Skocz do zawartości

iniesta

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    no bmw i tyle ;)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia iniesta

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Przymierzam się do zakupu BMW 3 GT z 2017 roku w napędem na tył oraz silnikiem 318d. Wsześniej mieliśmy X3 z Xdrive i zastanawiam się jakie są Wasze odczucia z jazdy BMW 3 w zasadzie w każdej wersji z napędem na tył. Jak auto zachowuje się na mokrym, jak w zimie ? Czy silnik, który ma 150 KM do tego auta jest wystarczająco dynamiczny do zwykłej jazdy ? Orientujecie się czy i jaki jest koszt wymiany rozrządu w takim aucie ? Będę wdzięczny za jakieś informacje :)
  2. Wszystko wskazuje, że to jest skrzynka. Trzeba niestety to zrobić. Koszt około 3000 zł u speca we Wrocławiu od tych rzeczy. Niestety, ale to pokazuje, że BMW nie jest dobrym jakościowo samochodem. Moim zdaniem to jakaś bzdura, że takie elementy w aucie siadają przy przebiegach typu 85 000. Mam w domu jeszcze audi A4 z 2014 roku, które ma przejechane prawie 200 000 i w tym aucie nie zepsuło mi się nic. Tylko koszty eksploatacji.
  3. A odłączenie skrzynki jest mozliwe w domu, czy podnosnik konieczny ? Jest gdzies instrukcja jak to zrobic ?
  4. Dla mnie kluczowe jest to, czy faktycznie brak opon RSC mogl rozwalić tą skrzynkę VTG oraz, czy można to naprawić gdzieś w PL za niższą kwotę ?
  5. Witam, Mam X3 F25 z 2011 roku. Auto polski salon, bezwypadkowe, przebieg 85 000 !!! Auto ma załozone nowy komplet opon Hankook Ventus Prime 3 ( zimówki tez nie byly RSC ). Od paru tygodni obserwuje w moim aucie efekt zrywania przyczepnosci na skreconych kolach przy ruszaniu z miejsca na wolnych predkosciach, to samo ronda, czy slimaki w galeriach. Auto jest wyposazone w naped Xdrive, ale efekt jest odczuwany jakby tylko na przedniej osi. 1. Diagnoza ASO BMW : Brak opon typu RSC powoduje, że rozwala mi skrzynkę napędu VTG. Naprawa kosztuje od 15-19 tys zł + zakup nowych opon z gwiazdką RSC. 2. Diagnoza 1 serwisu BMW nieautoryzowanego z Wroclawia : Brak opon RSC rozwalil skrzynke VTG, najperw zalozyc opone RSC, pojezdzic...moze samo przejdzie, jak nie do wymiany VTG , cena około 4000 zł. Dadza gwarancje 18 miesiecy na naprawe tylko jak zaloze opone RSC z gwiazdka. 3. Diagnoza 2 serwisu BMW nieautoryzowanego z Wroclawia : Nie ma opcji, aby padlo VTG przy przebiegu 85 000 ... to co padlo to pewnie jakies sterowanie tej skrzynki, albo cos innego, ale w klimacie elektorniki. Szczegolowa diagnoza to jak auto bedzie na podnosniku. 4. Diagnoza 3 serwisu BMW nieautoryzowanego z Czestochowy : Raczej padlo VTG. Naprawa 4000 zl. Nie ma znaczenia, czy auto ma opone RSC, czy ma zwykle opony. Daja gwarancje rok na naprawe VTG, bez wzgledu na typ opon jakie mam. 5. Diagnoza wstepna stacji Bosch : Cos z zawieszeniem, elementy gumowe, ale glebsza diagnoza jak auto pojdzie na podnosnik. 6. Diagnoza 1 firmy oponiarskiej : Nie ma opcji, aby zwykla opona, a brak RSC rozwalił skrzynkę VTG. 7. Diagnoza 2 firmy oponiarskiej : Nie ma opcji, aby zwykla opona, a brak RSC rozwalił skrzynkę VTG. Tak w skrocie wyglada historia badania tematu z ostatnich paru dni. Pytanie do Was, czy ktos mial podobny temat ? Czy jesli musze wymienic ta skrzynkę VTG ( jak to jest mozliwe przy tak niskim przebiegu ?????? ) to uwazacie, ze mozna zostac na zwyklej oponie, czy konieczny jest ten RSC ? Czy wiecie, czy mozna to zrobic gdzies taniej niz 4000 zl ? Będe bardzo wdzieczny za wszelka pomoc w tym temacie.
  6. Ja w zeszłym tygodniu miałem identyczny temat. W zasadzie Twoje zdjęcie to tak jakby mój schowek :) Teraz mam tylko taki kłopot, że nie potrafię zamontować tej oslony plastikowej pod schowkiem, którą się wkręca 3 śrubami w schowek. Za cholerę mi to nie nie chce się wpasować...nie wiem, czy tam jest jakiś patent na to, czy jak to montuje.
  7. Ja szukam ogólnie jakiegoś BMW do max 20 000 w automacie. Myślałem nad e46 bo wydaje mi się to rozsądny wybór, ale strasznie ciężko coś znaleźć... Myślicie, że warto rozpatrywać w ogóle E36 w kontekscie automatu, czy może E39 ? Chodzi o auto głównie do dużego miasta, gdzie są ciągłe korki itd. Czasami sporadycznie jakaś trasa, ale do tego mam inne młodsze auto.
  8. Który silnik według Was można uznać za najbardziej " pancerną " jednostkę w e46, która jest sensowna w utrzymaniu ?
  9. Ja mam w sumie pytanie. Jakie byście kupili bmw z całego przedziału jaki jest na rynku wszystkich modeli na dzień dzisiejszy w budżecie 20-25 tys ? Może ktoś doradzić sensownie...
  10. Rozumiem, że obecnie nikt takiego 163 KM w dieslu nie sprzedaje na forum ? :)
  11. Tak jak mówiłem... chciałbym coś kupić w okolicach 25 tys. Tutaj na forum nikt nie sprzedaje jakiegoś " porządnego auta " ? :)
  12. Jestem zaskoczony. Myślałem, że ten motor 2.0 jest mało awaryjny. Który konkrtnie diesel jest najlepszy ? Chodzi mi, która moc ? Wiem, że diesle miały problemy z wtryskiwaczami...
  13. Szukaj DIESEL, bo dostanesz atak serca )) z ta 2.0 benzyna Możesz to rozwinąć ? W jakim sensie atak serca ? :)
  14. Szukam do zakupu bmw 1 w 2 litrowej benzynie. Nie chce 1.6 bo się naczytałem, ze to bardzo awaryjna jednostka. Czy możecie polecić jakieś auto max do 25 tys zł , które ma motor 2.0 i jest sensowne do zakupu?
  15. Witam, Mam dwa pytania... Czy ktoś z Was może pomóc sprawdzić w BMW historie wpisów po Vinie Mini ? Jakie forum w PL jest najlepsze jeśli chodzi o Mini ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.