Skocz do zawartości

leptonhead

Zarejestrowani
  • Postów

    147
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d M47N2 163PS 2005
    F30 320dA modernline 184PS 2012

Osiągnięcia leptonhead

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Dach był smarowany w ASO, pozatym jak napisałem, wygląda na to, że nieruchoma część hałasuje..
  2. nie lepiej przyciemnić szyby? te rolety hałasują w czasie jazdy, trzeba podklejać velcro albo filcem :roll:
  3. Hej. Mam taki problem - trzeszczy panoramiczny dach w F11, dokładniej o dziwo jego nieotwieralna część - od strony pasażera, w pobliżu połączenia z częścią otwieraną.Nie pomaga przytrzymywanie żadnego z elementów. Nie ma znaczenia, czy dach jest uchylony, otwarty czy zamknięty. Trzeszczy na wybojach, albo przy niskich prędkościach - cofaniu, manewrach na osiedlu. Nie jest łatwo to zademonstrować bo jest to ledwo słyszalne (takie pykanie), jednak w dłuższej trasie to bywa japońską torturą kropli wody. ASO nie było wstanie zreprodukować problemu - tzn nie słyszeli, dokonali regulacji dachu (wcześniej otwierana część odstawała nieco z prawej strony właśnie), ale nie pomogło. Macie może jakieś pomysły?
  4. Hm, to ja też poprosiłbym o sprawdzenie. G157737. Dziękuję.
  5. Nie ma różnicy w głośności LCI oraz pre-LCI.
  6. Jakie firmy wyciszaja szyby? I jak to robią? Szyb zespolonych nie ma do f3x.
  7. Ah racja :) od silnika / generalnie z komory silnikowej nie ma hałasu?
  8. Hm. No serio nie wiem o czym piszecie. Wiele rzeczy można F3x zarzucić, ale z pewnością nie jest to jakość prowadzenia. Jedzie super zarówno z max prędkością (220-240) po niemieckich autostradach, po krętych górskich ekspresówkach jak i po serpentynach w Selva di Val Gardena we Włoszech. Mam wersję bez Servotronic, ze zwykłym zawieszeniem (nie adaptacyjnym). Wcześniej miałem E90 i nie prowadził się wcale lepiej. Miałem okazję przejechać się np. Mustangiem i Porsche 911 więc nie mam porownania jedynie z autami rodzinnymi ani z Laguną ( która swoją drogą w sportowej wersji ze skrętnymi kołami wcale nie prowadzi się źle - kolega użytkuje z zadowoleniem)
  9. Tak - testowo wrzuciłem zimowe Nokiany WR D4. Przejechałem się obwodnicą S2, przy wyższych prędkościach pływał i było wrażenie, że zaraz wypadnie z drogi. Ogólnie też uczucie zdecydowanie zbyt miękkiego zawieszenia - nurkował np na progach zwalniających. Kierownica chodziła zbyt lekko. Następnego dnia zmieniłem na Nokiany A4 RoF i prowadzenie było super jak zwykle. PS - do wyciszających - warto też wyciszyć dach :) przy wyższych prędkościach spora różnica, w deszczu czy w tunelach również
  10. Na cichszych oponach napewno będzie lepiej, co nie znaczy, że dobrze. Muszą być RoF, na zwykłych oponach F30 będzie się źle prowadzić.
  11. owszem, dlatego sprawdź auto bo pewnie coś z nim nie tak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.