Skocz do zawartości

Slvr

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jeszcze sie rozgladam

Osiągnięcia Slvr

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. No, wybrałem przed liftem, chyba tez bede zadowolony - czekam na rejestracje. Pieniądze zawsze mogę zarobić, a czas nie cofnę – wymyśliłem sobie objazdówkę po EU nowym autem na 30-40 dni. Jasne że chciałoby się latest and greatest, ale coś za coś :) Przesiadam się z 13 letniego lexusa, co swoją drogą jest ciekawe, bo wiele nowych aut nie robiło na mnie efektu "wow" (w tym budżecie!) w porównaniu z tym starym 300KM GS-em. Chyba tylko jak X3 przetestowałem, to miałem wrażenie, że to auto jest "jak lexus". W tym sensie, że po kilku skrzyżowaniach poczułem się znajomo - wszystko na swoim miejscu, przewidywalne zachowanie, kierownica nie za lekka nie za ciężka itp.
  2. To wyciszenie robią poza BMW czy u dealera jest taka usługa?
  3. Slvr

    X3 2021 LCI

    Cześć, Pozwolę sobie wbić się w temat z pytaniem tematycznym :) Kupuję pierwsze swoje BMW i padło na X3. Dostałem 2 oferty (20d, Model M Sport): 270K - po lifcie, dobrze wyposażona, w transporcie z przewidywalną dostawą za miesiąc, w pakiecie serwis 5 lat i gwarancja 3 lata 267K - przed liftem, ciut lepiej wyposażona od lifta, stoi u dealera, pakiet serwisowy i przedłuzenie gwarancji trzeba dokupić (4 lata RI i 5 SI za ok 10K) Różnice w wyposażeniu: https://cln.sh/CwjCRa W obu ofertach udało mi się uzyskać rabat ok 14% (czyli cena sprzedaży 230K) i twierdzą że więcej się już nie da. Czyli wychodzi że przedlifowa wersja będzie kosztowała 10K więcej, ale za to jest na miejscu teraz, a nie za miesiąc. Lift jest raczej kosmetyczny i niespecjalnie zauważalny, ale wartość poprzednika obniża. Pytania dla doświadczonych użytkowników - czy ten rabat jest OK? W tych czasach, kiedy aut za bardzo nie ma pole do negocjacji jest jednak mniejsze. No i też nie wiem na ile taki lift wpływa na cenę? 5K? 10K? Dziękuję za rady.
  4. Cześć, Pozwolę sobie wbić się w temat z pytaniem tematycznym :) Kupuję pierwsze swoje BMW i padło na X3. Dostałem 2 oferty (20d, Model M Sport): 270K - po lifcie, dobrze wyposażona, w transporcie z przewidywalną dostawą za miesiąc, w pakiecie serwis 5 lat i gwarancja 3 lata 267K - przed liftem, ciut lepiej wyposażona od lifta, stoi u dealera, pakiet serwisowy i przedłuzenie gwarancji trzeba dokupić (4 lata RI i 5 SI za ok 10K) Różnice w wyposażeniu: https://cln.sh/CwjCRa W obu ofertach udało mi się uzyskać rabat ok 14% (czyli cena sprzedaży 230K) i twierdzą że więcej się już nie da. Czyli wychodzi że przedlifowa wersja będzie kosztowała 10K więcej, ale za to jest na miejscu teraz, a nie za miesiąc. Lift jest raczej kosmetyczny i niespecjalnie zauważalny, ale wartość poprzednika obniża. Pytania dla doświadczonych użytkowników - czy ten rabat jest OK? W tych czasach, kiedy aut za bardzo nie ma pole do negocjacji jest jednak mniejsze. No i też nie wiem na ile taki lift wpływa na cenę? 5K? 10K? Dziękuję za rady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.