Witam Samochód gaśnie po parunastu sekundach oraz informuje o błędzie pompy paliwa. Zaczęło się od odłączenia akumulatora oraz napięcia idącego z alternatora 15,5 V. Po podłączeniu pod kompa: A54D No message from EKP control unit, receiver KOMBI, transmiter EPK S 0001 No communication possible with: Electric fuel pump. 49B8 Message (status, electric fuel pump, 0x335) faulty, receiver DME-DDE, transmiter EPK Moduł był podmieniany i nic to nie dało. Napięcie na PT_CANach ok, na kablu po stacyjce też, rezystancja ok Pompa na krótko działa i samochód wtedy nie gaśnie pomimo nieszczęsnego komunikatu (przy tej okazji wywala błędy za wysokiego ciśnienia). Czy wystarczy aktualizacja softu by poprawić komunikację, czy szukać problemu w zegarach? Dodam że przypadkowo moduł odzyskał komunikacje kilka razy, ale po uruchomieniu silnika i nadziei na happy end wszystko wracało do "normy" :/ Macie jakieś propozycje??? Pozdrawiam