Skocz do zawartości

zurik

Zarejestrowani
  • Postów

    73
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 3.0d
  • Lokalizacja
    Łobez

Osiągnięcia zurik

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Tak jak myslalem . Dzieki za odpowiedz Pozdrawiam .
  2. Witam Panowie . Mam problem z napedem 4x4 swiecace kontrolki . Zembatka zostala wymieniona ale po 400 km zapalily sie kontrolki i nie gasna . Mechanik stawia na reduktor . Kody błedow 539E Transfer case malfunction 54C4 Calibration faulty 5462 Servomotor or coupling force too high Podmienialismy silniczek nastawny z sprawnej x5 ale jest dalej to samo . Powiedzcie co o tym myslicie
  3. zurik

    Bicie kierownicy .

    Witam . Bylem w PL wymienilem tujeje plywajace i gorne wachacze tylne . Geometria zrobiona . Pytalem 3 mechanikow o te przeguby wewnetrzne kazdy mowil ze taki luz jest normalny i to jest w jak najlepszym porzadku . Wracajac do Niemiec padla mi turbina i jak narazie auto jest w Berlinie . Mam znowu drgania i bicia przy hamowaniu wiec juz sam nie wiem co mam robic .
  4. zurik

    Bicie kierownicy .

    Dzieki za odp. No to mam zajecie na urlop :D Tyko jakiej Firmy te Przeguby ? Tak mnie ciekawilo i polecialem do Serwisu Bmw zapytalem za cene przegubu wewnetrznego i zlapalem sie za glowe 700 euro jeden XD. Ale objawy sa dziwne od 100km kiera lata lewo prawo czuc jakies wibracie i to nie zawsze , raz sa wieksze a raz mniejsze , do tego jadac ta predkoscia skrece kierownica to wraca skokowo i co najlepsze siedzac jako pasazer czuc pod nogami jakby kolo bylo kwadratowe , jeszcze sa te stuki z prawej lewej strony .
  5. zurik

    Bicie kierownicy .

    Auto bylo caly dzien u mechanika powiedzial ze jest wszystko dobrze ale zrobil wywazanie bo niby brakowalo 30 g na kazdym kole , ale bicie jest dalej . Teraz moje pytanie dzisiaj sprawdzalem polos , zlapalem tam gdzie jest przegub wewnetrzny i jest luz po 3 minimetry gora dol i na boki w lewym kole w prawym to samo ale luz jest wiekszy i auto nie bylo podniesione jak sprawdzalem . Co o tym myslicie taki luz jest normalny czy nie bardzo ?i auto nie bylo podniesione
  6. Siemka . Podlaczales komputer ? Sprawdz to tylko musisz sie polaczyc ze sterownikiem klimatizacji i odczytac bledy . Prawdopodobnie jest to Termistor ( czujnik parownika ) https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=FB71-EUR-06-2005-E53-BMW-X5_30d&diagId=64_1375 nr.4
  7. zurik

    Bicie kierownicy .

    Oponki mam nowe 2 razy bylem wywazac kola . U mnie stuka z prawej i z lewej , jest co takiego stuk i jak by sie kolo zablokowalo na sekunde i dalej jedzie normalnie . Stuka przy hamowaniu , dodawaniu gazu czy normalnej jezdzie i nie ma znaczenia jak szybko jade . Ciekawe jest to ze bicie i wibracje (drgania ) ustepuja jak rozpedzam auto , a potem jade sobie 110 km np. to sa wibracie karoseri i kierownica lata prawo lewo . Zawieszenie zrobione , nie robilem tylko Amorkow i gum stabilizatora . W niedziele jade na urlop i zroie 4000 tys km wiec musze to zrobic :) Kolega Marton4 pisal mi wlasnie o przegubach wewnetrznych i stawial bym na nie .
  8. zurik

    Bicie kierownicy .

    Witajcie . Problem jest na nowo . Kierownica zaczyna wibrowac od 100 km do 125km potem juz nie ale przenosi sie na karoserie , do tego dochacza stuki w prawym kole i w lewym tez . Prawdopodobnie przeguby . Ale musze to sprawdzic dam znac co i jak .:)
  9. zurik

    Bicie kierownicy .

    Witam wszystkich . Sprawa sie wyjasnila , kupilem uzywany krzyzak wymienilem go nie bylo to jakies mega ciezkie , stary maial maly luz . Z ciekawosci zprawdzilem jeszcze sworznie i przy skreconych kolach na max kolega robil lekkie ruchy kierownica sworznie lataly prawo lewo , na stacji diagnostycznej nic nie wykryli . Dzisiaj wymienilem te sworznie ciezko bylo je wybic ale jakos poszlo, jak narazie mam spokoj z biciem kierownicy ( skokami) , w przyszlym tyg zrobie jeszcze geometrie dla pewnosci . :D . Dziekuje wszystkim za pomoc .
  10. Witam i jak znalazles problem tego tarcia ?
  11. zurik

    Bicie kierownicy .

    Witam. Zawieszenie sprawdzone niema najmniejszego luzu , kola wywazane brakowalo w lewym 10 g a w prawym 20g z tylu podomnie . Ale tak trzepalismy cale auto i wyszlo ze jest luz na krzyżaku kolumny kierowniczej nr. 2 normalnie jak go zlapalem to latana boki . https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=FB71-EUR-06-2005-E53-BMW-X5_30d&diagId=32_1188 Jak bede w PL to go wymienie i dam znac co i jak , jak narazie troszke go podsmarowalem . :)
  12. zurik

    Bicie kierownicy .

    No i dzis rano jechalem do pracy 25km nawet jak jade prosto to sa wibracje male na kierownicy i tak jak by podskakiwal na drodze . Jadac 160 h jest to samo , na miejscu dotykam przednie kola i sa cieple oby dwa no lewa troszke cieplejsza jest , a hamowalem normalnie , kumpel robil ta sama trase nisanem x trial i u niego kola sa troszke cieple .
  13. zurik

    Bicie kierownicy .

    Powiecmy tak po skrecie kierownica nie wraca plynnie tylko skokowo to jest lepsze wytlumaczenie . :)
  14. zurik

    Bicie kierownicy .

    Hmm gumy sa cale przegub nie stuka jak skrecam na max i jade pomalu . Mi bije jak np. Skrece 5 cm kierownica w prawo lub lewo i jak krece z powrotem te 5 cm to tez bije tak od 60 km i czasami jest silniejsze a czasami nic nie ma :( a te sworznie ? Bo maga byc cale luzow nie czuc ale moze bic . Podskocze jutro na stacje diagnostyczna bo i tak musze przeglad zrobic to niech szukaja :) Gdzies na forum e46 ktos mial podobne objawy i mial walniete sworznie .
  15. zurik

    Bicie kierownicy .

    No i myslalem ze jest wszystko ok ale jednak nie . Bicia przy hamowaniu nie ma , ale dalej mam jakies bicia dragnia przy jezdzie jak leko krece kierownica w lewo czy prawo . Dziwne jest to ze ze czasami bije mocniej a czasami nic nie czuc najbardziej bije jak skrece w prawo tzn. Robie leki ruch kierownica i czuc drgania w lewo nie tak mocno ale czuc a zaczyna sie od 50 km tak do 100km i puzniej nic juz nie bije . Hmm magiel nowa po regeneracji oponki nowe wachacze nowe tylko sworznie na wachaczu nie wymienialem . Drazki kierownicze i koncowki tez nowe jak magiel robilem odrazu nowy zestaw zamontowalem . Moze te sworznie ( przegub prowadniczy kola ) nr. 15 ale mechanik sprawdzal i powiedzial ze sa w dobrym stanie . Juz sam nie wiem . https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=FB71-EUR-06-2005-E53-BMW-X5_30d&diagId=31_0521
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.