Skocz do zawartości

snuq321

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 e70 3.0d 2008
  • Lokalizacja
    Lubelskie

Osiągnięcia snuq321

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. tam sa jakies klipsy, zacisac je mocniej ? zauwazylem ze jak wylacze nawiew w srodku auta to ten przewod przestaje sie ruszac
  2. Witam, od jakiegos czasu pod maska trzesie mi sie jakis przewod. Czy ktos bylby w stanie napisac mi czy to normalne . Mechanik mi powiedzial ze nie ma sie czym martfic ale wola zasiegnac innej opinii. Wrzucam link do filmiku na yt zebyscie mieli podglad na sytuacje. Pozdrawiam (nie wiem jak zrobic zeby video bylo pokazane na forum)
  3. snuq321

    jaki olej w rozdzielaczu?

    Jak zrobić adaptacje po wymianie tego oleju ?
  4. Witam, mam 2 bledy w silniku ktorych nie moge skasowac, czy ktos znający sie w tej tematyce moglby mi wyjasnic czy cos jest nie tak z silnikiem Faultcode: Info-particle system Faultset 1: (appeared at: 170600.0km) Ash in the particulate mass: 45,96 g Differential pressure by particulate: 9,85 mbar Injection quantity: 3,15 mg/Hub engine coolant temperature: 74,22 °C Boost pressure actual value: 1014,15 mbar Air mass per cylinder: 478,92 mg/Hub Engine speed: 799,89 1/min Rail Pressure Is: 283,57 bar Russ mass in the particulate filter: 35,96 g ambient pressure: 994,46 mbar Faultcode: The cooling air-valve system Faultset 1: (appeared at: 170600.0km) battery voltage: 14,83 V Injection quantity: 10,63 mg/Hub vehicle speed: 0,00 km/h engine coolant temperature: 73,21 °C Boost pressure actual value: 1033,85 mbar Air mass per cylinder: 428,50 mg/Hub Engine speed: 689,56 1/min Pedal value generator: 0,00 % Rail Pressure Is: 267,82 bar ambient pressure: 994,46 mbar Uzywam bmw for carly Pozdrwiam
  5. Witam czy mógłbym prosić o sprawdzenie mojego auta L122128 Dziękuję i pozdrawiam
  6. Witam. Planuje dodać wirusa do mojego X5 2008 3.0d 173kw Czy robiliscie już taki model? Jeżeli tak to poproszę o skan z hamowni. Oraz drugie pytanie bardziej ogólne, czy przy zabiegu chipowania usunięcie EGR i DPF to konieczność ? Czy warto to wogle usuwać jeżeli nie mam z tym żadnych problemów ale chciałbym więcej mocy w moim BMW Pozdrawiam
  7. Witam. Czy ktoś wie czy ten sprzedawca na allegro oferuje ori urządzenie do carly http://allegro.pl/show_item.php?item=6754027283&snapshot=MjAxNy0wNi0wNVQxODo0OToyMFo7YnV5ZXI7ODdjZTFkZTI0NjVlNGZhMjkxMTVlOGYxM2IyZjFiNGFmNjU4ZWY2MzkxNDk0NzRhZDkxZGRjYTY0ODI4NzVjMg== Pozdrawiam
  8. Witam. W jaki sposób mogę skasować inspekcję tarcz i klocków. W kompie jest napisane że zostało mi 430 km do wymiany.Tarcze i klocki wymieniłem dzisiaj. Czy mogę to skasować teraz czy muszę czekać aż wybije 0 km. BMW e70 3.0d ccc Pozdrawiam
  9. na impie pokazuje mi :cylider 3 6000-9000 tys :(
  10. silnik mi padł po złej redukcji (z 3 na 2 przy okolo 130km/h) wygięły się wszystkie wtryski i jeden się złamał. auto jechało podczas awarii na gazie a nie miałem zaworu blokującego gaz z tego co mówił mechanik to zostawił stary vanos. te stuki słychać tylko po odpaleniu silnika, nawet na ciepłym, na zimnym chodzi jak czołg
  11. witam, jak w temacie, ktos ktos miał podobnie lub moze zdiagnozowac usterke ? dodam ze auto porusza sie na gazie i tak samo stuka na benzynie. 2 tyg temu robiłem planowanie glowicy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.