Skocz do zawartości

wittek90

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e92 325i 2006r
  • Lokalizacja
    Pszczyna

Osiągnięcia wittek90

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Inpy nie posiadam. Od strony wydechowej z wałkiem bylo robione bo po zrzuceniu pokrywy okazała sie że w miejscu lożyskowania wałka byly juz zadziory od braku smarowania. Krzywki wporządku. Wałek valvetronica niby sprawdzone i wszystko z nim ok. Cewki oraz swiece wymienione. Błędy mam z sondy która była wymieniana. Rząd 2 sonda 1(czujnik O2). Przed wymianą wtrysków wywalało obydwa katy. Błędy zapisane teraz to P2298,P0153. Sonda boscha. W warsztacie jak mi wykasują adaptacje to przez pewien czas odpala normalnie. Jesteście pewni że to na 100% nie jest disa? Naprawdę juz nie wiem za co się brać... Jest ktoś z okolic Pszczyny z inpą w miarę ogarnięty w temacie? u mnie podobny problem do tego tylko że bez problemu odpala.
  2. Witam. e92 2006r 2.5i n52. Mój problem z autem jest taki że po odpaleniu zimnego silnika silnik nie chodzi na wszystkie cylindry następnie na chwile znowu idzie normalnie i za chwile znów nie idzie na wszystkie gary... Z ruły wydechowej wydobywa sie wtedy dużo dymu. Po chwili znowu chodzi normalnie i nie zauważam żadnych złych objawów. Wymieniłem wtryski, 2 sondy regulacyjne oraz 1 sprawdzajacą, pompę paliwa wraz z filtrem, zrobiony wałek w głowicy(słabe smarowanie) wraz z nową listwą łożyskująco smarującą. Wyeliminowany problem stukających popychaczy. Dzisiaj wyciągłem dużą dise i byla w pozycji otwartej i klapka nie byla sztywna. na około centymetr sie przekręca. Czy ten zawór jest uszkodzony? https://zapodaj.net/f25e74a5f2d33.jpg.html
  3. Witam. U mnie całym winowajcą okazał się panel od sterowania. Po poruszaniu wtyczkami zaczęło wszystko chodzić jak należy. Pozdrawiam
  4. U mnie wali ciepłym powietrzem z każdego wylotu. Deska rozdzielcza i tunel tak się nagrzewają że pomału w ręke parzy. Co do temperatury na polu to nie ma znaczenia, czym cieplej tym gorzej:(. Ja jadę 15 do gazownika i będę miał podłączone auto pod dobry komputer i myślę że coś wyjdzie... A tobie klimatyzacja normalnie chłodzi? Bo ja nie wiem czy jest nie nabita czy właśnie z tego powodu się poprostu nie włącza.
  5. Witam kolegę. Tak więc co do klimy to nie wiem czy jest sprawna raczej nie ale to odrębny temat bo auto kupiłem niedawno. No wiec tak nie ważne czy jest na czerwonym lub niebieskim kwadraciku przekręcone to i tak leci ciepłe. W zimie na klimatroniku mialem ustawione 16st. i w aucie sauna. Tak więc zero regulacji. Jeśli silnik jest zagrzany w zimie to tez leciało gorące powietrze. Co tym staruje? Od czego zacząć? Może jakiś elektrozawór?
  6. Witam. Mam problem w moim e92. Z nawiewów leci non stop cieple powietrze co stało się przy wyższych temperaturach nie znośne. Auto w ogóle nie reaguje na pokrętła do regulacji temp. Co reguluje temperaturę ogrzewania? Pozdrawiam :D
  7. Witam. Posiadam bmw e92. Auto juz kupiłem z zmienionymi głośnikami oraz poodpietym wzmacniaczem. Dokupiłem radio pionner oraz potrzebna kostke iso. Odziwo wszyscy pisza że czujniki cofania i inne sygnały nie dzaiłaja a u mnie jest wszystko ok. Nie posiadam podłączonych żadnych modułów do sterowanie z kiery,can. Problem tkwi w tym ze chciałbym to mieć podłączone tak zebym mial radio załączone po zapłonie. Teraz radio działa na okrągło. Teraz pytanie czy bez modułu się obejdzie? Radio orginale zwykłe na płyty bez mp3.
  8. Witam. Czy ktoś był\zna\oglądał samochód z aukcji: http://otomoto.pl/bmw-325-2-5-218-km-lpg-coupe-m-pakiet-C33402780.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.