Sam montowałem gaz do mojego Z4 jakiś miesiąc temu. Odpowiadając na twoje pytania: 1) Instalacja założona w warsztacie Energy Gaz Polska w Warszawie przy ulicy Ostrobramskiej 34A, moim zdaniem miejsce godne polecenia, przyjazne i profesjonalne podejście do klienta, auto jak na razie jeździ bez problemów (zrobiłem już prawie 1 tyś. km na LPG). 2) Przede wszystkim uważaj na to jaki rodzaj LPG chcą Ci zamontować, najlepiej bierz takie znanych firm jak BRC, Lovato czy PRINS (z tym że ta ostatnia jest dosyć droga), uważaj na przypadkowych montażystów (o wspomnianym koledze Nikodemie są różna opinie więc poczytaj o nim w necie, ja po ich lekturze zrezygnowałem z pomysłu montażu u niego), to auto też nie ma najprostszego silnika więc korzystaj tylko z warsztatu który gazował już jakieś nietuzinkowe auta. 3) Ja u siebie mam BRC Sequent P&D (instalacja dla aut 6 cylindrowych, więc patrząc na tytuł do Ciebie byłaby taka sama), raczej nie bierz STAGA, jest podobnej jakości a wyjdzie drożej, ma poza tym gorszą gwarancję. W Energy montują też instalacje na ciekłym wtrysku (V generacja) ale są o około 1 tyś. zł droższe niż sekwencja, dlatego zrezygnowałem z tego pomysłu. Ja za swoją instalację zapłaciłem 4600 zł za cały montaż, ze wszystkim. Podrzucam Ci jeszcze parę zdjęć z montażu: http://iv.pl/images/78729206834688686084.jpg http://iv.pl/images/64813641540321930865.jpg widok motoru http://iv.pl/images/81739596491012106021.jpg i widok butli, bo w sumie wiem po sobie że to najczęściej zastanawia w aucie typu roadster. Miejsca trochę pozostaje chociaż szału nie ma;) Mam nadzieję że pomogłem:)