Skocz do zawartości

Małolat1987

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 1988r
    E46 330d 2001

Osiągnięcia Małolat1987

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. wczoraj zrobiłem 800km i w sumie nie ściąga itp. szkoda tylko opon. Chyba podjadę na geometrię....
  2. Ścięte już dawno ale tak jak napisałem. Mocowania są na Max do środka przesunięte na tej pseudo regulacji. W rozporce od Staffa też jest mały zakres ale ledwo ją założyłem więc u góry nic nie zmieni nawet milimetr. Stąd się zastanawiam skoro rozporka jest zrobiona na fabryczny rozstaw a miałem zlapana dobra geometrię kp na mocowaniach na Max zewnatrz. Mam 15mm dystanse, może trzeba zdjąć.
  3. odgrzewam kotlet ma ktoś sprawny podgrzewacz ? chociaż z 2 termiki aby zlepić w całość ?
  4. Witam. Użyłem opcji szukaj ale nie zaspokoiłem tym swojej potrzeby uzupełnienia wiedzy. Jak w temacie, założyłem rozpórkę staffa na przód do e46 440d touring 184km. Założyłem ale było ciężko bo mocowania kielichów były po obu stronach przesunięte na max na zewnątrz ( na tej drobno zakresowej regulacji ). Ledwo ledwo weszła po podniesieniu auta i przesunięciu na max do środka. Czy muszę ustawiać geometrię ?
  5. Witam, proszę o pomoc bo odnoszę wrażenie, że zaraz pierdolca dostanę. Zakupił na aukcji allegro usługę regeneracji turbiny do bmw e46 330d (m57). Zadowolony odstawiłem do warsztatu do którego sprzedawca miał przesłać swoją sztukę zregenerowaną z magazynu a warsztat, po dokonaniu demontażu mojej sztuki na zasadzie wymiany przy kurierze itp itd. Warsztat zakłada przesłaną turbinę i okazuje się, że wyje, puszcza olej, nie ładuje prawidłowo. Kontaktuję się ze sprzedawcą i otrzymuję informację, że wysyłają kolejną sztukę ( jak się okazuje w przeciągu jednego dnia dokonują "naprawy mojej starej"). Ponoszę koszt w wysokości 300 zł za montaż i demontaż już drugi raz ( obie niesprawne ). Turbina przesłana jako pierwsza zostaje wyjęta i odłożona a założona "moja stara" po niby regeneracji. Niestety podczas pracy na uszczelniaczu turbina przepuszcza olej. Postanowiłem więc skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy. Dostaję informację, że mogą oddać mi koszt poniesiony za regenerację w momencie gdy odeślę im 2 sztuki turbiny tak aby mogli zabrać części które jak twierdzą wymienili. Jak mogę odesłać 2 sztuki a sam zostaję się bez turbiny a jedna jest moja ? Skąd wiem co zabiorą i czy zamontują moje stare części ? Co mam robić ? Ktoś mi podpowiada, że mogę też zażądać pokrycia kosztów montażu i demontażu turbiny x2. Jak to wygląda od strony zakupów poprzez allegro ? Może ktoś miał podobną sytuację ? Z góry dzięki za pomoc
  6. Informacyjnie Wymieniłem całe zawieszenie bez sprężyn i amorkow z przodu. Rachunek 7485 zl Jedzie jak po szynach
  7. dostałem zawału. Allegro coś pomoże ??
  8. nowy podgrzewacz pewnie w okolicach 700 zł i chyba zainwestuję, przy okazji sterownik świec i świece.
  9. dzięki za odp. ktoś jeszcze podpowie ??
  10. Tez obstawiam podgrzewacz. Na wyłączonym klimatroniku pewnie obroty nie falują ? bez klimatronika cisza i spokój
  11. nie mam właśnie regulatora na podmianę ale coś mi się wydaje, że to właśnie jego wina. Ciekawe czy ma ktoś jak sprawdzić mi błędy na terenie Lublina lub okolic. Ostatnio ( rok temu ) wydaje mi się, że miałem błąd podgrzewacza.
  12. moje falowanie... swoją drogą chętnie odkupię sprawny regulator
  13. Ja mam głębokie falowanie i mniejsza zdecydowanie częstotliwość.
  14. Witam, czy ktoś ostatnio wymieniał może zawieszenie? Mam budżet do 2.5 tysiąca na części ( amortyzatory mają po ponad 60%). Chcę wymienić każdą gumę, mocowanie amorków, pływające itp Robił ktoś może zakupy np. aparts ? zestawy na allegro ? ktoś coś poleci i podzieli się szacowanymi kwotami ? Z góry dziękuję za podpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.