Skocz do zawartości

djmaqs

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    zabrze

Osiągnięcia djmaqs

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Potrzebna opinia R-motors Szczecin Zamierzam : wyczyscic ssący Olej w skrzyni Olej w silniku Chip tuning Silnik to n57 Z góry dziękuje za opinie
  2. Aktualizacja : Egr wymieniony , banalna robota , wszystkie błędy poznikały , adaptacja ustawiona na 0,7 - z początku auto jakby ciut zamulone ale po paru km śmiga jak wtedy gdy egr był odłączony. Wszystkie części których użyłem są ori. Dziękuje za pomoc jaka od was dostałem.
  3. Aktualizacja : Nie wiem czy kogoś interesuje opisany problem , ale chciałbym się podzielić dotychczasowymi spostrzeżeniami: Po wymianie czujnika ciśnienia wstecznego i wypaleniu dpf , zrobiłem już 310 km a popiół na poziomie 10g , wciąż przy nie sprawnym lecz odłączonym egr ( wiec spaliny lecą tylko w dpf) jest to zaskakujące bo wychodzi na to ze wcale takiej tragedii nie ma jeśli chodzi o dpf gdy nie ma egr. Zauwazylem tez ze zepsuty czujnik ciśnienia wstecznego ma okresy gdy działa poprawnie ( w moim przypadku)wtedy błąd sam znika co było dla mnie niespodzianka i wydaje mi się ze jeśli komuś często wypala dpf to może być tak ze czujnik ma okresy gdy pracuje poprawnie , jest wiec możliwe ze nie zawsze komputer nas poinformuje o błędzie. Jeździłem kilka dni z włączonym btool wiec dokładnie widziałem kiedy rozpoczyna się a kiedy kończy wypalanie wiec ten przebieg 310km i 10g popiołu jest w100% prawdziwe , dodam iż zauwazylem ze podczas wypalania dźwięk z tłumika robi się bardziej basowy ale to może tez dlatego ze mam wydech z 335i. Jeśli chodzi o egr : Ten który jest prawdopodobnie zepsuty nie ma śladów okopcenia i chodzi idealnie jednak po podłączeniu do instalacji i włączeniu silnika pracuje otwierając się i zamykając non stop - na biegu jałowym Nagrałem to na filmiku jeśli ktoś chce to udostępnię - ale muszę wiedzieć jak Ten nowy egr został podłączony tylko pod instalacje elektryczna i on zachowywał się zupełnie inaczej tzn był w jednej pozycji Mam nadzieje ze komuś przyda się to info , jeśli będę miał czas to w weekend zamontuje nowy egr i wtedy będę wiedział czy ten start był faktycznie walnięty Pozdrawiam
  4. Panowie , dzisiaj zdjąłem obudowę egr , wyglada jak nowka , chodzi elegancko nic nie zacina - może trzeba go zaadoptować poprostu ? Jeśli się nie mylę to jest taka opcja w btool ? Sprawdziłem przewód bypass również jest bez uszkodzeń
  5. Wypalanie jest bardzo często inicjowane z tego co zauwazylem . Zamowilem czujnik + przewód , cybanty ,egr + uszczelka - wszystko ori Czy po montażu trzeba dokonywać adaptacji ?
  6. Zgasiłem silnik ( wracam z trasy ) ciśnienie minus 50,04 Jeżdżę tak już ok.3 miesięcy ~5000km
  7. Musiałem jednak odpiąć kabel gdyż auto szarpało i straciło moc ,wydaje mi się ze poprzedni właściciel miał problem wiec go wypiął , z wypiętym auto jeździ bes problemu . Jeśli chodzi o błędy z dpf to wydaje mi się ze poprostu czujnik jest do wymiany Planuje wiec zamówić nowy egr nowy czujnik oraz waż który go łączy
  8. Dzisiaj dokładnie porozgladalem się pod maska i zauwazylem ze kabel z egr był wypięty , po jego wpięciu błąd jednak pojawia się dalej , jeśli chodzi o test dpf to wyszedł on tak : 680rpm. -19hpa 2000rpm 3hpa 3000rpm. 24hpa 4000rpm. 21hpa Filtr zapchany w 23%
  9. Znam ta stronę i odczytałem błędy , chodzi mi o ich interpretacje , może pojawienie się tych 3 błędów razem zwiastuje konkretna usterkę ? Gdyż jedna uszkodzona cześć generuje błędy następnej .
  10. Witam , przeskanowałem komputer w poszukiwaniu błędów i pojawiają się takie 273600 245400 2F2C00 Wiem ze dotyczą mdz. Egr Póki co nie wywala check engine O czym dokładnie mogą świadczyć te błędy ? Po każdorazowym kasowaniu , wracają
  11. Czy ty w swojej robiłeś chipa i w jakim celu zmienić ustawienia Egr?
  12. Witam , posiadam n57 Nosze się z zamiarem wyczyszczenia lub całkowitego usunięcia egr ,czyszczenia i usunięcia klapek w ssącym oraz podniesienia osiągów silnika . Czy ktoś z was robił takie mody i mógłby się podzielić doświadczeniem ? Naczytałem i nasłuchałem się już tyle ze sam nie wiem co jest dobre , czy moje auto spłonie lub jak usune egr i klapy to będzie się powoli psuć Z góry dziękuje za każda poradę / informacje
  13. djmaqs

    Czy to przez łaczniki??

    moze dodam jeszcze ze mam obnizona bardzo i ustawiona na praktycznie kamien jesli chodzi o przod , niby w takim wypadku mozna wyczuc kazdy ubytek w elementach zawieszenia, jak podjezdzam pod "wielblada" zwlaszcza bokiem to slysze strzelanie/stukanie a podczas chamowanie czasami takie lekkie stukniecie
  14. djmaqs

    Czy to przez łaczniki??

    witam , od kilkunastu dni zaczelo mi sciagac auto w prawo oraz przy predkosci 140> trzesie mi kierownica , dzisiaj mialem troche czasu sciagnalem kola i zauwazylem ze lacznik stabilizatora z obu stron jest w tragicznym stanie cala guma wyrwana , wiem ze wymiana nie jest problemem ale czy obiawy ktore mam sa powodem tych lacznikow, reszta gum w stanie bardzo dobrym rok temu wymienialem wszystko oprocz wlasnie tych lacznikow. pozdrawiam viewtopic.php?f=68&t=120678
  15. powiedzmy sobie szczerze ze kupujac 2,8 nie robi sie tego po to by oszczedzic , moja pali 15l lpg trasa 1/3 miasto (kola 18 225/45)(srednie spalanie na kompie 12l) , styl jazdy taki jak reszta uczestnikow drogi czyli przecietny , jesli chodzi o sportowy styl jazdy to (nigdy na gazie tego nie robie szkoda silnika) 15l schodzi w moment nie ma co sie czarowac jak chcesz skorzystac z dobrodziejstwa tego silnika to musi sobie on "słepnąć" inna sprawa to to ze na tle reszsty silnikow bmw nie wyglada to zle a wrecz dobrze:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.