Po długich poszukiwaniach, sprawdzeniu autek krajowych i zagranicznych udało mi się znaleźć coś małego ze sporym zapasem na przyszłe mody. Z racji tego że ostatnio poruszam się BMW (E90 330d) tym razem też padło na tą markę ;) Autko bez jakiegoś rewelacyjnego wyposażenia, bo chodziło głównie o mechanikę. Na wstępie "jedynka" dostała nowe filtry, olej, czyszczenie elektrozaworów vanos, czyszczenie zaworów, zimówki, drugi komplet felg z oponami na lato. Przepraszam za jakość zdjęć, ale robione telefonem na szybko. Na dzień dzisiejszy pełna seria, ale piszę tu po to żeby zasięgnąć rady i konkretnych informacji co do poszczególnych "gratów", bo nie jestem szczególnie zorientowany jeśli chodzi o ten silnik, więc do sedna: - jaki i skąd zasięgnąć downpipe i charge pipe (też jest plastikowy jak w n54 ??? ), - jakim zestawem (czy rzeźbić jakiś???) zastąpić seryjny filtr powietrza wraz z dolotem, - IC tylko wagner???, - coś jeszcze jest konieczne przy silniku n55 żeby spokojnie go później stroić ???, - jak się ma sprawa ze sprzęgłem ---> skrzynia manualna ;) Proszę o wszelkie porady co do tego silnika, całej mechaniki i ogólnie modelu.