Skocz do zawartości

aaben

Zarejestrowani
  • Postów

    4 529
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2006
    E90 335d 2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia aaben

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

0

Reputacja

  1. Usterki są tam gdzie zawsze, czyli w wiązce tylnej klapy.
  2. Paweł, od jakiegoś czasu nie ma w aplikacji temperatury spalin (kiedyś była). DDE7. Czy jest możliwość aby ją przywrócić?
  3. Tylko w stacyjce. A jeżeli masz keyless to kluczyk ma normalną baterię do wymiany.
  4. Możesz poszukać klapki albo całego gniazda z klapką i wymienić.
  5. Wypalanie, nawet w idealnych warunkach, nie może być dłuższe niż 20 minut. Dlatego czasem nie dopali do końca.
  6. Z tego co pamiętam, do demontażu trzeba zdjąć dekor tunelu środkowego. Nie jest to jakieś bardzo trudne. Znam trzy wersje tego schowka: duży otwarty, duży zamykany i zamykana popielniczka. Napisałeś najpierw że chcesz usunąć gniazdo. To co chcesz obok gniazda? Ta popielniczka może równie dobrze robić za mały schowek.
  7. Jak przypatrzysz się bliżej, to zwrócisz uwagę że szkło przed tymi wewnętrznymi żarówkami ma pionowe paski, odbijają one strumień światła. Dzięki nim światło to świeci praktycznie pod kątem prostym od osi samochodu, aby doświetlić obszar po prawej/lewej od auta w trakcie manewrowania przy dużych skrętach kierownicy. Oba na raz nie powinny świecić, nie powinny też świecić na stałe.
  8. Jest to oczywiście nie najlepsze rozwiązanie ale na sztukę można ją zdjąć i założyć po przecięciu.
  9. Co to za niebieski przycisk przy włączniku świateł? BTW te wszystkie zamienniki spinek do śrub osłon i same śruby się do niczego nie nadają, wytrzymują jedną zimę. Trzeba kupować oryginalne które niestety swoje kosztują, albo często wymieniać zamienniki.
  10. Problem jest taki, że znalezienie następnego takiego E90 praktycznie nie będzie możliwe. Zdecydowana większość to już zmęczone życiem 4-cyl.
  11. Nie. Przebiegi zapisują się w niektórych modułach, ale DPF nie ma oddzielnego modułu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.