Skocz do zawartości

ozzmozz

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316 (N42B18) 2003

Osiągnięcia ozzmozz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za info @scealfada16 - zaślepiłem dziada, a wymiana po wakacyjnej podróży. Jeśli możesz, to wyślij mi PM z ceną jaka Cię interesuje za Twój stary zestaw. Pozdrawiam.
  2. Witajcie, pytanie mam do Was. W pompie paliwa tej pod kanapą od strony pasażera jest wtyczka z zasilaniem, jeden króciec zagięty i jeden króciec pionowy. U mnie podpięte jest oczywiście zasilanie i wąż na opasce do tego zagiętego króćca, natomiast ten pionowy jest "wolny", otwarty, niczym nie zaślepiony i popuszcza paliwo od góry na obudowę pompy - śmierdziało paliwem w środku i dlatego szukałem przyczyny. Szukałem na około jakiegoś wolnego węża czy czegokolwiek co by wskazywało że coś powinno być w ten króciec wpięte, ale nic nie znalazłem. Nawet opaski zaciskowej ani nic co by świadczyło, że tam coś powinno być wpięte. Stąd moje pytanie do was - czy tak powinno być? Goglowałem trochę i ktoś zadał podobne pytanie na forum, jednak nie było żadnej odpowiedzi. Sprawa pilna z uwagi na wakacyjny wyjazd. Pozdrawiam.
  3. @maziarz00 - dzięki za poradę. Tak zrobię i zobaczę co z tego wyniknie.
  4. Witajcie. Z góry przepraszam ale jest to moje pierwsze BMW i mam je dopiero od 4 dni, więc moja wiedza na temat tych aut jest na poziomie raczej zerowym. Problem wygląda tak: Rano jak chcę zapalić auto (odpala się na benzynie - sekwencja) po całej nocy stania, autko odpala od razu po czym zaczyna się dławić/dusić/, telepie silnikiem, obroty spadają i po 3-4 sekundach od odpalenia auto gaśnie. Wystarczy wtedy zakręcić jeszcze raz, odpala znowu od kopa i chodzi idealnie. Miałem tak samo dziś rano i wczoraj rano. W niedzielę rano było okej, w sobotę rano też było okej. W ciągu dnia mimo że auto stoi np. 4-5 godzin nie odpalane problem ów nie występuje. Występuję tylko rano przy pierwszy rozruchu po nocy. LPG z tego co wiem to wtryski Hana i komputer Zenit Pro. Z tego co wiem poprzedni właściciel auta wymieniał pompę paliwa (około rok temu, znalazłem paragon na około 130 zł.). Jak myślicie co może być przyczyną? Pozdrawiam serdecznie.
  5. Witajcie. Z góry przepraszam ale jest to moje pierwsze BMW i mam je dopiero od 4 dni, więc moja wiedza na temat tych aut jest na poziomie raczej zerowym. Problem wygląda tak: Rano jak chcę zapalić auto (odpala się na benzynie - sekwencja) po całej nocy stania, autko odpala od razu po czym zaczyna się dławić/dusić/, telepie silnikiem, obroty spadają i po 3-4 sekundach od odpalenia auto gaśnie. Wystarczy wtedy zakręcić jeszcze raz, odpala znowu od kopa i chodzi idealnie. Miałem tak samo dziś rano i wczoraj rano. W niedzielę rano było okej, w sobotę rano też było okej. W ciągu dnia mimo że auto stoi np. 4-5 godzin nie odpalane problem ów nie występuje. Występuję tylko rano przy pierwszy rozruchu po nocy. LPG z tego co wiem to wtryski Hana i komputer Zenit Pro. Z tego co wiem poprzedni właściciel auta wymieniał pompę paliwa (około rok temu, znalazłem paragon na około 130 zł.). Jak myślicie co może być przyczyną? Pozdrawiam serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.