Skocz do zawartości

kacpero9

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 518

Osiągnięcia kacpero9

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. P0505 z OBD II + z INPY jak poniżej. Na wolnych po rozgrzaniu po 30 sekundach (lub d łużej, niema reguły(, auto przechodzi w tryb "awaryjny", który objawia się pracą na 5 cylindrów, ogólnie nierówna pracą silnika. Towarzyszy temu kontrolka trakcji + EML. Ponowne uruchomienie auta natychmiast naprawia problem. Podczas jazdy, nigdy niema problemu. Dodatkowo towarzyszą temu błędy wypadania zapłonu cyl. 1, 2, 3. Przepływka / Przepustnica / Krokowiec ?
  2. Cześć, E46 /323i / 98 Objaw następujący, podczas jazdy brak objawów. Na postoju gdy auto chodzi na wolnych, czuć sporadycznie delikatnie nierówna prace i gdy pochodzi tak dłuższa chwile, któryś z cylindrów przestaje pracować, czuć wypadanie zapłonu i dodatkowo świeci się kontrola trakcji plus ELM. Ponowne uruchomienie auta, eliminuje problem. Pojawia się tylko przy niskich obrotach, zazwyczaj na dłuższym postoju. Dodatkowy objaw to szarpanie przy ruszaniu. Świecie wymienione, przepływka wyczyszczona, dolot sprawdzony. Obstawiam cewkę. Diagnostyka INPĄ zrobiona, może ktoś się wypowie, który cylinder ? Poniżej zdjęcia z kodami błędów: https://zapodaj.net/da2a7a58978c7.png.html https://zapodaj.net/49d7c3fe82aab.png.html https://zapodaj.net/0392ef4896fda.png.html https://zapodaj.net/687c336cfc0fc.png.html Z góry dziękuje za pomoc.
  3. Siemanko , posiadam 5'tke e34 , zawias seria . Zamierzam kupić kółka 18" ET20(idealna do e34) 5x120 , szerokość przód 8,5j tył 10 j . I tu pytanie czy pod względem szerokosci felgi wejdą , et mysle ze bedzie dobre . dzieki ! :8)
  4. kacpero9

    Bmw E34 problem z alarmem

    Witam , Posiadam alarm Tytan DS 200 http://obrazki.elektroda.net/0_1218469760.jpg (wiązka) , auto nie kreci rozrusznikiem , nie pali na pych , jak zmostkować go aby nie było alarmu , podpinałem się do złącza pomaranczowego-czerwonego , licznki się włączają , kontrolki również auto nadal nie pali .
  5. Witam , Dzisiaj chwilke robiłem przy bmce , wymieniłem płyn w chłodnicy zima się zbliża odpowietrzyłem układ , potem zajołem sie lampami z tyłu auto odpalało normalnie , lecz po dwóch godzina skończyłem prace podchodze odpalam , nic , kontorlki sie palą wentylator zaczyna chodzić , słychać kliknięcie , udeżałem w rozrusznik w mysli że szczotka się zawiesiła , pomiedzy odpalaniami nic nie robilem z aku itd , poprostu auto nie chce odpalic , dodam ze przez okres dwóch godzin gdy przy nim grzebałem miałem włączone radio(tuba , wzmak) i otwarty bagaznik(paląca się lampka) , alarm jak zamykał z pilotka , tak teraz nie zamyka , głupieje , próbowałem odpalać auto na pych , nic , na chwile obecną wyjołem akumulator ładuje go do pełna i jestem pełen nadzieji że może to wina alarmu i po naładowaniu aku alarm sie uzbroi i wszystko wróci do normy . A wy co sądzicie na ten temat , licze na szybkie odpowiedz.. 518 , seria 5 rocznik 1994 , benzyna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.