Witam. Mam podobny problem. bmw 3.0d 2003r Miałem małą stłuczkę na niemieckiej autostradzie. Nic powaznego, trochę zdezak i prawy błotnik. Po wszystkich formalnościach pojechałem dalej i o dziwo po przejechaniu 20-30 km zapala sie DSC i kontrolka na desce. Jest tak za każdym razem jak wsiade i przejade kawałek. Na week byłem w Polsce, koleś podłączył mi INPE i wyszło : 5EC0 steering angle sensor : - longterm-Offset- value exceeds limit. Logistic counter :40 Niby skasował błąd ale kontrolka sie dalej paliła. Może dla tego ze ma starą inpe do swojego E46 Rozebrałem wszystko i wyczyściłem pierscienie spirytusem, szczątki wyglądają OK Po złożeniu zrobiłem jakąś amatorską kalibracje { max w lewo, max w prawo, na srodek i wył zapłon. I dalej się zapala :/ http://i66.tinypic.com/2qbvpue.jpg http://i63.tinypic.com/2v2xwfn.jpg Nie wiem czy sie zdjecia dorze wkleiły bo jakąś dziwną strone miałem. Nie mogłem sie dostać dalej, miałem tylko te szczotki i pierscien. Nie wiedziałem jak to dalej wyciągnąc. Ja mam przed liftem czyli Taśma. A co to jest ta puszka plastikowa z tą taśmą ? po srodku przełączników ? Nie wiem co ja mam dokładnie czyscic i co wymieniać jak by co.