Skocz do zawartości

Tomasz041

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomasz041

  • Urodziny 29.12.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530d

Osiągnięcia Tomasz041

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam znalazłem instrukcję jak pozbyć się tego serwisu oleju. ISTA D Zrobiłem tak u siebie i pomogło. W idrive ani w ukrytym menu z kluczyka nie będzie już opcji SERVICE OIL. Podobno powyżej 300k przebiegu i wykorzystaniu 30 kasowań z kluczyka program łapie błedy i się zawiesza. Na dole tłumaczenie. Pozdrawiam. Corect reset of the engine oil service not possible The following fault pattern is known The engine ol service cannot be correctly reset for vehicles with a mileage / km of more than 300000 km. After the reset the remaining distance is either 0 km or considerably too low. Once the vehicle has been driven beyond the remaining distance the driver is alerted continuously via the red service indicator that the engine oil service is due. In the event of a customer complaint, please proceed as follows: Do not replace any components Programming work will not help. In the event of a fault, the CBS engine oil service display in the instrument panel must be deactivated. To do this, go to the service functions and select the following path: "04 Maintenance and pre-delivery check "CBS correction of vehicle data" "Deactivation, engine oi Cary out "SCBS_6006 engine oil deactivation" testing procedure! Important: Deactivation is only possible with kilometer readings greater than 300000 km! Note: The vehicle must be serviced at fixed intervals in future. Please iform the customer accordingly! If programming or encoding is caried out after deactivating the CBS engine oil service display, the CBS engine oil service display will be active again in the instrument panel. In this case, the "SCBS 6006" testing procedure must be carried out again. Zerowy reset oleju serwisowego nie jest możliwy Znany jest następujący wzór błędu Usługi serwisowej silnika nie można poprawnie zresetować w przypadku pojazdów o przebiegu powyżej 300000 km. Po resecie pozostała odległość wynosi 0 km lub jest zdecydowanie za mała. Po przejechaniu pojazdu poza pozostałą odległość kierowca jest stale ostrzegany za pomocą czerwonego wskaźnik serwisowy wskazujący termin przeglądu oleju silnikowego. W przypadku reklamacji klienta wykonaj następujące czynności: Nie wymieniać żadnych elementów Programowanie nie pomoże. W przypadku usterki wyświetlacz serwisowy oleju silnikowego CBS na tablicy rozdzielczej musi zostać wyłączony. Aby to zrobić, przejdź do funkcji serwisowych i wybierz następującą ścieżkę: „04 Konserwacja i kontrola przed dostawą „Korekta CBS danych pojazdu” „Dezaktywacja, silnik oi Odwołaj procedurę testową „Wyłączanie oleju silnikowego SCBS_6006”! Ważne: Dezaktywacja jest możliwa tylko przy pomocy odczyty kilometrów większe niż 300000 km! Uwaga: Pojazd musi być serwisowany w ustalonych odstępach czasu w przyszłości. Proszę odpowiednio poinformować klienta! Jeśli programowanie lub kodowanie jest przeprowadzane po dezaktywacji wyświetlacza serwisowego oleju silnikowego CBS, silnik CBS Wskaźnik serwisowania oleju będzie ponownie aktywny na tablicy rozdzielczej. W takim przypadku procedura testowa „SCBS 6006” musi zostać przeprowadzone ponownie.
  2. Witam. Panowie DVD 2 wypaliłem na płytce DVD Sony zwykłej. Wszystko śmiga. Problem się zaczyna z nagraniem płyty DVD 1 ( po wypakowaniu 5,25 GB ) Kupiłem Verbatima DVD+R DL 8,5 GB i nie potrafię jej nagrać. Próbowałem różnymi programami. Najlepszy ponoć ImgBurn ( nagrywam wg. instrukcji ) wywala mi błędami. Nagrywarka obsługuję płytki DL. Te same dane ( DVD1 5,25 GB ) próbuję nagrać na zwykłą DVD i nie ma problemu ( proces nagrywania jest nie zaburzony ) lecz jak wiadomo ona ma pojemność 4,7 GB i na tylu się kończy. Proszę o wytłumaczenie jak to ugryźć.
  3. Witam podobno tylko wymiana potencjometru. Gdzieś wyczytałem że ma pasować typ : EC11 . https://www.ebay.de/itm/Rotary-Encoder-with-Switch-EC11-Audio-Digital-Potentiometer-20mm-Handle/381837525643?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649. Tutaj są dostępne inne modele https://www.ebay.de/itm/2Stks-Rotary-Encoder-EC12-EC16-EC11-Rotary-Encoder-Module-Brick-Sensor-F-Arduino/272467533228?hash=item3f70549dac:m:m_odDJmZ8aVvOvoBc9369Jw. Poszukać fachowca i wymienić.
  4. Czyli można to naprawić. Tylko pozostało szukać mądra osobne która podejmie się zabiegu :)
  5. Witam mam ten sam problem lecz na mój temat viewtopic.php?f=73&t=284577 nikt nie odpowiedział
  6. http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/41_1474-tylna-klapapoj-czesci/i47753/kL/sN/r2004/m01 http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7141490-sprezyna-amortyzujaca-prawa/i47753/kL/sN/r2004/m01 51 24 7 141 490 <---- Numer części katalogowej (nr. 06 Sprężyna amortyzująca prawa 507,61zł). Sądzę że tylko oryginał. Przeszukałem dużo stron i nic innego nie znalazłem. W DE kosztuje w granicach 98 euro. Bardziej się opłaca za granicą. Parę filmików . I jeszcze ebay.de na dzień dzisiejszy http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=51247141490&_rdc=1. Pozdrawiam :) :cool2:
  7. Czesc auto juz w trasie do PL. Mozliwe ze lancuch lub cos innego sie urwalo. Jak silnik bedzie rozebrany to sie okaze. Silnik wlasnie nie idzie ani w jedna ani w druga. Dzieki wszystkim za podpowiedzi.
  8. Witam odpalam ponownie temat. Dodam ze mieszkam w DE. Walcze juz miesiac z ta usterka. Ciagam auto od mechanika do mechanika. Nikt nie wie co sie stalo. Komputer nie pokazuje bledow. Skrzynia zostala wyciagnieta. Dwumas caly. Auto jedzie jutro do PL bo z tymi niemcami to jak z dziecmi we mgle, nie chca sie podjac roboty ( tylko kup nowy silnik to wstawimy i rozmowa sie konczy na tym :( ). Ma ktos jakis pomysl co moglo walnac mechanicznego w silniku ?
  9. Wiec co to za jaja lub czarna magia. W wtorek jade do garazu na licencji bmw i bede wiedzial co jest przyczyna.
  10. Panowie klapki przy 200 tys usuniete :)
  11. Witam posiadam e60 530d 2004 rok 218 konikow. Dwa dni temu wracajac z pracy (od startu do usterki max przejechane z 2 kilometry) silnik nagle zgasl. Tuz przed samoistnym wyl. sinika uslyszalem nie zbyt glosny metaliczny dzwiek . Jechalem na 4 biegu przy 75-80 km/h. Nic z sinika nie ucieka suchy. Gdy przekrecam kluczyk w pozycji 1 jest wszysfko ok tak jak przed wlaczeniem silnika lecz gdy przekrecam w pozyci 2 auto zachowuje sie jak by byla aku puste. Auto zaciagnolem do mechanika i stwierdzil ze mozliwe (na pale ) urwal sie wal korbowy co jest nie mozliwe przy tych objawach. Bardziej bym obstawial dwumas lub rozrzad. Ktos wczesniej mial podobna sytulacje ?. Auto ma przejechane 260 tys. . Silnik jest zblokowany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.