Skocz do zawartości

grabo_luk

Zarejestrowani
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 323i

Osiągnięcia grabo_luk

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Jeszcze jedna sprawa. Lusterko kierowcy nie zapamiętuje położenia. Wariuje, jezdzi max góra lub max dół. W jaki sposób to naprawić? Da się w jakiś prosty sposób sprawdzić czy taśma jest ok? a jak to potencjometry jak je naprawić?
  2. W jaki sposób taki potencjometr naprawić? Oraz w jaki sposób można sprawdzić miernikiem tą durną taśmę? Ma ktoś na to patent?
  3. Cześć, Pin nr 7 w białej wtyczce załatwił sprawę. Lusterko się opuszcza i podnosi. Choć mimo tego ze parametr odpowiedzialny za pamieć lusterka mam na aktriv, nie jestem wstanie zaprogramować wysokości opuszczania:( Próbowałem zmieniać z aktiv na nicht_aktiv oraz pustym plikiem w ncs i nic. Ale cieszę się, że lusterko działa. PS. ciężko dostać pin do tej wtyczki, ale podobny do oryginału, kupiony u elektronika, załatwił sprawę:) Dzięki za pomoc!
  4. Cześć, Mam problem z opuszczanym lusterkiem pasażera przy wbiciu biegu wstecznego. Przełożyłem skrzynie biegów z automatycznej na manualną i przy wbiciu wstecznego nie opuszcza się lusterko pasażera. jaki kabel i gdzie powinienem pociągnąć żeby sygnał ze wstecznego trafiał do odpowiedniego modułu? Pozdrowienia
  5. panowie a może jest jakaś opcja która odpowiada za to że na przełączniku ustawionym na auto światła ksenony są cały czas zapalone nawet jak jest duże oświetlenie(w dzień)?
  6. Gdzie znaleźć opcje do programowania czujnika światła? W jakim module to może się znajdować? W ALSZ nic niestety nie znajduję...
  7. Cześć, Mam problem z odpowiednim oprogramowaniem świateł w mojej E46, 330cd, 2004 rok. Próbowałem programami i kablami pasoft oraz NCS. niestety nie jestem w stanie sobie poradzić z zaprogramowaniem poprawnego działania automatycznych świateł. Przy przekręceniu na automat niezależnie od tego czy jest dzień czy noc ksenony świecą się. Po wgraniu pustego pliku i przekonywaniu NCS'em przez chwilę czujnik światła działa poprawnie, po około 3,4 minutach pojawia się zielona dioda przy światła automatycznych i czujnik przestaje działać. Gdzie szukać opcji do przeprogramowania? Jaki moduł powinienem jeszcze przeprogramować? mam wrażenie że jak moduł świateł skrętnych nie jest aktywny wtedy wszystko działa poprawnie (jak nie świeci się zielona dioda przy symbolu świateł automatycznych) Bardzo proszę o pomoc bo już nie mam pomysłu co z tym fantem dalej mogę zrobić. Pozdrawiam was serdecznie, Łukasz
  8. Cześć. Pacjent E46 330cd,2004. Mam problem z PDC. Po przekładce z automatu na manual nie działa PDC. Wsteczny świeci przy wrzuceniu biegu wstecznego, lecz moduł PDC nie dostaje sygnału. Podłączone przewody ze skrzyni z przekaźnikiem. Próbowałem programować z użyciem PA Soft, bez skutku. Próbowałem też różnych sterowników i niestety bez skutku. Przy wymuszonym uruchomieniu PDC wszytko działa. Ma ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać? Pozdrowienia
  9. Nikt nie wie, czy tak mają działać czujniki lambda?
  10. jeszcze jedna rzecz - przeprowadziłem test lambda w inpie - na biegu jałowym. raz zmieniając z gazu na benzynę. Poniżej filmik i tu pytanie czy tak powinna skakać wartość na sondach lambda?
  11. Coś cicho się zrobiło w tym wątku.... Dodam tylko - podobny problem znaleziony w internecie: Niestety bez rozwiązania. W wolnej chwili sprawdzę jeszcze jeden, inny czujnik położenia wału rozrządu oraz wymienię dwa czujniki temperatury... Dziś pożyczam przepływkę od kolegi i szukam winowajcy dalej...
  12. filmik ze ściągnięcia wężyka podciśnienia. Chyba wszystko dobrze wygląda... Próbowałem na benzynie i LPG, efekt taki sam jak na filmie Jedyne co zauważyłem, na wyjściu z listwy wtryskowej "poci się" wyjście na wtryski przy 6-tym cylindrze. Nic więcej... Jakie mogą być jeszcze przyczyny paliwa w kolektorze dolotowym? Z tego co wiem to wężyk podciśnienia dzie z odmy? Spróbuję wymienić dwa czujniki odp za temperaturę - powietrza dolotowego i oleju/wody w podstawie filtra. nie są drogie, a może coś to da... kupię z Febi, nie będę się bawił w używki.
  13. Pojawiły się jeszcze błędy z przepływka... To od czego zacząć? Szukać przeplywki?
  14. dodam tylko, że ostatnio jak wymieniałem czujnik położenia wału korbowego, zdemontowałem DIS-ę, było czuć strasznie benzyną w dolocie. czy tak ma być? disa cała mokra od beny... wewnątrz dolotu wszystko w benzynie. to odnośnie problemów w.w.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.