Skocz do zawartości

marton4

Zarejestrowani
  • Postów

    799
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O marton4

  • Urodziny 18.08.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e63 650i ..E60 lci 525d
  • Lokalizacja
    Łódź Poznan
  • Zawód
    Mechanik samochodowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marton4

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. marton4

    del

    A nie stosujesz zbyt ostrej chemii do mycia felg
  2. Sprawdź masę pod samochodem lecząca silnik z karoseria ,może jest skorodowana z takim zielonym nalotem
  3. Szlif do gołego i szpachla do PLASTIKU a nie zwykła do karoserii. Wszystkie pęknięcia z pod szpachli jak będą to najlepiej pospawać lub wtopić na gorąco siateczkę metalowa. Przed lakierowaniem nie zapomnij o podkładzie na plastik.
  4. Dokładnie tak jak pisze grzechu62, potwierdzam i koniecznie pasek elastyczny
  5. To jeszcze sprawdź styki na bezpieczniku odpowiedzialnym za dmuchawę. Jeśli będą ok to faktycznie zostaje dmuchawa
  6. Jeż jest chłodzony przez zasysane powietrze przez dmuchawę, może filtr kabinowy zabrudzony. Sprawdź dobrze styki w kostce która wpinasz do jeża
  7. Jeż jest chłodzony przez zasysane powietrze przez dmuchawę, może filtr kabinowy zabrudzony. Sprawdź dobrze styki w kostce która wpinasz do jeża
  8. Pierwsze co musisz zrobić to sprawdzić luzy tylko nie na stacji diagnostycznej na szarpakach bo nie znajdziesz. Podjedz do kogoś ,niech podniesie cały samochód do góry ,breszka w rękę i dokładnie posprawdza. Jeśli będzie ok to jedz na geometrie przodu i tylu samochodu tam prawda wyjdzie na jaw, jak bardzo jest rozjechane i czy da się poprawnie ustawić.
  9. Kupisz z gwarancja rozruchowa i co, a jak za miesiąc się rozleci t będzie lipa. Miałem ten sam dylemat w e60 lci używka 2 tys. do tego olej filtr przełożenie i 3500 zł by się uzbierało. Zdecydowałem się na naprawę skrzyni w firmie samco zapłaciłem 5200 zł i jest gites i gwarancja.
  10. Jak kontrolka o przegrzaniu się nie zapaliła to jest ok. Zobacz czy jak dojdzie do tych 103 stopni, to czy daniu jej buta spadnie temperatura w trakcie jazdy. Przy takich upałach nie odkręca się korka przed ostygnięciem. Rozumiem ze temperatura odczytana z ukrytego menu?
  11. marton4

    Filtr stożkowy

    Jak tak bardzo chcesz filtr sportowy ,to kup nie stożek a wkład np. K&N. Zakładałem znajomemu ,mocy nie podniosło przynajmniej aby była odczuwalna ,ale dźwięk jest fajny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.