Skocz do zawartości

technolo

Zarejestrowani
  • Postów

    220
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O technolo

  • Urodziny 28.07.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i Compact M43 95r
  • Lokalizacja
    Zabrze

Osiągnięcia technolo

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. To zależy w jakiej budzie compact ,cabrio i coupe musisz ściągnąć boczek w kabinie sedan i turing dojście od bagażnika. Przez nadkole nie wejdziesz.
  2. Temat dotyczy e46 a dokładnie ABS + ASC - tam są 3 piny w czujniku Natomiast WD-40 jest dobre do czyszczenia zabrudzonych szyb np. klejem ale nie do elektryki czy mechaniki narażonej na warunki atmosweryczne, a już BROŃ BOŻE do zamków - w kontakcie z wodą i mrozem robi się z niego gęsta maź niczym klej, czego efektem jest ustawienie zapadek w zamku w pozycji jakby był tam wsadzony kluczyk co pozwoli Ci otworzyć auto 5 groszówką to tak off-topic ale się przyda na przyszłość
  3. profilaktycznie kup małą buteleczkę płynu "kontakt S" lub "kontakt U" i przeczyść wszystkie złącza a właściwie styki które dot. systemu ABS. czyli: 1. wtyczki i gniazda przy kołach 2. złącze na pompie ABS 3. złącze sterownika ABS (za schowkiem - na wysokości prawego nawiewu - jest u góry) oczywiście wszystkie te zabiegi na odłączonym akumulatorze pozdro i powodzenia
  4. Wsadź na prawy przód opornik i zobaczysz czy kontrolka zgaśnie. Prawy tył sobie podaruj, chyba że po podmianie czujnika na opornik z przodu nie będziesz widział zmian, wtedy oba czujniki możesz podmienić na opornik i sprawdzić efekt wtedy będziesz widział czy wymienić jeden czujnik czy oba. Pozdro
  5. Wal opornikiem - ewentualnie komp jak masz dostęp
  6. noooo z tym wyciąganiem nie jest za ciekawie jak ściągniesz tarczę to masz jeszcze piastę która zasłania czujnik od tej strony bym sobie to darował spróbuj zastosować dźwignię złap morsem za czujnik podłóż coś i postaraj się go "lewarkować" - prawdopodobnie i tak go urwiesz ale bardziej nie zepsujesz :) potem pozostaje ci dłubanina żeby resztki wyciągnąć uważaj jak będziesz wsadzać nowego bo też ciężko wchodzi - dobrze sobie przesmaruj czymś śliskim brzegi otworu i czujnika
  7. nic nie wskazywał bo ma przerwę lub zwarcie - to w końcu tylko cewka polecam przeczytanie instrukcji obsługi multimetru a nawet podstaw elektroniki/elektryki/elektrotechniki (bez urazy) ABS to nie bajer jak np: "gwint" to system który czuwa nad twoim bezpieczeństwem - na tym nie warto oszczędzać - kup nowy nie koniecznie ori na to pytanie masz odpowiedz wyżej - jak mnie wkurzała dioda to rzucałem w to miejsce paczkę fajek ;) krótko - jak oszukasz czujnik to będzie podawał błędne wskazania co za tym idzie możesz zablokować koło którego czujnik oszukasz i w tym momencie ..... w najlepszym przypadku porzuca cię po drodze lub będzie cię ściągać ..... wolę nie myśleć co będzie jak będziesz miał pecha tak - tak może być - patrz na diagram na wcześniejszej stronie niektóre modele są wyposażone w kontrole trakcji - co nie oznacza że ją posiadasz taniej jest wyprodukować jeden model gniazda i wtyczki (a dalej cała wiązka elektryczna) niż robić dwie podobne więc to co widzisz a to co masz to 2 różne rzeczy
  8. pisze na początku postu :mad2: 1,2 kΩ czyli 1200 Ω
  9. i znowu muszę powiedzieć "A NIE MÓWIŁEM" :mrgreen: ale ciesze się że pomogło :cool2:
  10. technolo

    318I (AIRBAG)

    daruj sobie diodę - będzie klik i poduszka nie odpali i napinacz pasa też i nie zadziała problem przeważnie tkwi w wiązce która idzie spod fotela do fotela i ją należało by wymienić - kiedyś nawet robili akcję serwisową i je wymieniali (ale to było dawno)
  11. zwierając piny czujnika na osuszaczu możesz oszukać system i na sztywno odpalić kompresor. Jednak nie stosował bym takich sztuczek ze względu na to że razem z gazem nabijają olej - jeśli nie ma czynnika to nie ma też oleju a co za tym idzie jak odpalisz kompresor to możesz go zatrzeć.
  12. teoretycznie tak samo a praktycznie nie powinno to działać bo żarówka ma za małą rezystancję i komputer to "przeczyta" jako zwarcie
  13. tam są takie dwie wciskane "pierdołki" które trzeba wcisnąć wchodzą w te dziury widoczne na zdjęciu (przy szarej wtyczce) może iść opornie bo troszkę syfu tam może nalecieć - poruszaj i powinno wyjść http://images.gasgoo.com/MiMgIzM3NTcwMDAwMA--/auto-part-bmw-e36-abs-sensor.jpg
  14. Cześć wszystkim mam pytanko jak w temacie - e46 320i 170 KM zagazowana (Stag 300 Plus) kupuję w najbliższym czasie e46 po liftingu 2003r proszę o podpowiedz na co zwrócić szczególną uwagę , jakie mankamenty są częste w tym modelu gdzie szukać jakiś ognisk korozji? i wogle wszystko żeby nie wtopić ;) z góry dzięki za info i pozdro Ps. przetrzepie go na kompie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.