłoszeń za granicą z padniętymi silnikami, można zrobić po kosztach, wal za 4 k, panewki za grosze i do sprzedania. Kupujący nigdy nie wie co ma w środku.
  14. Podłączę się do tematu, będę wymieniał tylne hamulce, kupiłem oryginalny zestaw i zauważyłem ze na klockach jest nazwa firmy Textar. Przyjrzałem się starym klockom, tez oryginał i tez jest Textar. Wiem ze robili oni na pierwszy montaż. Różnica w cenie całego kompletu na tył to ok 800 zł i czy jest rzeczywiście jakaś różnica czy Textar robił jakościowo lepsze klocki i tarcze ze znaczkiem BMW czy tylko płacimy za znaczek?
  15. U mnie przy przebiegu ok 300 tys. , 535xd ,olej zmieniany średnio co 10 tys. jazda mieszana, oleju nic nie ubywa, na komputerze zawsze na maxa, na bagnecie tez ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.