Skocz do zawartości

maricn

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320 M47N2 163KM

Osiągnięcia maricn

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Odepnij siłowniki i wtedy zobacz jak się zamyka i otwiera klapa. Jeśli bez siłowników jest tak samo to wina zawiasów, a jak jest lepiej to do wymiany siłowniki.
  2. W moim przypadku przez ostatnie dni były mrozy do - 23, samochód odpalał bez problemu chociaż po 3 dniach postoju dłużej kręcił zanim odpali. Podczas odpalania ani razu nie widziałem Kontrolki grzania świec żarowych może tu jest problem. Tak jak pisałem we wcześniejszych postach podczas takich mrozów po odpaleniu silnikiem nie rzuca, jedynym problemem jest to że dłużej kręci ale to też nie zawsze.
  3. Właśnie chodzi mi o to podnoszenie obrotów może nie jest to ssanie ale większość wie o co chodzi :wink: Podczas większych mrozów dokładnie to widać że po odpaleniu są wyższe przez chwilę i po chwili spadają, wtedy wibracje po odpaleniu nie występują.
  4. W moim przypadku również występują takie same objawy. Samochód posiadam 7 lat i to rzucanie silnikiem było zawsze. Korekcje wtrysków ok, świece ok, wymieniałem je 2 razy podczas użytkowania samochodu najpierw były bosch teraz beru. Sterownik świec i przewód wymieniany na regenerowany 3 lata temu obecnie brak błędów. Najdziwniejsze jest to że wibracje pojawiają się zawsze kiedy temperatura spada do 5 stopni ale jeśli jest już około - 5 i mniej to po odpaleniu wibracji nie ma. Samochód zawsze odpala bez problemu, odkąd go posiadam to tylko raz nie odpalił zimą kiedy temperatura spadła do - 27 po czym okazało się że świece nie grzeją i wyrzuciło błąd świec po podłączeniu inpy. Mam dziwne wrażenie jak by samochód nie posiadał ssania po odpaleniu tak jak jest w innych samochodach diesla które posiadam lub mam okazję jeździć i odpalać rano. Z tego co pamiętam bo w tym roku jeszcze nie było zimno to właśnie przy większym mrozie po odpaleniu obroty są podwyższone jak w większości innych diesli z którymi mam do czynie i wibracji wtedy nie ma. Nie jestem mechanikiem chociaż dużo rzeczy robię sam przy samochodzie niestety z tym ssaniem nie wiem czy tak powinno być i już kilka lat temu to olałem bo nic innego się nie dzieje, spalanie jest w normie żadnych drgań po rozgrzaniu i przyspieszaniu jedynie te wibracje przy odpalaniu. W jednym z samochodów które miałem był problem z odpalaniem na ciepłym i tam to był powszechny problem przy którym pomagała zmiana mapy rozruchowej na ciepłym silniku lub zwiększenie dawki paliwa w niektórych przypadkach. Może właśnie w tym ssaniu leży problem i tu warto czegoś poszukać. Jest na forum kilka tematów i niektórzy mają problem z kompresją ale wydaje mi się że gdyby zawsze było to przyczyną to w moim przypadku po przejechaniu 80 tysięcy kilometrów odkąd posiadam samochód a wibracje były zawsze, silnik mógł by tego nie wytrzymać.
  5. Jeśli już to 255/40 R17 na tył przy 8,5",to jest oryginalny rozmiar opony.
  6. Nie kupowałem tego bo aux mi wystarcza ale jak coś to na aliexpres można kupić to samo za 43. https://a.aliexpress.com/_B0HzPd
  7. Łożyska najlepiej sprawdzić podczas jazdy w zakrętach lub na prostej skręcając raz w jedną raz w drugą stronę przenosząc ciężar na jedną ze stron samochodu. W moim przypadku również myślałem że dzieje się coś z dyfrem a winne było łożysko. Na podnośniku łożyska nie pokazywały oznak zużycia.
  8. maricn

    E90 felgi ET

    Posiadam felgi 18'' 8j et30 opony 225/40, zawieszenie m-pakiet, samochód tak jak w opisie e91 przedlift. Jaki dystans polecacie? Myślałem o 20mm ponieważ zależy mi na tym aby dystans był przykręcany do piasty a do niego felga. Z pomiarów niby wynika że powinno być ok ale może ktoś ma taki zestaw i może się wypowiedzieć.
  9. Numeru nie mam bo kupiłem całą turbine z nastawnikiem i ją zamontowałem bez żadnego kąbinowania z zamianami nastawników i wszystko działa jak należy. Kup nowy nastawnik do garreta albo napraw ten co masz i powinno być ok.
  10. Byłem u Tc performance w Łodzi i powiedzieli żeby wsadzić nastawnik od mitsu bo tak nawet nie widzi turbiny. Więc może faktycznie mam walnięty nastawnik od garetta... Wszystko możliwe tym bardziej że wyszła taka mała moc, u mnie wystrojone jest na nastawniku od garetta i jest super. Nie wiem czy nie lepiej spróbować naprawić tego nastawnika lub kupić sprawny garetta. Zamiana nastawnika z Mitsubishi pewnie nie będzie łatwa.
  11. Pierwsze co zrób to zmień tunera bo nie wie co robi i tylko poniesiesz niepotrzebne koszty. Nie wiem dlaczego u Ciebie tak się dzieje ale u mnie po wymianie na tą turbine samochód jeździł trochę gorzej jak przed wymianą z Mitsubishi, a na chamowni wyszło 161 i chyba 340Nm.
  12. Wtryski seryjne, wymienione turbo i intercooler na większy. Strojenie ogarneli mi w tc performance, pierwszy tuner u którego byłem wymyślał różne cuda, tak jak niektórzy z forum, a byli i tacy co twierdzili że w moim przypadku nie ma możliwości tego zrobienia bo skrzynia jest automatyczna.... Moment 440Nm silnik osiąga przy 2500obr. Nie wiem jak ma się to do Twojej modyfikacji ale ja jestem zadowolony. Jedynie automat w moim przypadku trzyma bardzo niskie obroty i trzeba trochę się przyzwyczaić do lekkiego zsmulenia przy delikatnej jeździe, chociaż jest dużo lepiej niż na seryjnym turbo.
  13. Wszystko już ogarnięte, po programie wyszło 221km i 451nm.
  14. Ale po wymianie intercoolera na wydajnijszy i turbiny na większą to słaby wynik. Najgorsze jest to ciśnienie doładowania i tuner wrócił do seryjnego programu.
  15. Witam, jakiś czas temu wymieniłem turbinę w swoim samochodzie BMW z mitsubishi na garretta 2056v z BMW e60 2.5d 177km. Po wymianie samochód jeździ bardzo podobnie jak wcześniej ale wyskakuje błąd 449A od nastawnika turbiny. Dzisiaj byłem u tunera który miał mi to wystroić, pierwszy pomiar pokazał 166km 358NM czyli to co być powinno. Niestety podczas próby podniesienia mocy wyszło jedynie 202km i 390NM ponieważ ciśnienie zmierzone jest mniejsze niż zadane. Tuner twierdzi że błąd od nastawnika turbiny nie ma wpływu na doładowanie i to ewidentnie wina turbiny. Tuner niestety nie potrafi skasować tego błędu 449A a mi wydaje się że to główna przyczyna i brak jej wysterowania to powoduje. Czy ktoś może polecić jakiegoś tunera z okolic Siedlec bo dzwoniłem do TC performance i oni by to ogarnęli pewnie tylko do nich mam daleko i nie jestem już pewny stanu tej turbiny, dodam że u znajomego od którego ją kupiłem wszystko było z nią w porządku. Albo kogoś kto zna się na winkfp i jak kolega wyżej napisał i mógł by mi wgrać odpowiednie ecu to wtedy tuner by mi to może już ogarnął.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.