Skocz do zawartości

sebos17

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 E53 4.8is 2005
    X5 E53 3.0D 2006
    X5 E70 3.0SD 2008
    X5 E70 4.0D 2011

Osiągnięcia sebos17

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, proszę o sprawdzenie moje nr VIN L561720 Dziękuję serdecznie
  2. Mechanik przyjaciel, uzdrawiał nie jedno serce BMW tak więc nie płacę 100 zł za roboczo/godzinę :8)
  3. Wiem, przeczytałem większość tematów na forum. Dlaczego chcę ściągnąć głowice? Koszt wymiany uszczelniaczy bez zdejmowania głowic jest większy, jak zdejmę głowice to zmniejsza się koszt wymiany uszczelniaczy i różnicę przeznaczę na planowanie głowicy. Jak wszystko będzie nie wierzchu można ocenić jak wyglądają podzespoły. Druga sprawa, jeżeli zawory mają już luzy, to po wymianie uszczelniaczy szybciej się one zużyją i znowu niebieski dymek powróci... Zdam relację z całej operacji, jakieś fotki i opis zamieszczę.
  4. Stałem przed podobnym wyborem, szukałem najpierw 4,4 po lifotwe, później 4,6 is ale jak przejechałem się 4,8 is i zrozumiałem co ono oferuje to wybór był tylko jeden :D Szczerze bardzo bardzo polecam, przy tej masie auto katapultuje do przodu jak mały samochodzik z dużym motorem :8) Jedyny minus to uszczelniacze zaworowe, przy tym przebiegu mogą być już do wymiany. Ja dałem ciała i nie sprawdziłem tego porządnie, ale to nic, za kilka dni kompletuję części, ściągam głowicę, nowe uszczelki i nowe uszczelniacze zaworowe. Kolejne 100 tysięcy z głowy. U mnie jak auto postoi w korku, ale tak z minutę co najmniej bez ruszania tylko na hamulcu to po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu puści niebieski dymek... Przy kupowaniu tego nie sprawdziłem, ruszałem dynamicznie, ale nie przyszło do głowy aby najpierw trochę postać a później ruszyć.
  5. Prawda jest taka, że teraz na tym jakoś pojeździ kilka lat, a kolejny nie znający się w temacie kupi i będzie żałował ...
  6. kkx5 ta wysuwana półka jest wygodna czy zbędny bajer? Zastanawiam się czy nie poszukać czegoś takiego i w tedy nie wsadzić większego zbiornika? Ile litrów masz zbiornik? p.s. u mnie wtryski są pojedyncze i ładnie weszły pod osłonę :8) ale za to u Ciebie ładnie reduktory wyszły, później dam swoją fotkę
  7. Trochę mocniejszy silnik, ale układ V8, w tematy tygodniu odebrałem od gazownika Z ważniejszych spraw: STAG 300 Premium, 2 x zavoli zeta s wtryski Baracuda (polska kopia Hany, poczytaj na forum LPG jak spadał jakość Hany ostatnimi czasy) Nie słuchaj bzdur że dobre wtryski to do sportowych aut, oczywiście lepiej stroi się wymagające auto na takich wtryskach, ale do tego dochodzi jeszcze jego jakość wykonania i żywotność. Tak samo jak byś powiedział po co mi tarcze np ATE założę mikodę, przecież to nie auto sportowe... Tanie wtryski to do matiza, a Ty masz trochę bardziej skomplikowane auto. Źle dobrane graty ciągną za sobą inne problemy, zaczyna się falowanie obrotów, szarpanie silnikiem i po tyłku dostaje skrzynia i przeniesienie napędu. Jak Tobie taki scenariusz pasuje zakładaj co chcesz.
  8. Szukałem, ale nic konkretnego nie znalazłem, Auto jak w temacie, czy jest jakiś inny sposób na obniżenie auta po za tym który znalazłem poniżej?: http://www.h-r.com.pl/towar/16/bmw-x5-e53-airsuspension-tyl-00-zestaw-obnizajcy-hr-29378-1.html
  9. Panowie, to są zwykłe głośniki? http://allegro.pl/glosnik-glosniki-drzwi-bmw-x5-e53-03r-i4329884468.html
  10. Dzięki kolego, jak będziesz miał chwilkę to popatrz co tam ma kolega i daj znać. Edit 12.06.2014 Panowie, znaleźć zestaw DSP graniczy z cudem... Jest jeden kompletny ale sprzedawca chce opchnąć wszystko z navi, dvd, tv boczkami itp itd za 5 tys zł! Tak więc jeżeli nie DSP to co? Czy np kupić ori sub i wzmacniacz (jest tego trochę na allegro) i dołożyć tylko lepsze głośniki w drzwi, czy może kompletować coś na niezależnych podzespołach i dawać wzmacniacz, korektor dźwięku, głośniki, kable itp itd czyli cały Car Audio? Priorytetem jest dla mnie poprawa dźwięku a nie audiofilskie odczucia. Nie chciał bym też nadszarpywać swojego budżetu... Proszę o porady.
  11. Sprzedawca z podanego linku to totalny ignorant, w trakcie zadawania pytań o resztę komponentów rozłącza się bo nie chce mu się sprawdzać i szukać...
  12. Widzisz, bo ktoś mi gdzieś mówił że kostki jakieś się różnią, chyba od suba, starsze są na okrągłe piny a nowsze na prostokątne Kolejna sprawa, czy do tamtego zestawu potrzebna jest też wiązka czy można to zrobić na tym co jest w aucie? Jeszcze jedno pytanie Panowie, wiem że idę na skróty ale może ktoś mi podesłać jakieś linki bo nic nie mogę znaleźć na temat możliwości nawigacji tej 16:9 (chodzi mi o to czy można tam wgrywać nowsze oprogramowanie, co ono daje, czy są nowe mapy do navi i czy warto z tego korzystać czy pozostać przy automapie?)
  13. Monitor mam duży, a czego jeszcze tam brakuje? Czy jest różnica przedlift i polift?
  14. Panowie, czy ten zestaw jest własnie tym DSP? http://allegro.pl/bmw-x5-e53-glosniki-zestaw-wzmacniacz-subwoofer-i4226341049.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.