Skocz do zawartości

Panasonix

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Panasonix

  • Urodziny 06.11.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320xd LCI 2009
    E61, 535D, 2006
    E36 Cabrio, 320i, 1998
  • Zawód
    Administrator

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Panasonix

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja miałem podobny problem u siebie w M52B20, od 1500 do 3000 podszarpywałi minialnie kopcił, później rozpędzał się poprawnie. Okazało się, że jedna z cewek była walnięta, plus doszedł zapchany syfem filtr paliwa. Też nie pojawiał się u mnie żaden błąd. Po wymianie niesprawnej cewki i filtra jest idealnie.
  2. He he, Ja może się swoją pojawię, ale nie mam z Wami szans ze 160 KM pod maską :D
  3. Około 1.5 miesiaca sie czeka. Mi to akurat nie przeszkadza bo i tak wczesniej planujemy co bedzie robione.
  4. Ja polecam Auto-Sew Krzysztof Seweryn https://panoramafirm.pl/mazowieckie,,warszawa,targ%C3%B3wek,%C5%BCyzna,2/auto_sew_krzysztof_seweryn-ktixc_pce.html Od momentu kiedy E90 pojawiło się u nas w rodzinie serwisuje u Pana Krzysztofa. Czas oczekiwania jest dość długi, ale warto. Pan Krzysztof ma bogate doświadczenie jeżeli chodzi o BMW. Nigdy się nie zawiodłem, zawsze wszystko zrobione na najwyższym poziomie.
  5. Ok.. parafina nie wytrąca się na Statoil i Orlen, ale pytanie teraz jaki jest tego powód ? Jeżeli jest zbyt mocno uszlachetnione, to pytanie jak to wpływa na pracę wtrysków, itp. Poza tym test nie jest do końca udany chociażby z uwagi na fakt, iż powierzchnia zbiornika paliwa jest znaczni większa i bardziej odizolowana od niskich temperatur. Nikt o zdrowych zmysłach nie zostawia też auta z zalanymi 2 litrami w zbiorniku. Ja przyznam się, że jeżdżę na V-Power nitro + i dodaje dodatek Millers do każdego tankowania i nigdy nie miałem problemu z odpaleniem auta.
  6. Odgrzeję i podłączę się pod temat, ponieważ mam podobny problem. Mianowicie ... wibrację pojawiają się od około 90km/h i do prędkości max wibruje fajera. Jak zciągnę nogę z gazu to wibracje znikają. Do 90 km/h cisza. Jeżeli chodzi o auto to e90 LCI 320d xdrive. Tarcze i klocki z przodu i z tyłu zmienione na ATE, ułożone zgodnie ze sztuką, zawieszenie w nienagannym stanie, brak luzów, amorki wskazują 80-83%. Opony Goodyear Ultragrip 205/55/16 RunFlat DOTXX15. Na letnich było to samo, Bridgestone Turanza ten sam rozmiar i rocznik, również RunFlat. Nie mam już pomysłu co może być problemem - manual, 210 przelotu. Czy to może być dwumas ? Czy macie jeszcze jakieś inne sugestie ?
  7. Drodzy, Jak wygląda sprawa klapek dla modelu E61, 535D, 272KM z rocznika 2006 - silnik M57D30 - czy tutaj również problem występował ? Oraz czy dotyczy on E90 LCI, 320xd, 177KM z rocznika 2009 - silnik N47D20. Czy ktoś będzie uprzejmy ewentualnie wskazać mi jakie zaślepki powinienem zakupić do powyższych modeli ?
  8. Monteki, Pod fotelami masz zapewne to co ja miałem -- 165 mm (standard) stereo. Niestety na Business CD nie gra to dobrze nawet na lepszych głośnikach --- ja u siebie wymieniałem wszystkie głośniki na zestaw u-Dimension EL Coax 8B oraz radio na Proffesional. Jest o niebo lepiej.
  9. Zacząłbym od kabli (bodajże u mnie był brązowy) w osłonie przy klapa/dach i zweryfikowałbym sam przycisk --- u mnie dostawał wilgoci bo guma się w jednym miejscu rozwerwała. Przy okazji weryfikacji samochodu oddałem do pana Krzysztofa Seweryna na Targówku i zrobione. Wszystko działa jak należy, przycisk wymieniony na nowy, kabel zlutowany.
  10. Podepnę się pod temat, Ja posiadam E90 Lci (zasada pewnie ta sama :) ), sedan, w aucie wypaliła poducha boczna pasażera po niewielkiej stłuczce w drzwi. Wydzwoniłem poprzedniego właściciela i opisał mi co zrobił, wymienił drzwi na nowe, zrobił elektronikę na zasadzie opornika - widać ucięty kabelek. Wszystko było ok, lecz po jakimś czasie pojawiły się kontrolki od pasów i poduch. Kontrolki pojawiły się w momencie kiedy moja kobieta przejeżdżała przez próg zwalniający. Próbowałem usunąć oprogramowaniem, lecz jest to błąd stały ... Macie jakieś pomysły ? Mata, czy może coś jeszcze ? Polecicie kogoś z Wawy kto ogarnie mi temat. Moja kobieta jest w ciąży i słabo by było żeby jeździła nie do końca sprawnym autem.
  11. Drodzy, Szukam kogoś z Wawy, kto mógłby mi podpiąć auto pod kompa i zczytać/usunąć błędy, bo cały czas świecą mi się kontrolki airbag-u i niezapiętych pasów. Zaznaczam że fotelów nie odpinałem, kostkami się nie bawiłem, kobieta moja kiedyś przejeżdżała przez próg zwalniający i się zapaliły ...
  12. Drodzy, Podłączam sie pod temat, Moja kobieta zakupila E90 320xd z 2009 sedan, radio wygląda na jakieś podstawowe (Business czy cos tam), w drzwiach przednich są 2 głośniki które w porównaniu do mojego auta grają marnie (też mam serie), pod siedzeniami nie ma wooferów, w tylnych drzwiach nawet nie ma miejsca na głośniki, tylnych głośników tych pod szybą również nie ma, są tylko zaślepki plastikowe. Szukam czegoś w rozsądnej cenie, może być używany oryginał, ale totalnie nie wiem jakie tam powinny sie znaleźć głośniki. Nie wiem też czy BMW montowało okablowanie. Prośba o pomoc co mógłbym założyć, żeby jednostka sterująca wytrzymała (Zakładam, że radio które jest to nie jest jakiś demon mocy i zapewne ma na wyjściu 4x10W, bądź trochę więcej. Pytanie czy jak zamontuje głośniki pod siedzeniami i głośniki z tyłu to czy będzie to grało jakoś sensownie. )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.