Skocz do zawartości

MedicuS

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 017
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana MedicuS w dniu 23 Marca

Użytkownicy przyznają MedicuS punkty reputacji!

O MedicuS

  • Urodziny 05.08.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Audi A4 2.0Tq
    BMW G21 Msport
    było: BMW F20
  • Lokalizacja
    KR

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MedicuS

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

18

Reputacja

  1. To prawda, aczkolwiek miałem jakiś czas temu okazję oglądać zielone demo 440i jak kręci bączki na asfaltowym placyku.
  2. Ponoć ZF zaleca interwał 80-120 tys, choć zapewne lepiej wcześniej niż później.
  3. Z innej beczki zapytam, przy jakim przebiegu zmienić należy/planujecie olej w skrzyni? Uzyskałem info, że między 80-100 tys zależnie od tego, czy auto jeździ głównie w trasy, czy po mieście.
  4. Nie chcę nikogo posądzać o czytanie bez zrozumienia, ale ja wyraźnie napisałem, że jestem pod wrażeniem spalania 340i, bo moje 318d na trasie pali tak jak wkleiłem, czyli w zimie z boxem 7.5, w lecie bez boxa 6.3, przy takim samym założeniu, czyli 160 kmh 😉
  5. Średnia jest od drzwi do drzwi, że tak to ujmę, czyli obejmuje korki itd😉 tym razem do Pozza di Fassa, gdzie końcówka podmiejska i górska. Polska, Czechy, Włochy tempomat 160, Austria też za wyjątkiem ograniczeń, żeby nie powiększać kolekcji mandatów 🙂
  6. No właśnie ja silnika nie zamówiłem, zapomniałem 😂 - 318d Dlatego jestem pod wrażeniem spalania w trasie trzylitrowej turbo benzyny! Dla porównania Włochy w lecie (bez boxa) i zimą.
  7. Więcej niż ciekawe to spalanie, moje spalanie również z boxem do Włoch 7.5 🫣 tempomat ustawiłem na 160, w Austrii przy ograniczeniach zgodnie z przepisami. Bagażnik G21 jest wg mnie wyjątkowo nie udany, przez to, że jest niski. Oczywiście mówię o wartościach do rolety.
  8. Mam sentyment do tego modelu, wersją 2d ścieliśmy ćwierć wieku temu słup TP pod Krakowem 🙂 Kolega miał zwykłą 320i, ale z zawiasem Eibach, fantastycznie chodziło po winklach. Problemem był ogromny negat i jak się okazało zbyt starte opony wewnątrz koła. Do dzisiaj nikt nam nie wierzy, ale wpadliśmy w poślizg, na prostej drodze, jadąc ledwie 80 kmh, omijając Malucha.. Padał deszcz, koleiny zrobiły resztę. Po tym zdarzeniu, zaczęliśmy się szkolić na torach, ale wstyd nam jest do dzisiaj 🙂 Dodam jeszcze, że słup zdążyli postawić razem z nową linią telefoniczną tydzień wcześniej, a okolica czekała na to ponoć dwadzieścia lat.. Na początku zdziwiło nas, że tyle osób biegnie, żeby nam pomóc. Potem jednak okazało się, że biegną, żeby nam oklepać pyski, niewiele brakowało, a do szpitala trafilibyśmy nie z powodu wypadku, a furii ludu polskiego🙂
  9. Powoli zbliżam się do kolejnego serwisu, tym razem trzeba będzie zmienić olej w skrzyni. Natomiast wczoraj na spacerze trafiła mi się taka sztuka, malutkie kiedyś były te 3er 😉
  10. Koloru Ci raczej nikt nie doradzi, każdy ma inny gust. Ewentualnie koła 19", mam porównanie u siebie w kompletach letnim 19" vs zimowym 18", wg mnie warte dopłaty. Każdy ma też swoje preferencje, natomiast ewentualnie 330i, frajda będzie nieporównywalnie większa za dodatkowe 20k zł 😉
  11. Miałem w 1er spryskiwacze i mimo wszystko było to na trasę lepsze rozwiązanie niż ich całkowity brak. Tam co prawda były xenony, ale wg mnie do ledów również by się przydały. Nie wymagam wycieraczek, jakie miały chociażby Volva 😉
  12. Kilka dni temu we Włoszech miła Pani na stacji wlała mi koncentrat do -60st 🙃a resztę uzupełniła z konewki 🙂 Byłem ciekawy reakcji auta, przyjęło bez protestów 😉
  13. Nie wiem, czy wiecie, ale ostatnio na własnej skórze dowiedziałem się, że bmw nie trawi dyskontowych płynów do spryskiwaczy 😉 Wlałem na szybko, przy pełnym zbiorniku wywaliło info o braku płynu. Skonsultowałem z serwisem, bo chwilę wcześniej robili przegląd, potwierdzili, że powrót do czegokolwiek normalnego rozwiązuje problem.
  14. Tak na szybko, weź 19", o niebo lepiej się prezentują i auto również lepiej się prowadzi 😉
  15. Ja przyznam, że chciałbym zobaczyć jaką różnicę realnie daje większa tarcza. Zmniejszony komfort nie jest dla mnie czymś co położył bym na szali krótszej drogi hamowania. Nieco odbiegając od tematu, zawsze byłem ciekawy o ile M3 jest szybsze od Alpiny b3 😉 Przy okazji można porównać 340i z 340d. Brakuje tylko Alpiny D3 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.