Panowie wiec kilka słów być może komuś się przyda Zakupiłem apke trochę zachodu ze sparowaniem ale się udało Podłączyłem urządzenie wykryto od razu zapchany dpf Przystapilem do jazdy kilka danych Temperatura silnika max jaka osiągnąłem to 96 min to 91 Temperatura spalin min 240 max 610 popiołu przy uruchomieniu 139g Zapchanie filtra 46g Do zeczy pierwsze 30 kilometrów wypalalo bardzo wolne pomyślałem że przy takim tempie to z 500 kilometrów będę musiał zrobić co chwile rozlaczalo Niska temperatura spalin nie pozwoliła na dobre wypalenie Rozlaczylem i ponownie sparowalem przez następne 30 kilometrów nic nie rozlaczalo a temperatura spalin nie schodxiloa poniżej 450 stopni Efektem tego bardzo szybko zaczęły cyferki spadać udało mi się wyczyścić do 1,5g jeśli program dobre wartości odczytuje Wydaje mi się że spokojnie mogłem jeszcze zejść ale droga się skończyła Wzrósł popiół z 1,39 na 2,11 Czy to ma jakiś związek? Bardzo dziękuję za pomoc i nagromadzenie mam nadzieje że coś to pomogło Szkoda tylko że dawałem frajerom a oni mnie lupali po 500 zł