Skocz do zawartości

esluk

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318d 2007

Osiągnięcia esluk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Szukam rozwiązania na dobre, proste zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą i zastanawiam się nad dwoma rozwiązaniami. Samochód to BMW E90 09.2007 z silnikiem M47N2. Pierwsze z nich to odcięcie rozrusznika a drugie to odcięcie zasilania na pompę paliwa. W związku z tym mam pytanie: 1) Na stronie ze schematami WDS nie mogę znaleźć schematu z moim silnikiem. Dla różnych typów schemat się powtarza więc zakładam, że i u mnie jest on podobny. Czy więc w takim razie mogę bezpiecznie odciąć rozrusznik np.na złączy X6011? 2) Czy odcięcie pompy paliwa jest bezpieczne? Nie spowoduje sypania błędami przez komputer? Rozumiem, że przy odciętej pompie auto zapali i zgaśnie po kilku sekundach? Czy jest możliwość aby silnik się zapowietrzył? Czy można tą pompę odciąć bezpośrednio np. na złączu EKP+? Pozdrawiam Łukasz Schemat rozrusznika i pompy paliwa: https://zapodaj.net/c00eff7c229d3.png.html https://zapodaj.net/26a3fccb21b4e.png.html
  2. Dzięki Panowie za info. Myślałem, że da radę zrobić to w miarę sprawnie garażowymi sztuczkami. :) Nie chce mi się malować całej maski z powodu takiej pierdółki...ale co zrobić. Teraz nie mam gotówki, żeby to zrobić...dlatego najpewniej poczekam do wiosny. Można to jakoś na zimę zabezpieczyć czy nie ruszać? pozdrawiam!
  3. Silnik M47N2 Nie bardzo kojarzę która rura tam idzie do turbiny, mógłbyś mi wskazać ze schematu? http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC11&mospid=48821&btnr=11_3667&hg=11&fg=50
  4. Witam, Dwa dni temu wymieniłem filtr powietrza i filtr kabinowy. Operacja przebiegła całkiem sprawnie - złożyłem wszystkie elementy i odpaliłem silnik. :) Przy dodawaniu gazu zacząłem słyszeć gwizd, który wzrastał i cichł wraz z obrotami. Wydawało mi się, że dochodzi on z okolic obudowy filtra powietrza (myślałem, że coś złożyłem nie tak i powstała jakaś nieszczelność)...więc rozebrałem wszystko do zera i składałem do kupy od nowa, uważając czy wszystko robię poprawnie. Niestety, jak się później okazało problem pozostał. Podczas wymiany filtra powietrza odkręciłem obudowę odmy, wyciągnąłem element wewnętrzny (nie mam pojęcia jak to się nazywa) i złożyłem z powrotem - drugi raz już jej nie ruszałem. Czy ten gwizd może pochodzić od odmy - te dwa elementy są blisko siebie i trudno stwierdzić skąd tak na prawdę pochodzi dźwięk. Może miał ktoś podobny przypadek? Filtr dedykowany do E90 firmy Filtron, typu nie pamiętam - pasował idealnie, więc nie jest to kwestia tego elementu. Może warto rozkręcić odmę, wyczyścić i złożyć jeszcze raz? pozdrawiam Łukasz!
  5. Właśnie jestem przed wymianą filtra paliwa, powietrza i kabinowego. Opis piękny tylko fotek nie widać - mógłbyś kolego wgrać je ponownie? ;)
  6. Witam, To mój pierwszy post na forum więc na wstępie witam wszystkich :) Niedawno nabyłem moją E90 z małym mankamentem na masce. W jego lewej dolnej części jest odprysk wielkości 6x6mm i strasznie głęboki - prawdziwy wulkan. Czy przy takim uszkodzeniu pozostaje już tylko malowanie całej maski? Autko jest czarne więc ta dziura nie rzuca się w oczy ale chciałbym się tego pozbyć. Przeszukałem forum i nie wiedziałem, żeby ktoś łatał podobną wyrwę :) Fotka (wrzucam tylko link, bo zdjęcie jest dużej rozdzielczości): http://zapodaj.net/c196fdac1191e.jpg.html Proszę o poradę co z tym zrobić :) pozdrawiam Łukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.