Skocz do zawartości

Furkos

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Furkos

  • Urodziny 16.06.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW Z4 2003 3.0 PB+LPG
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    Project Manager CD Project Poland

Osiągnięcia Furkos

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. ja bym wybrał na Twoim miejscu carbon, wydaje się być bardziej odpowiedni. tym bardziej, że pewnie tym autem będziesz chciał trochę poszaleć
  2. Szperam trochę w sieci o tym Rock Oilu i ich strona jest pełna samych pozytywnych opinii, poza tym zazwyczaj jest o nim mowa na forach angielskich i tam wypowiadają się o nim dobrze, więc coś w tym jest.
  3. Co do E30 to moim zdaniem całkiem spoko opcja, tylko dokładnie zobacz czy ruda jej nie bierze, chyba że chcesz położyć nowy lakier;) Szkoda tylko że nie czerwona;) A co do ubezpieczania to z AC może być problem, zerknij sobie na porównywarkę Rankomat.pl i poszukaj ofert z link4 bo gdzieś kiedyś czytałem że oni wprowadzili czasowe OC i chyba AC dla oldtimerów (chociaż to jest jeszcze youngtimer;) ale poszukaj. Jak byś kupił E30 to pochwal się lepszymi zdjęciami niż te z allegro;)
  4. Sam montowałem gaz do mojego Z4 jakiś miesiąc temu. Odpowiadając na twoje pytania: 1) Instalacja założona w warsztacie Energy Gaz Polska w Warszawie przy ulicy Ostrobramskiej 34A, moim zdaniem miejsce godne polecenia, przyjazne i profesjonalne podejście do klienta, auto jak na razie jeździ bez problemów (zrobiłem już prawie 1 tyś. km na LPG). 2) Przede wszystkim uważaj na to jaki rodzaj LPG chcą Ci zamontować, najlepiej bierz takie znanych firm jak BRC, Lovato czy PRINS (z tym że ta ostatnia jest dosyć droga), uważaj na przypadkowych montażystów (o wspomnianym koledze Nikodemie są różna opinie więc poczytaj o nim w necie, ja po ich lekturze zrezygnowałem z pomysłu montażu u niego), to auto też nie ma najprostszego silnika więc korzystaj tylko z warsztatu który gazował już jakieś nietuzinkowe auta. 3) Ja u siebie mam BRC Sequent P&D (instalacja dla aut 6 cylindrowych, więc patrząc na tytuł do Ciebie byłaby taka sama), raczej nie bierz STAGA, jest podobnej jakości a wyjdzie drożej, ma poza tym gorszą gwarancję. W Energy montują też instalacje na ciekłym wtrysku (V generacja) ale są o około 1 tyś. zł droższe niż sekwencja, dlatego zrezygnowałem z tego pomysłu. Ja za swoją instalację zapłaciłem 4600 zł za cały montaż, ze wszystkim. Podrzucam Ci jeszcze parę zdjęć z montażu: http://iv.pl/images/78729206834688686084.jpg http://iv.pl/images/64813641540321930865.jpg widok motoru http://iv.pl/images/81739596491012106021.jpg i widok butli, bo w sumie wiem po sobie że to najczęściej zastanawia w aucie typu roadster. Miejsca trochę pozostaje chociaż szału nie ma;) Mam nadzieję że pomogłem:)
  5. Pytanie też ile będzie kosztować takie Z7 bo jeżeli około 300 tyś. to ja wolałbym wybrać i8
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.