Skocz do zawartości

GrzesiekSi

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jeszcze brak

Osiągnięcia GrzesiekSi

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Miałem subaryne z zawiasem bilsteina i to robiło duuuużą róznicę, więc wychodzi na to, że trzeba będzie uzbroić się w cierpliwość i szukać modelu z pakietem "M".
  2. W sumie z tego co wymieniłeś to najciekawiej brzmi, kiera i zawieszenie. Kiere można zmienić, a w zawieszeniu jest na prawde różnica, czy tylko naklejki "M" i cena cześci x2?
  3. Szukam BMW 123D i zastanawiam się czy warto sie uganiać za egzemplarzem z pakietem M, czy to tylko inne spoilery, kierownica ? Proszę o info, co zawiera pakiet M w tym modelu. Pozdrawiam
  4. Prawdę mówiąc zasmuciłeś mnie troszkę, miałem plan kupić można powiedzieć baze do zbudowania auta tylko na tor. Ale na dzień dzisiejszy musiałby posłużyć jeszcze trochę w "cywilu".
  5. Jak rozumiem polecasz z doświadczenia. Prawdę mówiąc na razie nie planuje modyfikacji samochodu, a w przyszłości raczej bym poszedł w drugą stronę, czyli w redukcje masy jeżeli już coś bym miał zmieniać. Ale mimo wszytko dzięki za radę.
  6. Witam wszystkich. Mam zamiar zacząć uczyć się jazdy trochę bardziej sportowej, czyli na torze, w związku z czym planuje zakup BMW e46 w wersji sedan, gdyż nie stać mnie na auto tylko na tor. Także potrzebuję małego kompromisu pomiędzy autem codziennym a sportowym. Wydaje mi sie, że wersja benzynowa 330 byłaby na początek najlepsza, ale w związku z tym, że to będzie moje pierwsze BMW, wolę zapytać się bardziej doświadczonych użytkowników o rade. Aha i miło by było gdyby polecana przez was wersja miała łopatki zmiany biegów przy kierownicy. Co jak co, raczej przydatna rzecz na torze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.