Skocz do zawartości

Kuj0n

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 253
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Kuj0n w dniu 17 Lipca

Użytkownicy przyznają Kuj0n punkty reputacji!

3 obserwujących

O Kuj0n

  • Urodziny 24.12.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 LCI 320xdA 220hp@480Nm + xHP Stage2
    było E91 320dA + xHP Stage3
  • Lokalizacja
    Poznań

Ostatnie wizyty

203 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kuj0n

  1. Policz sobie ile możesz zaoszczędzić jeżeli na postoju samochód pali powiedzmy 1,5l na godzinę. Policz sobie o ile wzrośnie zużycie rozrządu - ciekawe co się bardziej opłaca 😄 Jazda na ECO to porażka, jak potrzebujesz mocy to jej nie masz a na dłuższą metę oszczędności w spalaniu żadne. Jak będziesz chciał jechać 120km/h to i tak pojedziesz tylko będziesz przyspieszał jak ślimak. Rozumiem jakbyś miał 500KM i miałoby to ograniczać moc do 300 ale w takiej sytuacji to nawet nie jest placebo.
  2. Zamek ma te same przewody w LCI i preLCI. Nie wiem czego brakuje z tymi przewodami do trzeba każdego elementu szukać na schemacie i porównywać. Możesz sobie porównać kolory i zobaczyć czego brakuje jeszcze (jakie są różnice w wiązkach).
  3. https://letmegooglethat.com/?q=bmw+e90+tailgate+conversion, szukaj pod tym hasłem. Już wszystko zostało odkryte i opracowane przynajmniej 15 lat temu. Światła stop bez różnic. Światła przeciwmgielne bez różnic. Kierunkowskazy bez różnic. Światła cofania bez różnic. Oświetlenie tablicy bez różnic. Światła pozycyjne w preLCI - zewnętrzna i wewnętrzna żarówka jest zmostkowana w instalacji - w LCI są osobne przewody z FRM. Więc dochodzą po 2 przewody do lampy więcej. O czym zapomniałem? Jakich kolorów Ci brakuje? preLCI LCI
  4. Ten komunikat pojawia Ci się po włączaniu zapłonu? O to Ci chodzi?
  5. Na screenach, które wrzuciłeś nie ma komunikatu "brak błędów" tylko "brak komunikacji" a to zasadnicza różnica. Skrzynka bezpieczników JBE F31 (20A)
  6. Coś masz jeszcze źle ustawione bo nie ma błędów z silnika a to podstawa żeby wiedzieć że odczyt działa poprawnie. W ustawieniach jest jeszcze opcja do zwiększenia timeoutu, spróbuj to zaznaczyć i odczytać jeszcze raz. Z CCC też nie ma komunikacji albo timeout pomoże albo całkiem umarło. Do sprawdzenia bezpieczniki plus bezpiecznik na samym CCC który jest z tyłu. Błędy sobie możesz tutaj rozkodować https://bmwfault.codes/ ale nie ma tam nic związanego z Twoimi problemami. Tylko standardowe bolączki typu pompka cyrkulacyjna, czujnik wysokości świateł, taśma kierownicy, czujnik AUC, itd. Szkoda że skasowałeś wszystko bo może łatwiej byłoby znaleźć problem.
  7. Nie znam i aż dziwne żeby w BMW nie było żadnych błędów 😄 spróbuj uruchomić chociaż bimmer-tool, usuń dane aplikacji zeby było tak jak fabryka chciała i próbuj od nowa.
  8. To na pewno są błędy ze wszystkich modułów czy tylko z DDE? Ta Twoja aplikacja ma reklamy 😄 jeszcze nie spotkałem takiej pro z reklamami.
  9. Jak się rozwulkanizowało to do wymiany.
  10. Błędy na początek... Się okaże czy nie ma komunikacji czy coś innego.
  11. Ciekawe, że bez zaworu. Ja miałem wymienianą 3 razy i za każdym razem to był cały komplet.
  12. @bobwojjakieś zmiany w temacie wypalania?
  13. @BKP np. tak [URL=https://www.spritmonitor.de/en/detail/1479631.html] [IMG]https://images.spritmonitor.de/1479631_2.png[/IMG] [/URL] @GR Musisz wstawić obrazek z URL tak jak masz teraz, potem jak doda się do okna z sygnaturą to musisz go zaznaczyć i kliknąć opcję "odnośnik" i dodać link.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.