Skocz do zawartości

hany771

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 530d E 60
    2003

Osiągnięcia hany771

  1. Witam podłączę się do tematu jestem w trakcie poszukiwania maglownicy ale też nie wszyscy kojarzą co ja w końcu mam a ja sam nie wiem raczej standard bez czujnika ktoś coś ? Pliss 😁 BMW E60 WBANC71030B153655
  2. Odgrzeje kotleta. Tez miałem czesto powracające i przesuwające sie kawałek w górę wycieraczki. Ale to jest, znika, jest , w dupie... Kiedys z 4 lata temu stawały mi w róznych pozycjach. ale to wina pewnie była tych styków i gęstego smaru. Musiałem stawac gasic i chodziły znowu jakiś czas. Elektryk zrobił i nie powiedział przyczyny. Wczoraj wrociłem z wakacji. samochód stał tydz. Podczas burzy staneły bęba i nie chcą wrócic. Musze je mocno popychać na dół i od połowy szyby idą na dół i znowu stają na samej górze i brzęczy coś koło silnika chyba. Teraz nie wiem czy Te plastikowe kółeczka padły czy cały mechanizm wymieniac czy czyscic, grzebac :/ może przekaznik :? Ktoś miał coś podobnego ? Znalazłem podobny post z podnoszącymi sie wycieraczkami, blokowaniem i burczeniem ale nikt nie odpowiedział.
  3. Trzeba je..ć do bólu. Skasowałem za 20 razem.
  4. Sporo czasu juz mineło < jakieś 3 wymiany ale ja dalej sie bujam z nie możliwością skasowania inspekcji oleju. inpa nie daje rady. ostadnio doszły nowe cyrki. Zapaliła sie kontrolka i błąd Hamulców, wymiana. Tył już miałem zjechany do zera i mówie spoko bo i tak już wszystko miałem kupione ( nowe tarcze i klocki tył ) Wymieniłem ale błąd nie zniknął ! Spojrzałem dokładnie w serwis a on pokazywał koniec klocków przód a nie tył :D Ale przód miałem też wymieniany na nowy 2 miechy wcześniej na nowy. Pierw myślałem ze coś jest błędnie podłączone jeżeli pokazuje tył 3300tyś OK a był zjechany do zera, a przód nowy a pokazuje - 400km Tylko ze teraz mam wszystko nowe a on dalej pokazuje błąd -2000tyś przód do wymiany -czujniki podmieniane na nowe -kompem i przyciskiem nie da się skasować Nie wiem o co mu chodzi!! Moduł ?? Drażni mnie juz ta kontrolka przy jezdzie !!
  5. Witam. Dołączę do tematu. Od jakiegoś czasu ( no z 7 miesięcy :) nie działa mi poziomowanie góra - dół " Nie mam skrętnych " INPA Nie pokazuje zadnego błędu . Czujniki poziomowania i kostki wyglądaja OK Pytanie : Czy do poziomowania góra dół też jest ten modół ? Czy zepsute czujniki nie pokażą błędów ? Dziś wymieniałem żarniki i w soczewce jest klapka którą pewnie porusza silniczek. ale z boku można coś przełączyć manualnie jakąś mała klapke na tej większej klapce. Do czego to jest ?
  6. Mam nadzieję ze masz racje. zaoszczędzi mi to troche kasy. No i drazni mnie to bardzo. Robie w miesiącu 4 tyś
  7. Daj wskazówki gdzie i jak to wyłączyc w Inpie
  8. Jak pisałem wcześniej koles ma starą Inpe dla siebie. Ja muszę zrobić u siebie bo kabel mam ale z instalacją troche u mnie nie bardzo. Bede w Pl za tydz to moze kogoś znajdę. No OK kalibracja. A dla czego błąd sie zapala od stłuczki ?
  9. Witam. Mam podobny problem. bmw 3.0d 2003r Miałem małą stłuczkę na niemieckiej autostradzie. Nic powaznego, trochę zdezak i prawy błotnik. Po wszystkich formalnościach pojechałem dalej i o dziwo po przejechaniu 20-30 km zapala sie DSC i kontrolka na desce. Jest tak za każdym razem jak wsiade i przejade kawałek. Na week byłem w Polsce, koleś podłączył mi INPE i wyszło : 5EC0 steering angle sensor : - longterm-Offset- value exceeds limit. Logistic counter :40 Niby skasował błąd ale kontrolka sie dalej paliła. Może dla tego ze ma starą inpe do swojego E46 Rozebrałem wszystko i wyczyściłem pierscienie spirytusem, szczątki wyglądają OK Po złożeniu zrobiłem jakąś amatorską kalibracje { max w lewo, max w prawo, na srodek i wył zapłon. I dalej się zapala :/ http://i66.tinypic.com/2qbvpue.jpg http://i63.tinypic.com/2v2xwfn.jpg Nie wiem czy sie zdjecia dorze wkleiły bo jakąś dziwną strone miałem. Nie mogłem sie dostać dalej, miałem tylko te szczotki i pierscien. Nie wiedziałem jak to dalej wyciągnąc. Ja mam przed liftem czyli Taśma. A co to jest ta puszka plastikowa z tą taśmą ? po srodku przełączników ? Nie wiem co ja mam dokładnie czyscic i co wymieniać jak by co.
  10. Dołącze sie do tematu. zawsze co 20-25 bo robie trasy wymieniam olej i kasuję ręcznie na zegarach inspekcje oleju. Od jakiegoś czasu musze sobie spisywac i pamietać bo nie mogę jej skasować :D Oczywiście skasuje na 30tys ale po zapaleniu odrazu wskakuje 0 lub -150 itd. Dziwne.
  11. Gó... prawda. Żadne plaki albo obklejanie plastików. Zmagałem sie z tym jakieś 8 miesiecy. Juz prawie doszło do rozbierania całej deski rozdzielczej bo skrzeczało jak stara Nyska ! Potwierdzam co napisał Hesio 4. Nie dokręcona rozpórka, ja miałem zerwany gwint na jednym kielichu. Zdemontowałem w celu sprawdzenia rozpórkę i jak ręką odjął :D Cudowna cisza. Pozdrawiam.
  12. Dzieki wszystkim. Zamykam post.
  13. Dobra juz powoli kumam. Nie ma tu pokazanej lewej strony czyli na innym pasku klimatyzacji. Czyli tam na dole też jest napinacz i to tez muszę kupic. Jak już wszystko jest na wierzchu to lepiej powymieniac. Ale tam chyba sama rolka jest wymienna. ?
  14. Dzieki bardzo ale nie tak do konca :/ Na przykładzie mojego silnika jest to troche inaczej poukładane. Chodzi mi o tą metalową puszke i kółko obok siebie. Ze zdjecia od ciebie jest napinacz z prętem własnie tam a ja go mam obok spręzarki klimatyzacji na dole. Chyba ze sa 2 takie same. Napewno rolka i ta puszka cholera ? Nie widac tam zadnej rolki i wogóle. Głupieje normalnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.