Skocz do zawartości

adamus85

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 coupe 320i 1997

Osiągnięcia adamus85

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Co do nakrętek rozwiązanie które mi najbardziej odpowiada z punktu estetyki to nakrętki przelotowe http://www.kyoei-ind.co.jp/sangyo/product/LR_ShellTypeNut.html
  2. Hej, Co do samych wkręcanych szpilek to polecam stronę http://www.inter-rally.pl/pol_m_Kola_Szpilki-655.html Można kupować na sztuki jak się kiedyś przypadkowo zdarzy ukręcić :-). Co do wkręcanych z tego co już się dowiedziałem to również wszyscy polecają wkręcane z zastosowaniem dodatkowo kleju do gwintów do części która wchodzi w piastę. Natomiast co do kleju to już wybór należy do każdego z Nas czy chcemy wkleić na "amen", czy tak żeby później przy odrobinie trudu wykręcić np. pękniętą szpilę. Jeżeli chodzi o nakrętki to faktycznie jest to trudny temat, tak jak napisałaś, zalew podróbek jest przerażający.
  3. Witajcie, Chciałbym zmienić śruby mocujące koła na szpilki i nakrętki. Pojazd szykowany jest do zabawy , ale również służy mi do codziennej jazdy. Nie mniej jednak nasuwa mi się kilka pytań: 1. czy takie rozwiązanie wchodzi w rachubę przy seryjnej piaście? 2. jeżeli tak to jaki rodzaj szpilki można zastosować - nabijaną , czy wkręcaną? 3. pytanie do osób które takie rozwiązanie stosowały : czy twardość 10,9 szpilki będzie właściwa? 4. czy jeżeli moja bawarka ma tarczo- bębny na tylnej osi można zamontować szpilki? Wszystkie porady będą dla mnie bardzo istotne! Z góry dzięki za pomoc! Adam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.