Skocz do zawartości

leoni89

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330xd

Osiągnięcia leoni89

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzięki za pomoc! :D Panowie te połączenia były sprawdzane przy okazji czyszczenia dpf... Ja dla świętego spokoju też wypiąłem tą gumową rurkę w domu żeby ją obejrzeć. Wygląda jak nówka, nie ma ani jednego draśnięcia, oryginał bmw. Jedyne co to dałem nową trytytkę, bo tamtą słabo trzymała według mnie. Wtyczkę też odpiąłem i wygląda ok, nic tam nie jest zaśniedziałe itp... Chyba że gdzieś wiązka jest trafiona, ale to chyba mało prawdopodobne... :roll:
  2. U mnie nie działa. Nie mogę tego wybrać z listy, nie podświetla się. Albo może po prostu nie działa przy moim ecu... Tak on właśnie pokazuje. Ale te 30g są już od początku i nie zmienia się tam nic. Tylko delikatnie kilka dziesiątych - 30,1 - 30,2 itp. Regeneracja też nie jest zaplanowana póki co. Dpf prany w firmie która się tym zajmuje. Gdzieś ktoś pisał tutaj że te czujniki Hella potrzebują trochę km przejechać i zrobić kilka regeneracji aby działać prawidłowo, nie wiem czy tak jest w rzeczywistości. Póki co obserwuję, zobiłem dopiero 1 regenerację odkąd go założyłem, ale zastanawiam się czy go nie oddać na gwarancji i kupić ORI... Co radzicie?
  3. To chyba muszę inny program użyć do tego, bo w bimmertool nie widzę takiej funkcji...
  4. Możesz rozwinąć, bo nie rozumiem? Chodzi Ci o numery seryjne?
  5. Pytam kolejny raz, może znajdzie się ktoś rozsądny, kto będzie mógł odpowiedzieć definitywnie na pytanie: CZY NA ZGASZONYM MOTORZE TAKA WARTOŚĆ CIŚNIENIA JEST OK?? Podobno na wyłączonym motorze zawsze powinno pokazywać 0. U mnie wyprany dpf, podmieniony czujnik na nowy Hella i nadal pokazuje jakieś dziwne wartości ciśnień - raz rosnące, raz malejące. U mnie tak to wygląda... Może ten czujnik też jest zepsuty i muszę założyć oryginał? Pozdrawiam!
  6. Panowie czy takie parametry sondy lambda na zimnym, zgaszonym motorze oznaczają, że jest ona uszkodzona/martwa??? Proszę o pomoc i potwierdzenie, czy być może znalazłem winowajcę częstego wypalania dpfu...?
  7. Burza1234 a wiesz jakie powinno być wskazanie tego czujnika dpf? Ten czujnik to ta słynna sonda lambda? U mnie pokazuje tylko wartości dla lambda i napięcie. Wartości te zmieniają się cały czas. Słyszałem też, że przy zgaszonym motorze wartość tego czujnika powinna wynosić 0, a jeśli tak nie jest, to znaczy że czujnik uszkodzony... Czy to prawda?
  8. Burza1234 dzięki za odzew! :) Więc tak - auto to e61 lci 2009r 530d xdrive 235 km, przebieg blisko 245tys. Póki co nie zauważyłem żadnych spadków mocy itp. Auto jest zwawe tak jak do tej pory. Jedyne co zauważyłem, to czasami potrafi delikatnie falować na wolnych, zwłaszcza nasiliło się to teraz gdy mam problemy z dpf. No i przybywa dość sporo oleju według mnie. Ostatnio wymieniłem, poziom nie na maks i po 500km już jest czarny jak smoła i poziom max... Błędów żadnych nie ma ani od dpf, ani innych.
  9. Kolejny raz ten sam problem, jest ktoś w stanie pomóc? Wymienione termostaty oba na ORI bmw, pompa wody wymieniona na ORI bmw, nowy płyn w układzie HEPU, układ odpowietrzony zgodnie ze sztuką. Regeneracja dpf załącza się bardzo często.... W czym jest problem? Tutaj macie screena - przejechane po regeneracji zaledwie 6 km i już nawaliło 26,8g sadzy... Albo w trasie 21 km od regeneracji i już 20,8g sadzy. Ciśnienia są na takim poziomie: Ktoś może mnie pokierować w którą stronę iść?? Bo ja już nie wiem, czy to apka źle pokazuje, czy faktycznie u mnie coś jest skopane... Dodam, że jak auto było na wymianie termostatów, to żadnych błędów od dpf nie ma zapisanych na kompie. Ps. mam fabryczne webasto - ale nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie.... Bardzo proszę o pomoc!!
  10. Rolek no tak, ale w takim razie mija się z prawdą teoria, że do wypalania muszą być spełnione określone warunki - czyli przede wszystkim temperatura powyżej 75 stopni.
  11. clu clu ale czy powinno tak być, że wypalanie aktywuje się przy tak niskiej temp.??? Interesuje mnie dlaczego tak się dzieje...
  12. A tutaj podgląd parametrów. Wygląda na to, że ciśnienie jest ok... Macie jakieś sugestie? Czujnik ciśnienia do wymiany?
  13. Panowie ostatnio kupiłem apke i obserwuję zachowanie filtra dpf i sondy. Może to nie tutaj temat, ale mam taki problem - w moim e61 530xd lci bardzo często dochodzi do inicjacji wypalania filtra dpf... Wypalanie chyba często nie dochodzi do końca. Jeśli wzbudzam wypalanie ręcznie, to owszem widzę jak sadza się zmniejsza, dochodzi do okolic 3g i jest komunikat, że wypalanie zostało zakończone. Ale jadąc dalej - praktycznie od razu zaczyna naliczać na nowo poziom sadzy... Chyba jeszcze szybciej, niż się odbywało wypalanie. Po przejechaniu 1km jest już ok 10g i nadal rośnie... Mam też wrażenie, że przybywa oleju w silniku. U mnie prawdopodobnie są termostaty do wymiany. Temp łapie w okolicach 70 stopni, 75 i nie chce rosnąć. Czasami wejdzie na 80 ale to raczej max i znów sobie spada do tych 70. Co mnie ostatnio zaskoczyło - wypalanie zainicjowało się samoczynnie przy temp.64 stopnie. Co robić? Zrzucać dpf do czyszczenia? Myślicie, że wyzionął już ducha? :cry:
  14. Dobra robota! :D Dziękuję :wink: Ps. przez usb też można wrzucić te mapy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.