Skocz do zawartości

dandi703

Zarejestrowani
  • Postów

    283
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i, 325Xi E46, E60 530d ,E39 530D, E39 528, E30 320iTouring,E23, E24, F10,F06
  • Lokalizacja
    Lublin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dandi703

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. witam lampy na auto działają a na kompie pokazuje awarie lewego światła drogowego, jak włączę drogowe dochodzi błąd : awaria doświetlania zakrętów awaria regulacji zasięgu świateł po włączeniu długich widać jakby w lewej lampie nie wszystkie ledy świeciły, jakby połowa:/ doradźcie co z tym zrobić ?? czy to wina lampy i do wymiany czy może np przetwornicy jeżdżę po pseudo mechanikach i każdy rozkłada ręce Jeśli ktoś miał taki przypadek proszę pisać na forum lub w priv podac nr tel to oddzwonie Jestem z Lublina
  2. nie polecam poprawiać fabryki i inżynierów :):) niedługo wchodzą przepisy jak w DE i CH że jak producent nie przewidział danego rozmiaru i nie ma go na naklejce/tabliczce - co oznacza brak homologacji- CO OZNACZA SAMOCHÓD NIE DOPUSZCZONY DO RUCHU- TZN. ZABIERAMY DOWÓD I JAK ZMIENIMY OPONY NA ZALECANE- ODDAMY :) Tuning w DE jest dozwolony i można kombinować ale żeby cos założyć poza tym co zaleca fabryka trzeba zrobić specjalny przegląd i odpowiednio dobrać rozmiar - nie na forum W przypadku wypadku /kolizji policja w PL już spogląda na stan opon i rozmiary a jak są ofiary to "na bank" - opony, żarówki itd Więc polecam fabryczne rozmiary- poza tym xdrive nie pada bez powodu - jak zakładamy oryginalne rozmiary kół i opon to działa- czasami oczywiście pada bez znanego nam powodu ale rzadko W mojej firmowej f10 530xd 2011r silnik , skrzynia, xdrive , turbo przelatały ponad 350tys km i oddałem ja w 2020r i do tej pory ktoś tym jeździ - czyli 400tys km na pewno juz ma :) A teraz w 640xd 2015r padł przy 40tys km, zregenerowałem i jeździ
  3. Koledzy:) czytajcie wcześniejsze posty: cytuje: "JAK MASZ 4 IDENTYCZNE FELGI- średnica szerokosc- TO MOŻESZ ZAŁOŻYC 4 IDENTYCZNE OPONY czyli model srednica marka profil itd" i co roku przekładać przód na tył i bedzie ok ps. średnica całych kół ma być zbliżona, poczytaj wcześniej jaka jest max różnica miedzy kołami, chłopaki pisali w cm obwodu napompowanego kołą :) jeśli założysz jakies chinczyki to wtedy moze byc problem bo tam tolerancja jest wieksza
  4. jesli felgi 4 szt sa tej samej szerkosci i 4 opony takim sam rozmiar i co roku zmienisz przod na tył- nie powinno byc problemu No i jak olej w xdrive wymieniasz co 60 tys km :)
  5. Kolega miał nowa 4x4 insignie( wiem to nie BMW) ale po roku zmienił na 17 Skręcał w śniegu w prawo a auto chciało jechać na wprost Im szersza opona na zimę tym gorzej -moim zdaniem Ja mam w f06 245/45/18
  6. Polak jak m u się coś zepsuje to myśli, rozmawia i konsultuje się z mechanikiem albo dwoma Niemiec poprostu jedzie do Aso BMW , kupuje tam nowy akumulator za 200eur a w PL 400zl Kupuje nowe opony tez w Aso, wszystko robi w Aso jak ma świeże auto A jak padnie XDrive tez jedzie do Aso i płaci 20tys za wymianę Polak natomiast (mowa o kk5 :)) opracował patent i regeneruje za 1/5 ceny
  7. Twój rozmiar jest na naklejce na slupku
  8. Sprawdziłem: BMW seria 640xd 2015r ja fabrycznie mam na lato dwie szerokości felg 20'' - z salonu wyjechał na letnich 245/35-20 I 275/30/20 na zimę nie występują opony z * i bez runflatu DODAM WIECEJ - W TYM ROZMIARZE NIE WYSTEPUJA ZADNE ZIMOWKI ANI Z * I Z RUNFLAT sa tylko zwykłe - bez * i bez runflat czyli moje 20'' nie da sie ubrać w zimowki- logiczne jest ze taki niski profil i taka duża średnica i szerokość w zimie sie nie sprawdzi wiec u mnie na naklejce pisze ewidentnie: załóż 245/45/18 M+S i wtedy jest tanio , miło i duzy wybór co kto chce i kupiłem z * i runflat, mam sportowe zawieszenie i nie zastanawiam sie cos sie stanie z xdrive jak ciśnienie ucieknie TAK WYMYSLIL PRODUCENT I DO TEGO SIE STOSUJE a jak ktos chce miec "miekko" to niech ryzykuje-99% że sie rozpadnie - Krzysiek co robi xdrive tez chce z czegoś żyć :):) pozdrawiam kk5 :)
  9. kolego nie obraź się ale skoro : - forum jest od wyrażania opinii i opisywania doswiadczen które dostałeś ode mnie i innych -Ty wielokrotnie nie wyrażasz opinii tylko stwierdzasz np: kupiłes hankooki a jakbys kupił klase premium nie było by problemu - dla mnie to BZZDURA "Auto odebrałem na letnim ogumieniu mieszanym (tył jest inny od przodu: szersza felga i opona). Więc nie mogę sobie przekładać przodu z tyłem. Kupiłem identyczne felgi które mam obecnie na aucie i szukam identycznych zimówek rozmiarowo jak letnie. Czyli jeśli tylną oponę za bardzo zużyję nawet na letnich to rozwalę xDrive? No ciekawe". SKORO WIESZ LEPIEJ PO CO PYTASZ- skoro 20 producentów opon na swiecie nie wymysliło i nie wdrozyło Twojego rozmiaru to nic na to nie poradzisz "W takim razie strasznie delikatny ten napęd... Trzeba chuchać i dmuchać? Zastanawiam się dlaczego w innych państwach nie robią problemu gdy jeździ się na ogumieniu bez gwiazdki a u nas tak." KOLEJNA OPINIA ZE WSZEDZIE POZA POLSKA BMW ROBI Z TYM PROBLEM- rozwwal xdrive, bierz fure na lawete do Dresna i zobaczyz co powiedza w DE "Pewnie Januszexy nie wiedzą dlaczego xDrive się psuje i zwalają winę na byle co: opony bez gwiazdki. Albo jak jest gwiazdka to ją zetrze i powie że nie ma xD" KOLEJNA OPINIA ZE WSZEDZIE POZA POLSKA BMW ROBI Z TYM PROBLEM- jak niby na 4 oponach zamierzasz zetrzec gwiazdke?? szlifierka??? Jeździłem na letnich 19 runflatach i dajcie spokój... Zimowa mieszanka na szczęście jest bardziej miękka ale runflat dodatkowo je utwardza... No nie wiem. Chyba kupię te runflaty żeby mieć spokój (zasrana gwiazdka). KUPIŁES BMW M340I NA SPORTOWYM ZAWIESZENIU I SZUKASZ KOMFORTU JAK W SERII3 Z SERYJNYM ZAWIESZENIEM??? trzeba było kupic zwykłą 3 lub 5 i byłby komfort, przejedz sie prawdziwa seria M3 to doświadczysz co znaczy twarde zawieszenie Co do roznicy srednicy kół przod vel tył jesli bedzie za duza bo tył sie zjezdzi to odpowiedz brzmi: tak rozwali xdrive I uprzedze pytanie: taka sytuacja nastapi tez w MERC i AUDi, Skoda itd Jak pisałem masz dwa wyjscia: kupic 4 takie same 18" felgi i 4 takie same Opony i zamieniac przod z tylęm co rok i bedzie po problemie albo kupic opony z runflatem mieszane rozmiary Poza tym pamietaj: nie masz runflata, tracisz cisnienie w zwykłęj oponie i stoisz na poboczu autostrady lub eski az przyjedzie za kilka godzin assistance i zabierze auto na lawete ,pozniej jeszcze 1h w wulkanizacji i pół dnia z bani a przy tym wszystkim wzrasta ryzyko uszkodzenia xdrive a jak masz runflat powoli zjezdzasz do najblizszej miejscowosci i naprawiasz opone i dodatkowo jak powiedział kolega - przy niskim profilu runflaat ma wzmocnione boki opony i bardziej niz standardowe pony chroni je jak wjedziesz w dziure na drodze
  10. Jakoś mnie nie przekonuje =) Szukam konkretnej odpowiedzi "dlaczego" ma być opona z gwiazdką i na razie jeszcze jej nie znalazłem. Kupiłem już felgi 19 bo żadne inne 18 mi się nie podobały więc teraz szukam jakichś nie runflatów. Niestety obdzwoniłem mnóstwo miejsc i chyba wygląda na to że taka opona z gwiazdką nie runflat do mnie na przód nie istnieje. Gdyby były do kupienia to nawet bym tu nic nie pisał tylko je po prostu kupił. Głównie rozchodzi się o to że nie chcę jeździć na twardych runflatach. Uwzglednij jedna sytuacje: masz sportowe zawieszenie twarde, takie auto wybrales, producent zaleca runflat i * jedziesz sobie jakas tam droga, łapiesz kapcia i na runflat zjedziesz powoli np 60km/h na jakas stacje albo MOP i nic sie nie dzieje :) a jesli nie masz runflat tracisz cisnienie do zera, nie masz zapewne koła zapasowego i Twój xdrive jak cisnienie z 2,6 bedzie spadało do zera trafi szlak i później bedziesz pisał że BMW robi chu.. napedy NIe rozumie po co komibowac i zmieniac co fabryka wymysliła Jesli masz auto na gwarancji i padnie Ci xdrive i pojedziesz do ASO to pierwsze co sprawdza to jakie masz opony NIe masz * i odpowiedz bedzie REKLAMACJA ODRZUCONA
  11. do Twojego BMW m340i fabryka zaleca na zime opony 255/40R18 99V XL M+S i takie opony mozna znalezc bez problemu a co sie dzieje jesli chcesz jezdzic w zimie na 19"" to nie mam pojecia jesli chcesz pogadac to napisz pw i dam Ci nr tel
  12. Gdybys przeczytał to byś się dowiedział ze: Napędy XDrive w BMW i inne np audi Merc itp Musza mieć taka sama średnice kol Jesli kupisz 4 takie same i co roku będziesz zamieniał przód z tyłem tolerancja średnicy nie pamietam ale ile mm będzie zachowana Jesli masz różne średnice to od początku masz już mała różnice w średnicy między przodem a tyłem Jesli przekroczysz magiczne mm w średnicy koła to XDrive zacznie szaleć i się roz…. Sam potwierdziłeś ze kupiłeś sobie jakieś 19 bo inne Ci nie pasowały Pytanie czy po zmianie felg na 19 i dobraniu opon nie będziesz miał problemu z XDrive Chyba ze użyłeś identycznych jak zaleca BMW -mam na myśli szerokość felg i rozmiary opon Wiec nie rozumie Twojego zdziwienia jesli sam coś sobie dobrałeś i teraz nie możesz znaleźć do tej konfiguracji opon
  13. Kolego Mega dużo stron jest o tym ze JESLI MASZ RÓŻNE SZEROKOŚCI FELG I OPON TO MASZ MIEĆ Z * jesli występuje z * i tylko runflat to takie powinieneś założyć Dodatkowo jesli masz taki zestaw jak podałeś 19” to nie jest jednoznaczne ze na zimę masz tylko jedna opcje czyli 19” Zapewne na naklejce na słupku jest więcej podanych rozmiarów Ja mam lato różne szerokości 20” ale na zimę mam zalecane 18” 245/45/18 wszystkie takie same opony i po problemie Na lato mam różne szerokości wiec kupiłem z * i runflat i tez mam spokoj I nie pisz ze jesli kupisz Michelin lub Pirelli to już możesz zapomnieć o homologacji Online czesc tej homologacji to marketing to napewno jest w tym coś więcej A poza tym moje opony na lato z * lub bez to roznica 20zl na 1000zl/szybowiec się poprostu nie ma nad czym zastanawiac Twoje auto kupuj co chcesz ale nie wprowadzaj w błąd innych
  14. Wszędzie jest to opisane przy oponie Homologacja BMW to symbol * czyli gwiazdka A mercedesa symbol MO
  15. poza tym widze ze masz chyba tylko tył naped to przekonasz sie kolejnego lata np na mokrym i na pewno w zimie jak kompletnie nie beda sie trzymały na sniegu a podkreslam szum powstaje coraz wiekszy wraz z wiekiem i przebiegiem opon i podkreslam pisze o oponach MICHELIN bo nie wiem skad wywnisokowałes ze moja opinie mam na podstawie marek economy lub china
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.