Aktualizacja : Nie wiem czy kogoś interesuje opisany problem , ale chciałbym się podzielić dotychczasowymi spostrzeżeniami: Po wymianie czujnika ciśnienia wstecznego i wypaleniu dpf , zrobiłem już 310 km a popiół na poziomie 10g , wciąż przy nie sprawnym lecz odłączonym egr ( wiec spaliny lecą tylko w dpf) jest to zaskakujące bo wychodzi na to ze wcale takiej tragedii nie ma jeśli chodzi o dpf gdy nie ma egr. Zauwazylem tez ze zepsuty czujnik ciśnienia wstecznego ma okresy gdy działa poprawnie ( w moim przypadku)wtedy błąd sam znika co było dla mnie niespodzianka i wydaje mi się ze jeśli komuś często wypala dpf to może być tak ze czujnik ma okresy gdy pracuje poprawnie , jest wiec możliwe ze nie zawsze komputer nas poinformuje o błędzie. Jeździłem kilka dni z włączonym btool wiec dokładnie widziałem kiedy rozpoczyna się a kiedy kończy wypalanie wiec ten przebieg 310km i 10g popiołu jest w100% prawdziwe , dodam iż zauwazylem ze podczas wypalania dźwięk z tłumika robi się bardziej basowy ale to może tez dlatego ze mam wydech z 335i. Jeśli chodzi o egr : Ten który jest prawdopodobnie zepsuty nie ma śladów okopcenia i chodzi idealnie jednak po podłączeniu do instalacji i włączeniu silnika pracuje otwierając się i zamykając non stop - na biegu jałowym Nagrałem to na filmiku jeśli ktoś chce to udostępnię - ale muszę wiedzieć jak Ten nowy egr został podłączony tylko pod instalacje elektryczna i on zachowywał się zupełnie inaczej tzn był w jednej pozycji Mam nadzieje ze komuś przyda się to info , jeśli będę miał czas to w weekend zamontuje nowy egr i wtedy będę wiedział czy ten start był faktycznie walnięty Pozdrawiam