Skocz do zawartości

haczepsu

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F 25 2,OD N47

Osiągnięcia haczepsu

  1. Przy oględzinach auta stwierdziłem że mam luz na wale przednim na wielowpuście przy wejściu wału w xDraive luzu nie ma na ataku tylko góra dół gdzieś czytałem stary post ale konkretnie nikt się nie wypowiedział , nie wiem czy tak ma być czy trzeba to naprawić , czasami w czasie jazdy mam wrażenie jak by samochód trochę wibrował ale jest to ledwo wyczuwalne i nie zawsze .
  2. Wracając do tematu jestem już po akcji serwisowej obligatoryjnie wymieniany jest łańcuch rozrząd górny a po sprawdzeniu faz rozrządu jeżeli są nie prawidłowe wymienia się dolny łańcuch u mnie wymieniono górny a dolny jest Ok. Z danych serwisowych wynika że był on już wymieniany przy 37 tyś samochód kupiłem z przebiegiem 60 tyś teraz mam 110 tyś . silnik n47 rok 2013 r
  3. Na stronie BMW musisz wpisać VIN pojazdu i wyskoczy czy jest jakaś akcja na ten pojazd , już mam umówioną wizytę w ASO na razie wymiana górnego łańcucha rozrządu , a potem weryfikacja dołu i jeżeli wyjdzie to też do wymiany tylko wtedy czas naprawy może się przedłużyć do 2 tygodni .
  4. Dowiedziałem się że moje f25 2D jest wzywane na bezpłatną akcję serwisową wymiany rozrządu , czy ktoś z kolegów był na takiej akcji i jak to wygląda ?
  5. Ja mam teraz drugiego X i zawsze jeżdżę na wielosezonie teraz na GOODYEAR VECTOR 4 SEASON i uważam w samochodach 4x4 to jest dobre rozwiązanie , w tym sezonie mam okazje sprawdzić te opony na śniegu i w niskich temperaturach i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony naprawdę bardzo dobre opony , w przyszłym tygodniu jadę w góry to jeszcze przetestuję je w warunkach górskich . Wybierając opony wielosezonowe najlepiej wybrać te z homologacją na śnieg czyli muszą mieć symbol góry z płatkiem śniegu 3PMSF bo gdyby ktoś jechał na przykład do Niemiec to tam jest obowiązek zakładania opon zimowych i jak mnie zatrzymał policja do kontroli to pierwsze patrzył na opony czy mają ten płatek śniegu .
  6. haczepsu

    Lusterka

    tak jak pisałem w poprzednim poście moje lusterka nie grzeją , po podłączenia do kompa pokazało że wkłady są spalone , jednak po zdemontowaniu wkładów i podpięciu ich na krótko okazało się że wkłady są dobre i grzeją , czy jest jakiś czujnik lub przekaznik który jest odpowiedzialny za włączanie grzania i ewentualnie jaki bezpiecznik może być odpowiedzialny za grzanie ?
  7. haczepsu

    Lusterka

    masz namyśli tryb pracy skrzyni biegów czy coś innego ?
  8. haczepsu

    Lusterka

    szukałem w postach ale nie mogę nic poszukać na ten temat , moje zewnętrzne wkłady lusterek nie grzeją o ile wiem grzanie uruchamia się samo istnie po niżej jakiejś temperatury na zewnątrz , jeżeli tak to czy jest jakiś bezpiecznik do tych lusterek bo trochę dziwne że nie grzeją obydwa lusterka jednocześnie a auto ma przebieg 70 ty km i nie było eksploatowane na Antarktydzie , stąd moje pytanie czy jest jakiś inny powód że lusterka nie grzeją czy po prostu padły co oznaczało by ich słabą jakość ? proszę o pomoc znawców tematu . Dzęki
  9. haczepsu

    Spalanie BMW X3 F25

    f25 2,0d 184KM w tym roku wybrałem się samochodem na wakacje ze względu na Covit Polska-Austria-Włochy-Chorwacja w sumie zrobiłem 5500km średnie spalanie 6,9 l na 100 km jak i według komputera oraz wyliczeń z tankowania , cała trasa oczywiście w trybie skrzyni ,,Eco,, no i bez wyścigów , ale gdzie było można jechać to jechałem 160 km ale i 40 km gdzie były remonty tylko na powrocie 1h w korku ,miasto 80% krótkie odcinki 20% za miastem średnio 7,4l , poprzednio miałem e83 3,0 d 204 KM i na trasie do Niemiec 600 km trudno było zejść poniżej 10,5 l na 100km a w mieście 12-13 l na 100km , jak obliczyłem to na 100 tyś km to jakieś 18 tyś złotych w wydatkach an paliwo , tak to wygląda u mnie .
  10. według tabliczki na felgi 17 cali powinienem mieć opony 225/60/17 a mam założone nowe opony 235/55/17 moje pytanie brzmi czy mogę na nich jezdzić i czy będzie to miało wpływ na skrzynkę x drive , różnica między dedykowanymi a tymi co mama wynosi 1,67 % , na mój prosty rozum to nie powinno to mieć wpływu ale im więcej wątków przeczytałem tym mniej wiem więc może ktoś z bardziej doświadczonych kolegów mi coś doradzi . :)
  11. haczepsu

    Dach panorama

    Może masz rację ja u mnie jeszcze nie sprawdzałem bo w tą pogodę nie chciałbym zostać z otwartym dachem ale jeżeli masz rację to ta firma to wielka porażka , bo zamiast usunąć problem to to zlikwidowali to co stwarza problem to mi przypomina motoryzację z PRL !!
  12. haczepsu

    Dach panorama

    Szukałem w starych postach ale nic nie znalazłem na ten temat dlatego piszę z zapytaniem czy f25 2013r zniknął problem zamykania drugiego panelu dachu bo w e83 miałam ten problem i dzięki filmowi z netu wyłamałem ząbki w mechanizmie dachu i drugi panel się nie otwierał w związku z tym nie było problemu z jego zamykaniem , czy ten problem występuje dalej w f25 czy został przez BMW z likwidoany ? :?: ?
  13. Od jakiegoś czasu ciężko pracuje kierownica , przekładnia niema żadnego wycieku ani specjalnie luzu czy można sprawdzić w jakiś sposób pompę wspomagania czy to ona nie jest przyczyną lub może macie jakieś inne pomysły , czy ktoś wymieniał przekładnie na regenerowaną i może dać jakiś namiar . silnik 3,0d 2004 r.
  14. Wygląda na to że woda zrobiła swoje , po wymontowaniu BT okazało się że jest zalany wodą i chyba to był powód że padł .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.