Skocz do zawartości

kurwica

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 prawie 523
  • Lokalizacja
    Lublin okolice

Osiągnięcia kurwica

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Przełożyłem komplet dokładnie jak kolega wyzej powiedzial potrzebna była synchronizacja bo sie rozkodowala elektronika. Problem z pracą silnika ustał. Wniosek sprawdzony osobiśćie PRZY SWPAPIE TEGO TYPU ZMIENIAMY (minimum) KOMPUTER+SŁUPEK+PRZEPŁYWOMIERZ LUB ZOSTAWIAMY PRZEPŁYWOMIERZ I KOMPUTER OD 2.0(mocniejszy dol, dusi sie przy wysokich obrotach na osprzecie od 2.0 i pewnie tez jest to niezdrowe dla serca naszego pojazdu). Wg mnie to ze bedzie smigac a komp od 2.0 sie adoptuje jak zmienimy przeplywomierz to bujda bo mieszanka jest za uboga szczegolnie podczas rozgrzewania silnika. Problem ubywającego pradu został wyeliminowany przez zmiane modułu GM. Na obecna chwilę został problem przy laczeniu sie z LCM zachowuje sie jakby tracił połączenie moduł jest ok możliwe ze gdzies na wiazce.
  2. Kropka od przebiegu nie pojawila sie i ie moglem sie z nim polączyc bo nabylem zepsuty tzn w poczatkowym stadium uszkodzenia LCM, juz wymieniony na sprawny i jes kropka. Teraz mam kolejny problem a mianowicie nabyłem komplet DME+ EWS+ transporder. Na starym komplecie auto odpala, Po zamianie nie kręci rozrusznik jest tylko zaplon. Czy jest mozliwość ze to winna immobilazera i trzeba go rozlaczyc ?
  3. Nie wybieram sie w tamte strony ale thx za checi :) nie przeprogramowalem a teraz do tego doszlo programowanie modulu komfortu
  4. kabel mam od bmw dlatego tu pytam :)
  5. czy kablem ediabas fdi0003524 uda mi sie podłączyć do lexusa is200 jesli jest taka mozliwosc to jak to zrobic, jaki program itp ?
  6. czy jest ktoś kto zechce mi pomoc? albo ile taka usluga bedzie kosztowala i gdzie
  7. To tylko wyraz dezaprobaty ten nick a nawet dopuszczalny w scrabble :) Świece wymienione ok 20 tys temu na bosh iridium +, cewki sprawne (1 wymieniana razem ze swiecami). Nie moge się połączyć z lcm przez ncs expert
  8. Proszę kompetentnych ludzi o jakiekolwiek wskazówki lub pomoc w lubelskim
  9. Ktokolwiek jakakolwiek pomoc?? Najpierw zająć się lcm czy mapami wtrysku, co z przeplywka i sondami jak je adoptowac? Z góry dziękuję za cenne wskazówki
  10. Otuż od początku, nabyłem e39 '98 z silnikiem m52b20 po pewnym czasie silnik uległ awarii po czym został wymieniony na m52b25, a raczej sam słupek bez osprzętu i kolektora ponieważ auto na gaz. Razem z silnikiem zamontowana została przepływka od ww. silnika razem z filtrem powietrza. Samochód pozbawiony kat'a. Silnik lekko przerywa na benzynie na zimno po przełączeniu na gaz i na ciepło jest ok, myślę że to wina złego soft'u w ECU. Po pewnym czasie współpracy odmówił lcm, niewinnie od jednego światła a skończyło się na choince. LCM wymieniłem na produkt używany o identycznym numerze softu i o dziwo nie pojawiła się magiczna kropka, ani przebieg się nie zmienił ale przestały działać sygnały świetlne o włączanych kierunkowskazach ( te na tablicy rozdzielczej) jak i dźwiękowe, odgłosy zostawionych świateł (jak u-bot niemcy mają gusta w takich sprawach:), światła cofania i przeciwmgielne. Niedawno wymienione zostały obydwie sondy. Mam interfejs oraz programy pakietu inpa, w tym WinKFP po niemiecku i tymi programami chcę tego dokonać, a mianowicie: -zmienić vin w LCM i go zakodować -zmienić soft w ECU na ten od m52b25 -uaktualnić soft w samochodzie Proszę o instrukcję krop po kroku, męczę się z tym już parę dni i sam nie dam rady proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.