Skocz do zawartości

Conrado

Zarejestrowani
  • Postów

    182
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    od rekina E21 przez E34 po E32 i ....
  • Lokalizacja
    STKA

Osiągnięcia Conrado

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Nie pamietasz ceny tego auta- jak me wiecej jak 2000zł to jeszcze mozna kupić.
  2. Ja zdejmiesz zbiorniczek wyrownawczy plynu chlodzacego na scianie grodziowej. Jak go zdejmiesz to zobaczysz. Tak to ciezko chyba ze na macanego. Stanij po stronie kierowcy wsadz reke pod zbiorniczek wyrownawczy i macaj glowice. Napewno ten czujnik znajdziesz.
  3. Ja mam inny problem. Od strony pasazera caly czas leci cieple powietrze. Wymienialem elektrozawory i nie pomoglo. Kiedys wziolem wtyczke w elektrozaworach spiolem tak ze pokretlem od kierowcy regulowalem obie strony i przez jakis czas bylo dobrze. Teraz znow to samo. Czy moze byc przyczyna silniczek od klapki. Cieple leci ze wszystkich kratek po stronie pasazera. Nawet jak wlacze klimatyzacje to leci skwar.
  4. Conrado

    Bmw 750, pytanie o LPG...

    Ja mialem 5 bmw. LPG mialem rozne od zwyklego na srobke do sekwenci . Z sekwencja mialem jedna e34. W sekwencji jest lepsza kultura pracy ale silnik i elektronika musi byc tip top. Nie ma mowy ze sonda padnieta albo silniczek krokowy. Ja obecnie gdybym kupil bmw bez gazu to bym go nie zakladal. Nim sie t zwroci to zejdzie. Do tego dodaj problemy z instalacja gazowa kazda nie wazne czy sekwencja czy I genercji bilans wyjdzie taki że zaoszczedzisz nie wiele. . Do tego dodaj 40zł na paliwo co wlewasz do baku aby uruchomic na benzynie samochód. Predzej zmienisz auto na nowsze bmw nim bedziesz zadowolony z LPG ktore zalozyleś.
  5. Conrado

    Szarpnięcia w skrzyni

    Te szarpniecia u mnie tez sie pojawily. Dziwne jak zmienialem olej w automacie w ten sam dzien wybuchl gaz w kolektorze. Konczyl sie gaz w butli nacisnolem gaz do dechy i strzelilo. W sumie moja wina ale nie wazne. Zaciela sie klapka w przeplywce. Na benzynie nie chodzilo auto. Rozebralem przeplywke podszlifowalem rozruszalem tak ze klapak chodzi miodzie. Zalozylem ale jednak trzeba bylo podregulowac bo nie chcialo to auto chodzic na benzynie. Dodatkowo podszarpywania co przez nie dolawalem oleju bo myslalem ze malo oleju. Tak dolewalem ze juz jest o 1 cm za duzo a dalej podszarpuje Jutro po pracy przeplywke podreguluje i zobacze czy regulacja przeplywomierza ma wplyw na prace skrzyni biegow. Oczywiscie zdam relacje z eksperymentu potem upuszcze nadmiar oleju bo jak za duzo go mam.
  6. Sprawdz modół komfortu. Jest pod tylnim siedzeniem. Wielkości kasety wideo sa tam dwa. Dobrze podmienic od kogos z e32 lub e 34 co wycieraczki prawidlowo dzialaja. Tylko nie kupuj przed podmiana i sprawdzeniem ja w swoim e 34 nakupilem manetek modułow komfortu a potem okazalo sie ze jakis tam kabelek nie laczył i elektryk za 30zł mi to naprawil ale ja mialem inna usterke. Silniczek nawiemu zdejmuje sie od komory silnika. Musisz odkrecic zbiorniczek wyrównawczy oraz ta wiozke kabli co pod nim jest. Takimi plastikowymi nakretkami na klucz 10. Potem kluczyk nasadowy 7mm i masz do okola dekielka chyba 6 szt wkretów na klucz 7. Odkrecasz odchylasz i widzisz juz obudowe wentylatora dmuchawy. Wyjmujesz osłone z cienkiego plastiku i pod nia juz jest widoczna plastikowa biała opaska. Rozpinasz i musisz sprytnie wyjac czesc korpusu obudowy. Jak zdejmiesz to juz widzisz sdam silniczek. Potem juz dojdziesz sam jak wyjac. troszke sprytu i bedziesz go mial na dłoni
  7. Widze ze typowa odpowiedz jak na wiekszośc forum. Mądrzenie sie na podstawie mitów gdzies tam coś ktoś usłyszał podnosząc swoje mniemanie.
  8. Conrado

    Łożyska dmuchawy nawiewu...

    Ja wymienialem w e 34 ale tam byly łozyska toczne. W moim obecnym e 32 wyjmowalem juz wiatrak od nawiewu i lozyska przesmarowałem tak profila bo tu sa slizgowe . Moze byc problem z dostaniem takich. Zaniosłem nawet do goscia co remontuje silniki eletryczne to mnie zbył ze to sie nie da i tylko smarowanie łozysk. Luzu ja nie mialem ale piski rano slyszalem. Teraz szukam sprawnego silniczka i wymienie te łozyska. Mysle ze firmie co lozyskami handluje FIN S.A. albo j akas podobna
  9. Conrado

    Skrzynia automatyczna

    Kolo dzwigni zmiany biegów masz przełacznik taki jak do szyberdachu. W liczniku jak zmieniasz biegi wysmietla ci E(econ) -nastepnie P R N D itd .... , S (sport) ..... , M (juz nie pamietam) ..... Przełaczajac tym przełacznikiem kolo dzwigni zmiany biegów obserwoj wyswietlacz w licznikach. W ten sposóvb przełaczasz tryby pracy skrzyni biegów
  10. Witam Wymienialem ostatnio olej i filter w skrzyni automatycznej. Znajomy mechanik mi wlał lotosa tylko juz dowiedzialem sie jak byl wlany. Troche sie zdziwiłem ale mowil ze go leje czesto bo klienci chca taniego. Na butelce wszystkie certyfikaty i opisy posiada jak ELF co poprzednio wlewałem do poprzednich samochodów. Jezdze juz kilka dni i skrzynia pracuje bez niepokojacych objawów. Ja olej dosc czesto zmieniam w szkrzyni bo juz kiedys wymienialem w mazdzie 626. Jak narazie jestem chyba krolikiem doswiadczalnym. Moze ma ktos jakies doswiadczenia z tym olejem w ASB.
  11. Witam Tez tak myslłem z ojcem przapatrzylem cały panel. Ojciec elektronik to sie w miare znał. Nie znalazł niz co by bylo tego przyczyna. Miałem juz kupić na szrocie panel na podmiane. Miecza juz nie było. Niestety szrociarz jak walnoł cene to zrezygnowałem. Po wymianie kondensatorkow wszystkich 4 w mieczu dziala lux. Przedtem tylko jeden wymienilem i nie pomoglo do konca.
  12. Wyjołem miesz i wymienilem kondensatorek 1 z 4 ale dalej cos nie bardzo chodzi dmuchawa nie da sie jej nadal wylaczyc. Chodzi 1 bieg krecac pokretlem zwieksza obroty. Po przeskoku wlacza sie na maxa. Tylko nadal jej nie moge wylaczyc calkiem. Mysle ze wymienie wszystkie 4 mialem to od razu zrobic ale gosc w sklepie mial tylko 2szt. Jak sie z tym uporam to napisze i dam opis z naprawa miecza
  13. Witam Szukalem ale jednak nie znalazlem odpowiedzi ktora by mnie utwierdzila Awaria moja wyglada tak: Kilka dni to zauwazylem ze to sie pojawilo. Odpalam samochód ogrzewania na maxymalne cieplo bo zimno rano jade do pracy wentylator nawiewu ustawiony jest na min i ogrzewanie na auto. Obroty sie zwiekszaja wentylatora ale nim dojade do pracy to sie nie zdazy auto dobrze nagrzac. Dzisiaj troszke dluzej jezdzilem przyswiecilo slonce odpalilem klime. Obroty wentylatora dalej na maxa i nie spadaja w kabinie tak jak bylo wczesniej po unormowaniu sie temperatury w kabinie. Szum powietrza zaczyna denerwowac. Pomyslalem moze panel ogrzewania ale wyjecie i odpiecie kostek nic nie dalo dalej dmucha na maxa. Wylaczenie pokretlem nic nie daje tak samo. Dostalem sie do tzw miecza wyjolem popatrzylem nie widac nic na oko aby uszkodzone.Oczyscilem tylko z kurzu i brudu odkurzaczem. Odpiecie kostki od miecza powoduje wylaczenie dmuchawy calkiem. Nie wiem czy wymieniac miecza czy szukac przyczyny? Dziwne ale stalo sie to gdy zaczely sie pierwsze chlody. Czy moze takie przypadlosc jest spowodowana jakims czujnikiem? P.S. Panel jest z 3 poziomymi pokretlami i 9 przyciskami. Klimatyzacja sprawna. Dziwne ale 90r klima i bez filtra przeciwpylkowego
  14. Witaj kolego Mialem kiedyc cytryne z hydropneumatyka. Pytaj w warsztatach co specjalizuja sie w citroenach z zawieszeniem hydropneumatycznym. To jest ta sama zasada dzialania. W moim citroenie BX to robilem u goscia w Rzeszowie zwykly przydomowy warsztacik mial
  15. Wszystko sie uspokoiło. Przyczyna było nieszczelna chlodnica klimy ale napelnił czyms tam z barwnikiem i wyszlo ze podczas wibracji uchodzi. Napelnili tak jak ma byc po wymienie chlodnicy. Przeprosili za nie fachowosc. Jestem w pelni zadowolony teraz z klimy. Jak by ktos mial problem z napelnieniem starym czynnikiem to moge dac namiary na priv. Najciekawsze jest to ze we wszystkich samochodach co mialem klime zepsuta przyczyna byla nieszczelna chlodnica.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.