Skocz do zawartości

matjag556

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i 2000
  • Lokalizacja
    Marki

Osiągnięcia matjag556

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam spory problem z nierówno pracującym silnikiem M62B35. Po odpaleniu zimego silnika, cały samochod telepie się i drga, po dodaniu gazu i zejściu z obrotów strzela w wydech, po nagrzaniu silnika pracuje lepiej lecz nadal nie działa równo. Sporadycznie pojawia się błąd wypadających zapłonow .Po podłączeniu INPY i sprawdzeniu korekcji wychodzi ze lewa strona silnika nie domaga (bank 1), podmienilem więc cewki i świece stronami z dobrze pracująca strona silnika lecz nic to nie dało. Na benzynie i na gazie pracuje tak samo, Ciśnienie to 13 bar. Dodam że mam wyciete katalizatory. Co sądzicie na ten temat bo nie wiem gdzie dalej badać. Ostatnio zauważyłem że mam duże spalanie bo aż 18 l przy spokojnej jeździe. Mapy gazowe z benzynowymi się zgrywania Wymieniłem uszczelki kolektora,odme uszczelki odmy i przepustnicy. Podmienialem czujnik walka rorzadu
  2. Próbowałem wiele razy kodować lecz to nie przynosiło porzadanego rezultatu. Nic się nie działo. Sprawdzilem napiecie na akumulatorku w kluczyku wyszlo 3,2 V a przy nacisnietym przycisku spadalo do 2.8 V. Czy da się jakos sprawdzic czy sygnał z pilota dochodzi do urzadzenia ktore go odbiera w tym przypadku do wzmacniacza ?
  3. Witam, po przeczytaniu wielu tematow nadal nie rozjasniła mi się kwestia czy jeżeli nie działa mi tylko centralny zamek z pilota to czy można wykluczyć moduł komfortu? Zamykanie i otwieranie na konsoli działa prawidłowo, po otworzeniu kluczykiem wszystkie drzwi sie otwieraja i zamykaja, zapala się rownież swiatlo w aucie po otwarciu. Probowalem zakodować kluczyk lecz nic sie nie działo. E46 sedan 2000r kluczyk poliftowy. Ew. Jezeli ktos zna ogarnieta osobe z Warszawy, ktora ogarnie temat to czekam na kontakt.
  4. Ja robiłem nagłośnienie w Markach k. Warszawy, gościu zna sie rzeczy, robił mi wygluszenie samochodu, wymiana głośników wraz z dystansami do tego wzmacniacz i zmiana wiazki. Audio gra rewelacyjnie, czas oczekiwania krotki, finansowo myśle że tez ok. http://multims.pl
  5. Na benzynie jest to samo ? Na sam początek proponowałbym od podpięcia się pod komputer i zczytania błędów. Świece i kable wymieniane ?
  6. Poprawione Mam katalizator, wydaje mi się że końcowy wydech się wypalił, można go w jakiś sposób wygłuszyć ?
  7. Witam, posiadam końcowy wydech Remusa dwururkę. Po przejechaniu sporej ilości km, wydech stał się za głośny. Czy znacie jakieś sposoby na wyciszenie tego wydechu?
  8. Witam, dzis gdy chcialem zamknac dzwi z kluczyka nie bylo zadnej reakcji. Po 30 min centralny juz normalnie zadzial. Ostatnio zdarzyla mi sie sytuacja podczas jazdy w deszczu że przestaly dzialac na jakis czas wycieraczki. Czy mozna te dwie usterki mozna powiazac ze sobą i wine rzucic na modul komfortu?
  9. Witam, potrzebuje listwę zderzaka przedniego m pakiet OEM 51 11 8 195 304 .
  10. Dodam od siebie źe u mnie gumy stabilizatora febiego wytrzymaly cale 10 tys km zrobione zaledwie w 5 miesiecy.. Jak nie chcesz tobic roboty dwa razy to zamow oryginalne lub lemfordera i zapomnisz o problemie.
  11. Witaj, ja tez borykam sie z tym problemem. Tyle ze jestem po wymianie uszczelki pod glowica i nadal to samo. Na sam poczatek zrob tak nalej do pelna plynu potem odpal silnik, odkrec odpowietrznik, wlacz na max ogrzewanie i czekaj az zacznie sie przelewac plyn, potem wszystko zakrec, poczekaj az ostygnie samochod odkrec korek i znowu dolej plynu i powtorz operacje z odpowietrzaniem na nowo. U mnie gdy byl slabo odpowietrzony wywalao plyn przez korek a wczesniej przed wy,iana chlodnicy rozsadzilo ja i trzeba byla kupic nowa. Mechanik stwierdzil ze musi byc blok pekniety skoro tak sie dzieje... Koniecznie jedz na sprawdzenie zawartosci spalin w ukladzie chlodzenia wtedy rozwieje to twoje watpliwosci. I jezeli Ci sie nie grzeje to raczej termostat jest sprawny. Chlodnica oleju w m43.. Pierwsze slysze.
  12. Uszczelka pod głowica- UPG Nie nie robiłem tego testu ale w tej sytuacji będę musiał.
  13. Witam, mam ogromny problem z E46 M43TU19. Otóż problemy zaczęły się ze zaczęło wywalać płyn chłodniczy okazało sie ze jest pęknięta chłodnica, chłodnica została założona nowa nissens i nowy korek zbiorniczka wyrównawczego problem ustał lecz waz górny był bardzo twardy. Zdecydowałem sie oddać samochód dodatkowo na wymianę uszczelki pod głowica, wiec została ona wymieniona wraz z innymi uszczelkami i uszczelniaczami, głowica splanowana oraz zostały dotarte zawory do tego doszedł nowy termostat i została sprawdzona pompa wody. Po złożeniu wszystkiego okazało się zaczęło wywalać znowu płyn przez korek. Mechanik postawił diagnozę ze jest pęknięty BLOK SILNIKA. Co wy na to spotkał się ktoś z taka sytuacja, co mogę jeszcze sprawdzić, jakie są inne możliwości ? Czekam na sugestie.
  14. ok dzieki za odpowiedz. A czy ktos kojarzy czy sa jakies podobne wzorem 17 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.