Skocz do zawartości

bajer151

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 184KM 2010r

Osiągnięcia bajer151

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wczoraj byłem na wymianie rozrządu u Fąfary. Wymiana w 3 h :D Łańcuch było słychać tylko po odpaleniu zimnego silnika, później już cisza. Po rozebraniu okazało się że był rozciągnięty i pewnie niedługo musiałbym szukać nowego silnika. Teraz mam spokój na długi czas. Przebieg przy wymianie 208 tys km.
  2. Amortyzatory były takie jak powinny być. Sprawdzałem numer części nabity na boku i wszystko się zgadzało. Problemem było to że był wylane, nie tłumiły tak jak powinny i pod obciążeniem tylnej osi "[BAD] siadała" przez co można było przytrzeć na naszych drogach.
  3. Nic nie było kombinowane. W środku siedziały oryginały BMW ale były wylane i w ogóle nie amortyzowały.
  4. Po dłuższym czasie problem został rozwiązany. Wymieniłem tylko tylne amortyzatory na Bilstein B4 sport., bo okazało się że przód jest dobry. Po wymianie różnica kolosalna. Samochód stał się sztywniejszy, nie ma już problemu z przycieraniem jak ktoś usiądzie z tyłu i w końcu zobaczyłem jak powinno się prowadzić BMW :)
  5. artuj teraz mi wszystko pasuje. Jutro zamawiam cały komplet razem z przodem bo pewnie niedługo też będzie taka potrzeba chociaż przód jeszcze się nie wylał. Dzięki za pomoc, Po wymianie napisze jaka jest różnica :)
  6. Od wczoraj szukam dobrych amorków i mam mały problem. Według ASO-BMW.PL do mojej E90 będą pasowały amory które według tego co napisałeś są dla wersji LCI czyli mają numer: 311 410. Rozumiem że do wersji przed jak i polifcie amortyzatory są takie same i będą miały identyczne mocowania? Pytam bo już sam nie wiem co mam zamówić, a tech Sachsa z numerem 311 411 nie mogą znaleźć w żadnej z trzech znanych mi hurtowni.
  7. B8 boje się że będą za twarde. Chciałbym kupić coś najbardziej zbliżonego do oryginału.
  8. Dzisiaj samochód wylądował na podnośniku i okazało się że tylne amortyzatory są wylane. Najdziwniejsze jest to że cały czas pokazywały po około 70% :) Czy orientuje się ktoś jakie amortyzatory poza Sachs będą pasowały do tego typu zawieszenia? Dzisiaj proponowano mi KAYABA przeznaczone dla zawieszenia sportowego w cenie 200 zł za sztukę plus odboje i osłony. Czytałem też coś o Bilstein B4 Sport ale sam nie wiem co wybrać, bo ile ludzi tyle opinii. Zastanawiam się czy nie wymienić od razu przodu w komplecie ale przód jest suchy i nie ma tam żadnych luzów.
  9. Widocznie jeszcze się nie przejechałeś na tym warsztacie kolego. Kiedyś też korzystałem z usług tego Pana ale niestety podczas czyszczenia turbiny jak się później okazało ukręcił 3 z 4 śrub i nie wymienił metalowej uszczelki którą po trasie nad morze po prostu wydmuchało, mechanik do którego później trafiłem był w lekkim szoku. Drugi przykład: mój znajomy po wymianie turbiny i rzekomym wyczyszczeniu intercoolera i całego dolotu musiał po przejechaniu kilku km wymieniać tłok i wał bo jakimś cudem poleciało trochę oleju na tłoki. Podejście do klienta też pozostawia wiele do życzenia.
  10. Nie zauważyłem żeby moje BMW sie komuś kłaniało ale zwrócę na to uwagę ;) po świętach jestem umówiony do znajomego mechanika który weźmie autko na podnośnik i sprawdzi co i jak. Tylko zastanawiam się czy za wysokość zawieszenia nie odpowiadają bardziej sprężyny niż amory bo amory są bardziej od tłumienia nierówności (chyba że się myle to proszę o sprostowanie) ???
  11. Panowie dzisiaj sprawdzone całe zawieszenie. Amortyzatory przód po 75% tył prawy 71% lewy 68 %. Wszystko suche, żadnych luzów. Byłem prawie przekonany że to amortyzatory ale teraz nie wiem już sam co o tym myśleć. Jakieś propozycje?
  12. Dzięki za pomoc. Widze że nie ma tragedii z cenami. Jutro pojadę na stację diagnostyczną i sprawdze jeszcze raz to zawieszenie.
  13. A możesz podać na jakie amory się zdecydowałeś do tego zawieszenia? Oryginał czy zamiennik?
  14. No właśnie też mi się tak wydawało. Muszę sprawdzić dokładnie to zawieszenie, ale bardziej stawiam na sprężyny niż amory bo podczas jazdy nie ma żadnych stuków, a na badaniu technicznym wykazały po około 70%. W razie gdyby to były sprężyny to z tego co wyczytałem Eibach ProKit załatwi sprawę i powinno być podobnie jak w oryginale.
  15. Witam, Od września tego roku jestem posiadaczem E90, 2005 r, z silnikiem N46. Samochód posiada sportowe dostosowanie podwozia 226A. Jeździ się tym bardzo fajnie ale jest jeden problem. Jak do samochodu wsiądą 4 osoby to tył bardzo nisko siedzi i nawet na nie dużych dziurach przycieram podwoziem. Nie wiem czy jest to normalna sprawa z tym zawieszeniem czy po prostu sprężyny są już zmęczone (przebieg 164 000 km). Wcześniej jeździłem Audi A3 Sportback o podobnym przebiegu i też z opcją sportowego zawieszenia ale tam coś takiego nie miało miejsca. Czy może mi ktoś napisać czy jest to normalne zachowanie czy jednak jest coś nie tak? :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.