Skocz do zawartości

j0zek

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O j0zek

  • Urodziny 30.11.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    brak
  • Lokalizacja
    Leszno

Osiągnięcia j0zek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Czyli generalnie ten 2.0 177KM jest spoko, poza rozrządem który trzeba by wymienić? (przy założeniu, że ktoś nie ma udokumentowanej wymiany). Ile +/- w zwykłym warsztacie wołają za wymianę rozrządu? Czy do max 35K PLN mogę liczyć na ładne i zadbane 2.0 177KM z jakimś realnym przebiegiem powiedzmy max przysłowiowe 200K?
  2. A jak kwestia poliftowego 2.0d 177 km? Warto patrzec na te wersje? Taniej utrzymanie wyjdzie, czy to samo co 3.0?
  3. X3SDBMW Dzięki za konkretną odpowiedź. No to powiem, że mimo tego trochę jest to przywróciłeś mi nadzieje, że jest sens kupić E83. Chyba zostaje tylko bacznie śledzić dział giełdy na forum i czekać, aż ktoś będzie mieć zadbane 3.0d na sprzedaż.. A jak wygląda kwestia z takimi rzeczami jak: koło pasowe, pompa wody, rozrząd, wentylator klimatyzacji, pompa sprzęgła/ wysprzęglik, turbina, dwumas? Elektryka lubi fiksować jak np. w E60? Generalnie przesiadać się będę z MG ZT cdti (usportowiona wersja rover 75).
  4. Super, dzięki za odpowiedz :) To w takim razie ile trzeba założyć w razie „w” na taki serwis startowy w postaci tych rzeczy, które wymieniłeś? 5-6 k wystarczy?
  5. Witam wszystkich! Przymierzam się do zakupu E83 stąd pozwoliłem sobie tutaj o wpis :D :8) Temat ma od groma postów i ciężko się dokopać do interesujących mnie informacji, może ktoś z Was podrzuci linkiem bądź w skrócie odpowie na moje pytania :) W jaki motor celować? Chodzi o najbardziej bezobsługową wersję, ale też, aby nie był mułem (myślałem o dieslu 204-218KM) Chyba, że któraś z benzyn + LPG? - rocznie robię około 25k km Stylistycznie bardziej pasowałby mi model po liftingu. Ile realnie kasy trzeba szykować na zadbany egzemplarz, z jakimś w miarę sensownym przebiegiem? Autem będę planował jeździć kolejne 5 lat co da około 150 tys. km przebiegu i nie chciałbym po jakimś czasie co chwile odwiedzać serwisu i wymieniać zmęczonych podzespołów. Pozdrawiam :)
  6. Witam! Co prawda nie posiadam BMW, ale w moim aucie MG ZT Cdti siedzi bliźniaczy silnik M47R. Dłubał już ktoś z was przy takim wynalazku w kwestiach podniesienia mocy? Problemem jest mała turbinka bez zmiennej geometrii Mitsubishi TD025L3-08T-3.3 ponadto nie jest ona sterowana przez ECU. Bezpiecznie podobno jest podnoszenie mocy do około 160KM, natomiast mnie by interesowały zmiany dzięki którym auto miałoby coś w granicach 200KM/400NM Jeśli chodzi o dotychczasowe zmiany to mam zaślepiony i wyłączony EGR, fmic, podniesiony boost z fabrycznych 1,24 na 1,5 i troszkę zmodyfikowaną mapę. Pozdrawiam
  7. Witam, Można prosić o więcej informacji na temat tego autka? http://allegro.pl/320d-184km-keyless-navi-prof-bi-xenon-skretny-bezw-i7375658083.html#thumb/10 Warto się nim zainteresować?
  8. Witam, Co sądzicie o tym aucie z ogłoszenia? Warto się zainteresować? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-535d-272km-m-pakiet-orginal-ID6A8Nhu.html#4adbe0048c Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.