225/60 R17 99H Na manualnej tak samo , szarpie od 3 do 7 biegu przy czym na 3 i 4 najbardziej w zakresie 1,5 - 2 tysiące obrotów. Na odłączonym reduktorze nie jedzie w 100% prawidłowo, jest jeszcze wyczuwalne delikatne poszarpywanie ale już nie tak mocne jak na podłączonym. Olej jak w temacie doczytamy wymieniony na oryginalny ASO, 150 zł to kwota adaptacji / zaprogramowania w aucie że olej wymieniono, podobno taką operację trzeba wykonać po wymianie tego oleju w reduktorze. Mechanik który wymienił olej na ASO miał możliwość zaadoptować wymianę tylko dla wersji e83, dla F25 nie miał opcji, za stary soft czy coś, więc zaprogramowanie w XDRIVE że olej został wymieniony wysłano mnie do innego " speca " na reset tego parametru za co mam zapłacić dodatkowo 150 zł. Tematu nie mam gdzieś jak kolega zasugerował, po prostu nie było mnie na weekend. Myślę że to nic nie da gdyż jak wspomniałem w poście, na zimnym silniku wszystko chodzi i pracuje prawidłowo, ale sprawdziłem i mimo że na jesień były zakupione nowe opony, na nowo wyrażane oraz pompowane z przodu było 2,7 a z tyłu 2,5 gdzie zgodnie z tabliczką powinno być 2,0 i tył 2,2, więc tak zredukowałem jednak poprawy żadnej.