Skocz do zawartości

zeetekforce

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zeetekforce

  • Urodziny 13.11.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 2001
  • Lokalizacja
    Mazowieckie
  • Zawód
    Student

Osiągnięcia zeetekforce

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Miałem podobny problem niedawno w swoim e39. Cewka zapłonowa padła, przy okazji wymieniłem też świece bo miały już 11 lat i były w złym stanie.
  2. Tak jak pisałem po zmianie oleju przejechałem 4tys km i dolałem w tym czasie 1l. Po wymianie odmy póki co przejechałem może 100km, więc za wcześnie na wnioski. Czujnik poziomu oleju też chyba żyje własnym życiem. Dla przykładu -przejeżdżam od siebie do innego miasta te 40km i po zgaszeniu na miejscu zapala się kontrolka, sprawdzam poziom oleju na bagnecie a tam wszystko ok. Wracając to samą trasa, przejeżdżając identyczny dystans gaszę pod domem a kontrolka już się nie zapala.
  3. Dziękuje za radę :) Już tu poczytałem inny wątek i kurczowe trzymanie się tego co w Biblii czyt. zaleceń bmw jest zapisane. Póki co przejechałem na tym oleju około 4tys km bo mam jeszcze inny samochód, którym robię więcej kilometrów. Jak sprawa z ubywaniem oleju się uspokoi to wrócę do syntetyka.
  4. Tak właśnie zrobiłem, była kompletnie zanieczyszczona. Wcześniej przez kilka dni monitorowałem stan oleju i był on różny, raz był na min a następnym razem w porządku (ten sam dzień bez dolewania).
  5. zeetekforce

    Zmiana kierownicy

    Dzień dobry wszystkim, chciałbym zamienić swoją obecną 4-ramienną kierownicę na 3-ramienną m. Myślałem, że skoro jest tyle rożnych kierownic to są one uniwersalne ale poczytałem trochę i jest jakiś podział np podłączenia poduszki itp. Moje e39 to wersja poliftowa z końca 2001r, nie mam ani tempomatu ani sterowania radiem z kierownicy. Z racji tego, że większość aukcji to kierownice multi-funkcyjne i są najczęściej w lepszym stanie, zdecydowałem się właśnie na taką mimo świadomości, że przyciski nie będą sprawować żadnej funkcji. https://allegro.pl/bmw-e39-lift-kierownica-m-pakiet-gruba-kompletna-i7372166883.html#thumb/13 Czy np taka będzie pasować do mojego auta?
  6. Przeszedłem z 5w40 castrola na valvoline 10w40 i nagle problem zniknął. Przejechałem póki co 500km i kontrolka mi się nie zapala.
  7. Witam, mam chyba poważny problem ze swoim silnikiem. Pobór oleju pojawił się gdzieś po roku od zakupu ale były to jeszcze znośne ilości więc się nie przejmowałem. Do tego padł chyba czujnik poziomu oleju bo kontrolka świeciła się nawet gdy stan oleju był dobry. Niedawno po 4 dniach bez jeżdżenia, gdy odpaliłem (bez problemowo) z rury zaczęło kopcić białym dymem i to w ogromnych ilościach, gdy to zauważyłem to wyłączyłem silnik, potem samochód miał problem z odpaleniem, musiałem pomóc mu dodając gazu przy odpalaniu. Dzień później samochód odpalił już bez żadnych problemów, na zimnym wcale nie kopcił ale po rozgrzaniu znowu dymek leciał, lecz już w dużo mniejszym stopniu. Dym wydobywający się z rury wydechowej ma nieprzyjemny zapach, nie jest to sama benzyna a końcówka wydechu jest czarna. Olej znika w dużych ilościach, dokładnie nie napiszę ale może koło 0.5l na 200km. Robiłem test na CO2 i jest w porządku, wycieków też nie ma. Auto jeździ zupełnie normalnie, nie ma spadków mocy, falowania obrotami. Mechanik sprawdził jedynie na podnośniku czy nie ma wycieków i powiedział że silnik do remontu :8) Macie jakieś pomysły co mu dolega, czy może to nie będzie tak tragicznie jak to widzi ten mechanik? Dziękuję za każda odpowiedz. PS. BMW 520, 2,2 motor. 2001, przebieg 205 000 (niby)
  8. Witam, posiadam E39 od 3 tygodni i właściwie od samego początku mam do czynienia z tym piszczeniem. Wiadomo, wiatrak uruchamia się razem z silnikiem i zaczyna wydawać z siebie odgłosy, które słychać tylko będąc na zewnątrz auta. Najbardziej dokuczają one na początku, gdy silnik np. po nocy zostaje włączony. Po przejechaniu już jakiegoś dystansu piszczenie jakby ustępuje ale nie całkowicie Wstawiam film https://www.youtube.com/watch?v=VwmretzKdU0&feature=youtu.be Ruszałem wiatrak i obraca się on raczej normalnie, czyli przy użyciu lekkiej siły. W sobotę możliwe, że podjadę do dobrego mechanika bo będę miał po drodze i mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni.
  9. Witam, posiadam E39 od 3 tygodni i właściwie od samego początku mam do czynienia z tym piszczeniem. Wiadomo, wiatrak uruchamia się razem z silnikiem i zaczyna wydawać z siebie odgłosy, które słychać tylko będąc na zewnątrz auta. Najbardziej dokuczają one na początku, gdy silnik np. po nocy zostaje włączony. Po przejechaniu już jakiegoś dystansu piszczenie jakby ustępuje ale nie całkowicie. Nie mam problemów z przegrzewaniem itp. Czytałem coś o visco, ale nie mam pojęcia czy to jego wina i czy trzeba go wymienić czy po prostu coś się poluzowało albo coś trzeba naoliwić. Jutro postaram się nagrać video i tutaj pokazać. viewtopic.php?f=72&t=117890
  10. Posiadam Kormorany Snowpro B2 na Accordzie i jestem zadowolony, bo za przyzwoita cenę są to dobre oponki. Ciche i z wystarczającą przyczepnością.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.