Skocz do zawartości

tomaug

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 E70 4.0D 2013, i3 REX 2014
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia tomaug

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. No to nie wiem, jeździłem ostatnio i przy moim A8 D4 z dieslem jest głośne BMW i dużo bardziej.
  2. Właśnie na takie spalanie liczyłem, sądzę że będzie 16-17 l w mieście. Jeśli chodzi o 750d to jeździłem i zachowuje się jak czołg, strasznie głośny w środku. Czułem się w nim mało zrelaksowany, oczywiście mocy miał pod dostatkiem, super przyśmieszenie ale ten dźwięk to tragedia, wyje jak cho....ra :) Nie jeździłem 740i ale jak piszesz że jest za słaby do tej budy to widocznie tak jest. Dziękuję za odpowiedzi.
  3. Czy ktoś pomoże w tym spalaniu 750i G11/G12 ? Pliss
  4. Witam, poważnie rozważam zakup samochodu G11/G12 750i xdrive z 2015 lub 2016 rok. Proszę o informację ile ten samochód może palić w mieście w korku i w trasie około 160-180km/h. Niestety szukałem ale nie znalazłem, jest bardzo dużo opinii ludzi którzy albo pożyczyli albo jeździli z kimś przez krótki czas lub opinii użytkowników jeszcze starszych modeli F. Wiadomo że jak pożyczy się taki samochód to się go ciśnie. Zależy mi na opinii od właścicieli. Zastanawiam się też nad zakupem 740i ale nie ma takiej w zasadzie nigdzie na sprzedaż. Wydaje mi się że byłaby to lepsza opcja ale brak na rynku polskim. Jeździłem hybrydą z silnikiem 2.0, powiem szczerze wymiata, cisza, przyśpieszenie w zupełności wystarczająca a spalanie średnie z 10tyś km 8,9litra, niestety brak na naszym rynki z XDrive :) same z napędem na tył. Wiem że awaryjność w 750i jest duuuużo mniejsza niż w 4.4 które były w modelach F. Silniki zostały zmodyfikowane w wielu aspektach pozostał tylko blok. Z góry dziękuję za opinie
  5. tomaug

    nowe bmw 7 2016

    Ok, dzięki. Tak też obawiam się tej 7 w hybrydzie. Teraz mam A8 D4 w dieslu i zero problemów, aż szkoda sprzedawać tym bardziej że w takim wyposażeniu to jeszcze na rynku nie widziałem. No ale cóż zobaczymy. Niestety leasing się kończy i szkoda mi ja trzymać.
  6. tomaug

    nowe bmw 7 2016

    No właśnie tak mi się też wydaje ale jak czytałem na temat ludzi z serii 5 i serii 3 którzy jeżdżą z 2.0 to piszą że to nie jest tak do końca że nie jest dostępny elektryk po wyczerpaniu, system zostawia ponoć zapas aby dać mu na chwilę w pędzel, tak aby miał zapas mocy. Ludzie z 3 i 5 są mega zadowoleni i to tacy którzy jeździli z większym silnikiem. A czy wie ktoś może czy ta S klasa 400H jest pług in czy nie ? Ona ma silnik 3,5 benzyna i to z elektrykiem już na 100% daje radę.
  7. tomaug

    Opinie G11 G12 hybryda

    Ktoś coś ? chyba nikt nie miał do czynienia z G11 Hybryda lub S-ką W222 Hybryda ?
  8. tomaug

    Opinie G11 G12 hybryda

    Witam. Zastanawiam się nad używana g11. W związku z tym ze samochodem będę jeździł głównie wokół komina i kilka/kilkanaście razy w roku w trasy po około 400km w jedna stronę plus jakieś wakacje i ferie Włochy Austria, chodzi mi po głowie wersja G11 hybryda ale jest ona z silnikiem 2.0 benzyna. W sumie z hybrydą ma ponad 300KM, na elektryku przejadę około 20km po pełnym naładowaniu . Wiem ze nie jest to w pełni dostępna MON stop moc ale nie jeżdżę rajdowo a jak trzeba nagle wyprzedzić to sadze ze ta hybryda da radę. Mam już i3 i jest świetna do miasta. Teraz przy zmianie drugiego samochodu tez chciałbym aby był trochę elektryczny. Koszty jazdy są zerowe jeszcze przy foowoltaice. Co sądzicie o tej hybrydzie. Obecnie mam A8 D4 po FL i jest super ale już czas na zmianę. Zastanawiam się tez na Mercem S 400h ma już silnik 3,5 benzyna i hybryda tylko nie wiem czy ona jest tez pług-in tak jak G11, może wiecie ? Z góry dziękuje za pomoc.
  9. tomaug

    nowe bmw 7 2016

    Witam. Zastanawiam się nad używana g11. W związku z tym ze samochodem będę jeździł głównie wokół komina i kilka/kilkanaście razy w roku w trasy po około 400km w jedna stronę plus jakieś narty Włochy, chodzi mi po głowie wersja hybryda ale jest z silnikiem 2.0 benzyna. W sumie ma ponad 300KM. Wiem ze nie jest to. Magla moc ale nie jeżdżę rajdowo a jak trzeba nagle wyprzedzić to sadze ze ta hybryda da radę. Mam już i3 i jest świetna. Teraz przy zmianie drugiego samochodu tez chciałbym aby był trochę elektryczny. Koszty jazdy są zerowe jeszcze przy foowoltaice. Co sądzicie o tej hybrydzie. Obecnie mam A8. D4 po FL i jest super ale już czas na zmianę. Zastanawiam się tez na Mercem S 400h ma już silnik 3,5 benzyna i hybryda tylko nie wiem czy ona jest tez pług-in tak jak G11, może wiecie ? Z góry dziękuje za pomoc.
  10. Tak na marginesie, mój kłopot został rozwiązany po wymianie gniazda ładowania. Od tej pory jak ręka odjął, wszystko śmiga
  11. Mam jednego geniusza, pod Warszawa. Napisz priv to Ci podam.
  12. Cześć, zastanawiam się czy może kupić stabilizator napięcia około 5000VA i podłączyć ładowarkę bezpośrednio do stabilizatora ? myślicie że jest to jakiś pomysł czy raczej nic to nie pomorze ?
  13. Możliwe ze ma to związek z zasilaniem bo wspominali tez coś podobnego w serwisie, po wykasowaniu błędów było wszystko ok. Zastanawiam się ze skoro mogą być kłopoty z siecią to może kupić i podłączać do regulatora napięcia np o mocy 4000W, wtedy brak będzie jakiś spadków, a może ma na to wpływ to ze gniazdko znajduje się około 80 cm of falownika 5kW od fotowoltaiki, jak myślicie ?
  14. tomaug

    BMW i3 - problem z tankowaniem

    Temat, można zamknąć, trzeba było wymienić jakiś czujnik. Na szczęście wymieniony na koszt producenta, po mojej stronie była opłata za robociznę.
  15. Prośba o pilną pomoc jeśli ktoś coś wie i pomoże
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.